فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

مصاحبه تونی رابینز – قسمت دوم VIP

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

تونی رابینز در ادامه صحبت هایش راهکارهایی را برای رسیدن به موفقیت ارائه می دهد. در اینجا هم قصد داریم. توصیه هایی را در تکمیل صحبت های تونی رابینز ارائه دهیم.

برای دستیابی به موفقیت در کارتان ماهر شوید

از این شاخه به آن شاخه پریدن باعث می شود نه تنها هیچ کاری را به درستی انجام ندهید، بلکه مهارتی هم کسب نمی کنید. ما زمانی در کاری ماهر می شویم که برای آن زمان صرف کنیم. تمرین و تکرارهای مداوم باعث ماهر شدن در کار می شود. اما اگر بخواهید مدام شغلتان را عوض کنید، زمانی برای یادگیری مهارت نمی ماند. از سوی دیگر داشتن خلاقیت در کار اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید در شغلتان موفق شوید، اول باید ماهر و دوم خلاق باشید. برای دستیابی به این دو المان مهم، باید روی یک شغل متمرکز شوید و از این شاخه به آن شاخه نکنید.

اضافه کاری را فراموش نکنید

اضافه کاری باعث افزایش تلاش شما در کارتان می شود. البته منظور ما از اضافه کاری این نیست که به یکباره در یک روز 7-8 ساعت بیشتر از حد معمول کار کنید. بلکه می توانید روزی نیم ساعت تا 1 ساعت بیشتر کار کنید. البته به شرط اینکه به شغلتان علاقمند باشید. اضافه کردن ساعات کاری کم در طی روز باعث می شود تا قوه خلاقیت و ابتکار در شما بیدار شود. حتی اگر بابت اضافه کاری هیچ دستمزدی دریافت نکنید می تواند به مرور زمان به پیشرفت کاری شما منجر شود.

داشتن ارتباط اجتماعی برای موفقیت ضرورت دارد

افرادی همچون تونی رابینز در ارتباطات اجتماعی موفق بوده اند. زیرا قدرت ارتباط با همه همکاران خود را دارند. به جای رقابت و حسادت به همکاران موفق سعی می کنند با آنها ارتباط دوستانه ای برقرار کنند. با این استراتژی نه تنها از اصطکاک های ذهنی شما کاسته می شود، بلکه قادرید دلایل موفقیت دیگران را هم از نزدیک ببنید. تا زمانی که با کسی ارتباط دوستانه برقرار نکنید نمی توانید دلیل موفقیتش را پیدا کنید.

افرادی همچون تونی رابینز در ارتباطات اجتماعی موفق بوده اند

تونی رابینز : در فکر یادگیری بیشتر باشید

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد پسرفت می کنند، نداشتن اطلاعات و مهارت در زمینه کارشان است. اگر خود را بروزرسانی نکنید مجبورید با همه خواسته ها و آرزوهایتان خداحافظی کنید. برای مثال به دنیای دیجیتال برویم. زمانی که شبکه های اجتماعی وجود نداشت. ارتباط از راه دور از طریق یاهو مسنجر انجام می شد. با وجودی که این اتاق چت روزی پر از کاربرانی بود که با دوستان و نزدیکان خود ارتباط برقرار می کردند، اما اکنون کاربران آنها تنها تعداد معدودی است.

دلیل آن بروز نشدن بود. وقتی شبکه های اجتماعی با مجموعه گسترده ای از تماس های تصویر، صوتی، استیکر و … وارد دنیای دیجیتال شد، یاهو مسنجر هنوز در همان ایموجی های ساده خلاصه می شد. یاهو بعد از مدتی به دلیل نداشتن کاربر تصمیم گرفت اتاق چت خود را به طور کلی حذف کند. اما بعد به جای حذف کردن آن را توسعه داد که هنوز در برخی از کشورها طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم می خواهید در دنیای امروز مثل گذشته ها اعتبار و موفقیت بیشتری داشته باشید، باید مهارت و تخصص بیشتری یاد بگیرید و خود را بروزرسانی کنید.

در این ویدئوی انگیزشی با آنتونی رابینز که به سلطان انگیزه شناخته می شود، مصاحبه شده است. تونی رابینز موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است.  او در مورد پیشرفت صحبت می کند و اینکه تجربیات جدید می توانند آرامش زیادی را به ارمغان بیاورند. بعضی از افراد می گوید 10 سال تجربه دارند در صورتی که آنها یک سال تجربه دارند و 9 سال آن را تکرار کرده اند.

خود ساخته شما را به دیدن این ویدئوی انگیزشی دعوت می کند.

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست