فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

اینکه 5سال دیگه کجایی بستگی به کارای امروزت داره – انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

گاهی یک بحث انگیزشی می تواند آینده شما را دگرگون کند. بیشتر ما برای حرکت به انگیزه نیاز داریم. این انگیزه گاهی از صحبت با دیگران یا دیدن یک فیلم بدست می آید. اینجا دقیقا در مورد همین مطلب صحبت می شود. امروز ما نتیجه تفکرات و ذهنیت ما در 5 سال گذشته است. کاش می شد آنچه را که امروز می اندیشید بر روی یک کاغذ بنویسید. بعد از گذشت چند سال آن مطلب را دوباره بخوانید و شرایط فعلی خود را با دست نوشته های چند سال پیش خود مقایسه کنید.

این یک واقعیت محض است که امروز ما نتیجه اندیشه و تفکرات ما در گذشته است. اگر در گذشته تصور می کردیم که چند سال بعد فرد موفقی خواهیم بود که به هر چه که می خواهیم دست پیدا می کنیم، اکنون باید به آن رسیده باشیم. البته استثنائاتی هم در این زمینه وجود دارد. زمانی که بخواهیم با خوش خیالی در مورد آینده فکر کنیم و حرف بزنیم اما به چیزهایی که فکر می کنیم، عمل نکنیم، آینده خوبی نصیبمان نمی شود.

گاهی یک بحث انگیزشی می تواند آینده شما را دگرگون کند.

برای داشتن آینده خوب برنامه ریزی کنید

همانطور که گفتیم آینده ما حاصل اندیشه ماست. پس باید اندیشه امروز خود را تغییر دهیم. اما در کنار تغییر اندیشه به برنامه ریزی دقیق و منظم هم نیاز داریم. وقتی هدفی را برای خود مشخص می کنیم، این هدف به مسیر نیاز دارد. مسیر رسیدن به هدف های مختلف با هم تفاوت دارد. وقتی صحبت از هدف های بزرگ می شود، دستیابی به آنها سخت تر است. پس به تلاش بیشتری هم نیاز دارند.

اغلب ما بدون برنامه هدف هایی را برای خود مشخص می کنیم. مثلا در 5 سال آینده باید در شغل خود به این منصب رسیده باشم و یا باید یک خانه با این متراژ را خریداری کنم. اما براستی تعداد اندکی هستند که برای این اهداف برنامه ریزی کنند و در عین حال طبق برنامه ها پیش بروند.

وقتی هدف ها اعم از اقتصادی یا اجتماعی مشخص می شوند، مسیر هم به فراخور نوع هدف مشخص می شوند. اگر می خواهیم در وضعیت و شرایط مالی مطلوب قرار بگیریم، باید در شغل خود پیشرفت کنیم و یا به سمت مشاغل پردرآمد برویم. تلاش را بیشتر کنیم و به جای خرج کردن های بیهوده به پس انداز فکر کنیم. برنامه ریزی ما را از بیهودگی و وقت تلف کردن ها باز می دارد.

وقتی بدانیم فردا صبح که از خواب بیدار شویم کاری برای انجام دادن داریم، به جای اینکه ساعت ها در رختخواب غلت بخوریم، زودتر از جای خود برخواسته و مشغول کارمان می شویم. در همه امور از ریخت و پاش جلوگیری می کنیم. زیرا می خواهیم به هدف خود دست پیدا کنیم و به همین دلیل حاضریم از هر چیزی عبور کنیم.

اندیشه مثبت داشته باشید

یک مورد مهمی که برای داشتن آینده ای روشن برجسته می شود، داشتن تفکر مثبت نسبت به آینده است. اگر بخواهید مدام اینده خود را مبهم و بی سرانجام تصور کنید، هیچ انگیزه ای برای تلاش کردن نخواهید داشت. باید خود را در شرایط و موقعیت های دل انگیز تصور کنید تا روح و جسمتان برای دستیابی به آرزوها بسیج شوند.

بحث انگیزشی

اگر امروزت رو بحال خودش رها کنی، فردایی هم نخواهی داشت. اگر شروع روند موفقیت رو مدام به تعویق بندازی، پس هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد. همه چیز به خودت بستگی داره؛ اگر هر روز، دوباره و دوباره همون کارهای قبلی رو انجام بدی، 5 سال آینده همین جایی که الان هستی خواهی بود. هر روزی که میگذره یک روز از باقی مانده عمرت کم شده و به گذشته تبدیل شده. تصمیم با توست که الماس بشی یا هیچی باقی بمونی. باید همین الان شروع کنی به بالارفتن از کوه موفقیت بجای راه رفتن روی جاده صاف؛ همین الان باید شروع به ساختن 5 سال آیندت بکنی.
اگر به ایجاد تغییرات مثبت در خودتون علاقه مندید، با خودساخته همراه بشید و این ویدئوی انگیزشی رو از دست ندید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست