فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

دل شیر داشته باشی – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

ویدیو انگیزشی دل شیر داشته باش یعنی چه؟

زمانی که به شما گفته می شود دل شیر داشته باشید یعنی اینکه قدرت پذیرش هر واقعیت و اتفاق تلخی را داشته باشید. اگر وارد یک راه جدید شده اید، موانع بیشماری در مقابلتان قرار می گیرد. باید قادر باشید در مقابل این موانع مقاومت کنید. اگر این توانایی را نداشته باشید هیچ گاه قادر نخواهید بود به آرزوهایتان دست پیدا کنید.

شجاعت و قدرت ریسک پذیری یکی از ویژگی های انسان های موفق است. آنها طاقت شنیدن هر حرفی را دارند. وقتی صحبت از شهامت و شجاعت می شود به این معناست که باید قدرت صبر و تحمل خود را افزایش دهید. هر مانعی که بر سر راهتان قرار می‎گیرد و یا هر مشکلی که رخ می دهد، یک نشانه است. نشانه ای برای افزایش قدرت شماست.

یک مثال ساده در این رابطه خواهیم گفت. شرایط فعلی خود را با 10 سال پیش مقایسه کنید. ایا از نظر قدرت تحمل و صبر نسبت به آن زمان بهتر نشده اید؟ آیا توانایی ها و قابلیت های شما بیشتر شده است؟ هوش و ذکاوت و استعدادهای شما در این یک دهه چه تغییری کرده است؟

برخی فکر می کنند گذشت زمان باعث افزایش اقتدار، بالا رفتن سطح هوشی، توانایی و کسب مهارت می شود. در حالی که زمان به خودی خود نمی تواند باعث بهبود شرایط شود. بلکه این شما هستید که تصمیم میگیرید در آینده بهتر زندگی کنید یا بدتر باشید. همزمان با شما افراد دیگری هم زندگی می کنند که شاید اکنون وضعیت خوبی نداشته باشند. اگر گذشت زمان باعث بالا رفتن موقعیت و بهبود شرایط می شود، چرا برخی بدبخت و ورشکسته می شوند؟

در این ویدیو انگیزشی قصد داریم به شما بگوییم یکی از دلایل مهم موفقیت و یا شکست به میزان شجاعت شما باز می گردد. افرادی که همیشه شکست خورده ناکام هستند، شجاعت پذیرش شکست را ندارند. کمر آنها زود خمیده می شود. فکرشان فرسوده و ذهنشان به افکار منفی آلوده می شود. پس توصیه مهم ما برای بهبود شرایط و موفقیت افزایش ظرفیت و پذیرش واقعیت هاست.

دل شیر داشته باش

ویدیو انگیزشی – چطور دل شیر داشته باشیم؟

یکی دیگر از معنای دل شیر داشتن یعنی روحیه ریسک پذیر داشته باشیم. هیچ کس تا به حال از آینده نیامده است و کسی هم نمی تواند مدعی شود که قادر به پیش بینی آینده است. پس آینده چیزی نامعلومی است. هر چند که گفته می شود افکار مثبت، اندیشه، تلاش، پشتکار و اراده شما در موفقیت و برنده شدن موثر است. در ویدیو انگیزشی متعددی در این رابطه صحبت کرده ایم. ضمن تایید این مطالب لازم به گفتن است که عوامل زیادی هم وجود دارند که ممکن است سد راه موفقیت شوند.

بسیاری از این عوامل قابل پیش بینی نیستند. برای مثال سنگ اندازی مخالفان و یا حسودان می تواند یک مانع غیرقابل پیش بینی باشد. بنابراین وقتی مسیر جدیدی را آغاز می کنید باید شهامت و شجاعت پذیرش هر مانع و مشکلی را داشته باشید.

در این ویدیو انگیزشی می توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست