فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

همه بهت میگن نمیتونی؟ این ویدیو رو ببین

اشتراک گذاری این مطالب در:

وقتی همه دنیا در مقابلتان قرار می گیرد و به شما می گوید نمی توانید این کار را انجام دهید، باید با قدرت اراده و پشتکار به آنها ثابت کنید که اشتباه می کنند. با جنگیدن، پرخاشگری و واکنش های تند نه تنها نمی توانید خود را به اثبات برسانید، بلکه آنها را بیشتر مطمئن می کنید که شما ناتوان هستید. برای مقابله با حرف های منفی و نظرات دیگران می توانید اراده خود را تقویت کنید.

برای تقویت اراده راه حل های زیر می تواند به شما کمک کند:

برای خودتان هدف تعیین کنید

اولین گام برای تقویت اراده تعیین هدف است. چرا مورد تمسخر دیگران قرار می گیریم؟ چون اصولا آنها تصورشان این است که ما هیچ قدرت و مهارتی نداریم. از طرفی تلاش ما برای اثبات خودمان به دیگران نباید با لجبازی همراه باشد. در این صورت هدف نه براساس توانایی، علاقه و مهارت ما بلکه براساس لجبازی با دیگران انتخاب می شود. ممکن است این هدف اصلا مطلوب و هنجار جامعه نباشد.

پس زمانی که می خواهیم خود را در جامعه به اثبات برسانیم، باید هدف تعیین کنیم. اما مهارت، علاقه، هنجارهای حاکم بر جامعه و ارزش ها را فراموش نکنیم. برای مثال وقتی دیگران بگویند فلانی قادر به خریدن خانه و ماشین نیست. او باید تلاشش را کند تا ثابت کند می تواند این کار را انجام دهد. اما برای انجامش هر کاری را نباید بپذیرد. می تواند با کار خلاف قانون ثروت اندوزی کند و خودش را به دیگران ثابت کند. اما در اینجا باید پا را روی وجدانش بگذارد.

منظور ما از تقویت اراده برای رسیدن به آرزوها تنها در جهت مسیرهای اخلاقی، متناسب با عرف و قوانین حاکم بر جامعه است. هدف هم باید بر همین اساس انتخاب شود.

ویدیو انگیزشی

همه بهت میگن نمیتونی؟

حتی وقتی همه بهت میگن نمیتونی؟ تو تلاش کن تا به آنها بفهمانی میتوانی. وقتی توانایی هایتان روشن و واضح باشد، اراده شما تقویت می شود. زیرا مطمئن می شوید که برای این مسیر یا این کار این اندازه توانایی، مهارت و تخصص دارید. پس دلیلی بر ترسیدن نیست. می توانید وارد مسیر شوید و از چیزی نترسید. با شناخت توانایی هایتان اعتماد به نفس بیشتری می گیرید.

اگر دیگران مدام در گوشتان زمزمه می کنند که هیچ استعدادی ندارید، یقین بدانید که آنها شما را بدرستی نشناخته اند. شما نیاز دارید اول خودتان به خودشناسی برسید. وقتی دیگران در مورد شما قضاوت می کنند، اگر شناخت و درک درستی از خودتان نداشته باشید، تصور می کنید همه حرف هایشان درست است. اما وقتی به خودشناسی کامل رسیده باشید، حرف هایشان برایتان ارزشی نخواهد داشت. زیرا مطمئن هستید که قضاوتشان در مورد شما درست نیست و شما مهارت های زیادی دارید.

برای تقویت اراده به برنامه ریزی نیاز دارید

یکی دیگر از راه هایی که می توانید برای تقویت اراده انجام دهید، برنامه ریزی است. البته بعد از اینکه به خودشناسی رسیدید، باید وارد این مرحله شوید. باید برای هر روز خود برنامه داشته باشید. هر ساعت خود را موظف به انجام کارهایی کنید که برای آینده تان مفید است. اگر تخطی کردید، خود را تنبیه کنید و اگر کاری را به نحو احسن انجام دادید، خود را تشویق کنید.

ممکن است به تو بگویند رویاپردازی یا هرگز نخواهی توانست اما فراموش نکن که حرف های دیگران محو می شود اما تو محو نخواهی شد.  ویدئوی انگیزشی همه بهت میگن نمیتونی؟ به شما می گوید آرامشتان را حفظ کنید و به توانایی خودتان تکیه کنید نه افکار دیگران . خودساخته دیدن آن را به شما پیشنهاد می کند.

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست