فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – چی تو رو متوقف کرده؟

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیز باعث شده تا زندگی تان از روال عادی خارج شود؟ چه چیز باعث توقف شما شده است؟ در این کلیپ انگیزشی به طور کامل در مورد این قضیه بحث خواهیم کرد. اما در ادامه مطلب به مواردی می پردازیم که می تواند نگرش شما را نسبت به خودتان تغییر دهد. پس با ما همرا شوید.

چی تو رو متوقف کرده؟

یکی از دلایلی که مانع پیشرفت می شود، نداشتن هدف مشخص در زندگی است. وقتی هدفمند زندگی می کنید، خود را ملزم به رعایت برخی از قوانین می کنید. ولی کسی که در زندگی هدف ندارد، وقتش را به بطالت می گذراند. زیرا وقتی هدفی را برای خود انتخاب می کنید، برای دستیابی به آن به برنامه ریزی نیاز پیدا می کنید. برای مثال قرار است تا آخر امسال وسعت کارگاه تولیدی خود را افزایش دهید. برای این کار باید به دنبال سرمایه بیشتر برای اجاره یک ساختمان بزرگتر، نیروی کار بیشتر و دستگاه های پیشرفته تر باشید.

وقتی هدف شما توسعه کسب و کار است و در عین حال به سرمایه بیشتر نیاز دارید، از هدر دادن سرمایه موجود خودداری می کنید. در عین حال تلاش می کنید تا پول بیشتری را بدست آورید. تا زمانی که به این آرزو فکر نکنید، درآمد ماهیانه حاصل از کسب و کار فعلی برایتان رضایت بخش خواهد بود. پس دلیلی ندارد بیشتر تلاش کنید. پولتان را خرج نکنید و وقت بیشتری را در کارگاه صرف کنید.

اگر می خواهید از وقت خود درست استفاده کنید، اول دنبال هدف درست و مشخص باشید. سپس برای دستیابی به آن هدف برنامه را تعیین کنید. این برنامه ها می تواند سرعت حرکت به سمت هدف را بیشتر کند. البته در زمان تعیین هدف به توانایی ها و شرایط خود هم توجه داشته باشید

کلیپ انگیزشی – چی تو رو متوقف کرده؟

عادت هایی را که باعث شکست می شود ترک کنید

وقتی یک عادت هر چند به ظاهر بد نباشد، اما باعث شود که در نهایت شکست بخورید، آن را به هر قیمتی که شده ترک کنید. برای مثال وقتی عجول بودن باعث تصمیم گیری های آنی و اشتباه می شود، باید سعی کنید این خصوصیت را کنار بگذارید. با تکرار و تمرین صبر و حوصله را در خود تقویت کنید. در غیر این صورت یک عادت بد می تواند به مرور شکست های بدتری را وارد سرنوشتتان کند.

پشتکار و مداومت لازمه موفقیت است

کسی که حاضر نیست برای موفقیت هیچ تلاشی کند، نباید خود را طلبکار بداند. وقتی کسی نسبت به سرنوشت و آینده خودش حس مسئولیت ندارد، چطور توقع دارد دیگران دلشان برای او بسوزد؟ یا وقتی حس مسئولیتی نسبت به زندگی خودش ندارد، چطور می تواند از دیگران انتظار داشته باشد که مسئولیت های او را بر عهده بگیرند؟ فراموش نکنیم دلسوزترین فرد نسبت به ما، خودمان هستیم. پدر و مادر هم با تمامی دلسوزی و حس مسئولیتی که نسبت به ما دارند، قادر نیستند همچون خودمان برای موفقیتمان تصمیم بگیرند یا تلاش کنند.

همه باید بیاموزیم مسئولیت زندگی، موفقیت و یا شکست ما اول بر عهده خودمان است. پس برای پیدا کردن مقصر به جای اشاره به دیگران، به آینه نگاه کنیم.

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست