فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

با انجام این کارها، تو زندگیتون به مراحل بالاتر برسید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

برای اینکه بتوانید در زندگی خود به مراحل بالاتر برسید داشتن ذهن آرام و رضایت قلبی از موقعیت فعلی اهمیت زیادی دارد. بسیاری تصور می کنند اگر ماشین بهتری خریداری کنند، اگر خانه بزرگتری داشته باشند و یا اگر به سفرهای تفریحی بیشتری بروند، به سعادت و خوشبختی می رسند. در حالی که خوشبختی چیزی جز رضایت از زندگی نیست.

به همین دلیل در همین ابتدا بحث تاکید زیادی داریم که قبل از اینکه بخواهید هدفی را مشخص کنید، ابتدا با خودتان کنار بیایید. اگر اکنون از خود رضایتی ندارید و هیچ چیز خوشحالتان نمی کند، چه بسا تلاش برای دستیابی به هدف های بزرگتر هم برایتان رضایت بخش نباشد. برخی از افراد هستند که برای رهایی از شرایط بد امروز تلاش زیادی می کنند و موفق هم می شوند. اما رضایت آنها زودگذر است. پس از مدت کوتاهی دوباره همان یاس و ناامیدی گذشته بر آنها غلبه می کند.

اعتماد به نفس تان را افزایش دهید تا به مراحل بالاتر برسید

بسیاری از متخصصان و کارشناسان معتقدند برای برداشتن گام های بلند در زندگی داشتن اعتماد به نفس اهمیت زیادی دارد. شما باید خودتان را باور داشته باشید. تا زمانی که به این خودباوری نرسیده باشید، هیچ کس دیگری هم شما را باور نخواهد کرد. در واقع کسی که بیشتری مسئولیت را نسبت به ما دارد، خودمان هستیم. شاید دوستان و نزدیکان حس علاقه و رابطه عاطفی خوبی با ما داشته باشند، اما میزان آن به نسبت خودمان کمتر است.

اگر شخصی خودش را باور نداشته باشد، در رفتار و گفتارش نمایان می شود. به مرور زمان نزدیکان، دوستان، همکاران و اطرافیان از این موضوع اطلاع می یابند و آنوقت است که واکنش ها و رفتارهایشان نسبت به ما تغییر می کند. اگر با کاهش احترام آنها روبرو شوید بدون شک اعتماد به نفس تان را کمتر می کند و همین مانع بزرگی در رسیدن به موفقیت می شود.

هیچگاه در صحبت های روزمره کاستی ها و عیوب خود را بزرگ نکنید. حتی فکرتان را هم به سمت کاستی ها نبرید. این موضوعات در همه افراد وجود دارد. برای مثال وقتی زمان تنها بر روی شکست ها و ناکامی ها فکر می کنید و مدام آن را با دیگران در میان می گذارید باعث می شود تا طرز فکرتان نسبت به خودتان تغییر کند. پس از مدتی خود را فردی بی عرضه تصور می کنید که قادر به انجام هیچ کاری نیست.

تمرین و تکرار برای اینکه به مراحل بالاتر برسید

تمرین و تکرار برای اینکه به مراحل بالاتر برسید

گام دوم برای اینکه به مراحل بالاتر برسید تکرار و تمرین است. وقتی کاری را آغاز می کنید ممکن است در آن تبحر و مهارت زیادی نداشته باشید. تفاوت افراد موفق با افراد عادی در همین موضوع است. افراد عادی پس از مدتی همه چیز را رها می کنند. اما افراد موفق تکرار و تمرین را فراموش نمی کنند. تمرین های مداوم باعث یادگیری های تجربی می شود که هیچ گاه از ذهن پاک نمی شوند. در عین حال قوه خلاقیت را هم بیدار می کند.

در این ویدئوی انگیزشی می بینیم که چطور می توان به مراحل بالاتر زندگی، مراتب بالاتر رضایت، آرامش ذهنی و دیدن نتیجه کارها رسید. جواب این سوالات با این آغاز می شود که شما بدانید از زندگی چه می خواهید. بهتر است افکارتان را روی کاغذ بیاورید و همه آنها را در ذهنتان نگه ندارید چون افکار تان نامفهوم می شوند و نمی توانید اقدام کنید. سپس خروجی ایده آل تان را بنویسید. می خواهید به چه چیز برسیدو هدف شما چیست. با خود ساخته همراه باشید و این فیلم انگیزشی با موضوع رسیدن به مراحل بالاتر زندگی را از دست ندهید.

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست