فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی ـ دستیابی به موفقیت و دانش آموز میلیونر

اشتراک گذاری این مطالب در:


کلیپ انگیزشی ما در مورد فرد موفق و ثروتمند است. او در سن 34 سالگی به عنوان یکی از مولتی میلیونرهای آمریکا شناخته شده است که با ثروت رویایی خود به دور دنیا سفر می کند. زمانی که مجری از او میپرسد چطور شد که به این ثروت دست پیدا کردی؟ او می گوید:

«من بازیکن تنیس بودم، پایم آسیب دید. پدرم و مادرم 12 هزار دلار به من دادن که برای بیمارستان هزینه کنم. آنها فکر می کردن این پول را از دست بدهم. اما من همین پول را به 100 هزار دلار تبدیل کردم. تا زمانی که دانشگاهم را به پایان رساندم، این پول به 2 میلیون دلار تبدیل شد».

 

کلیپ انگیزشی و دلایل موفقیت دانش آموز میلیونر

زمانی که مجری از او سوال می کند چطور شد که تو به این سرمایه دست پیدا کرد؟ او در پاسخ می گوید من ابتدا تصور می کردم اگر روی شرکت های بزرگ سرمایه گذاری کنم، به پول زیادی دست پیدا می کنم. اما هیچ سودی نصیبم نشد. پس تصمیم گرفتم به سراغ شرکت های کوچک و کم قیمت بروم. این کار باعث سودم شد و حساب من رشد کرد.

اگر چه این روش کمی ریسک پذیر است، اما ساده تر هستند. تنها یک یا دو محصول دارند. بنابراین سود زیادی نصیب تان می شود و یا به طور کلی ضرر می کنید. همیشه سعی می کنم در لحظه باشم. زمانی که خبر خوبی از شرکت ها می شنوم، فورا برای خرید سهام این شرکت ها اقدام می کنم. این کار باعث افزایش سهامم می شود.  من همیشه پولم را نگه می دارم تا روی آن سرمایه گذاری کنم. در این روش سودهای کوچک و مدوام نصیبم می شود.

کلیپ انگیزشی موفقیت دانش آموز میلیونر

 توصیه های دانش آموز میلیونر برای دستیابی به موفقیت

او می گوید: « همیشه سعی می کنم در زندگی هم معامله کنم و هم به دیگران درس موفقیت بدهم. من وقتی 12 هزار دلار داشتم، در یک خانواده متوسط زندگی می کردم. اما من به این نوع زندگی کردن قانع نبودم. دوست داشتم ماشین های میلیاردی سوار شوم و امنیت مالی داشته باشم.

با درآمد زیادی که در دوره دانشگاه و دبیرستان داشتم، همه را برای آرزوهایم به فنا دادم. اما بعد از مدتی به خودم آمدم و تمامی آرزوها را برای موفقیت به کنار گذاشتم و روی سرمایه گذاری تمرکز کردم. حالا من پول دارم مسافرت می کنم و دنیا را می گردم. من یک لامبورگینی و یک فراری جدید دارم که هنوز دارم رانندگی با این دو ماشین را یاد می گیرم. من اکنون با پولم خوشگذرانی می کنم. اما این کار بعد از مدتی تکراری و عادی می شود».

این دانش آموز میلیونر می گوید: « ثروت و پول همیشه هم خوشبختی نمی آورد. اما زمانی که شروع به تدریس کردم، فرصت مناسبی در پیش روی من قرار گرفت تا راهنمای افراد دیگری باشم. در عین حال یک خیریه هم راه اندازی کرده ام.

 

تاثیر موفقیت بر خوشبختی

دانش آموز میلیونر می گوید: زمانی که رشد می کنی به چیزی که داری راضی نمی شوی. دلت می خواهد ثروت بیشتری جمع آوری کنی. ثروت و موفقیت مالی شادی و خوشبختی را به همراه نمی آوردد. بلکه باید هدف مشخصی در زندگی داشته باشید. هدف را شناسایی کنید. دلیل زندگی کردن شما هم همین است.

 

ادامه صحبت های این فرد موفق در مورد کسب ثروت را می توانید در کلیپ انگیزشی مشاهده کنید.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست