فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

اگر زياد اشتباه ميكنى اين ويدئو زندگيت رو تغيير ميده

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

اگر زياد اشتباه ميكنى اين ويدئو زندگيت رو تغيير ميده

 

اگر زياد اشتباه ميكنى این متن رو تا انتها بخون

اگر زياد اشتباه ميكنى باید نگاهت رو به زندگی تغییر بدی. مهم ترین عامل اشتباهات، شکست ها، ناکامی و سرخوردگی در زندگی تفکر و ذهنیت ما نسبت به جهان پیرامون هست. پس اگر زياد اشتباه ميكنى تردید نکن که ذهن و فکر شما از اساس مشکل داره. اولین قدم برای تغییر زندگی و مسیری که در حال طی کردنش هستی، تغییر تفکرت هست.

ذهن و فکر عامل مهمی در تعیین نحوه رفتار، حرف زدن، کار کردن و عادات و به طور کلی شخصیت هست. تا زمانی که نتونید تصمیمات درستی برای زندگی بگیرید، مدام اشتباه می کنید. افراد به دلیل زیادی در زندگی خود تصمیمات اشتباه می گیرن که بعدها شکست های سختی هم می خورن.

دلیل این موضوع سهل انگاری نسبت به آینده، بی توجهی به نتیجه کارها و تصمیم گیری ها، اتلاف وقت و انرژی و گاهی منابع مالی هست. بسیاری از افراد توان انجام کارهای زیادی رو دارن. اما به دلیل ناتوانی در تصمیم گیری صحیح و یا یاس و ناامیدی در مواجه با موانع شکست می خورند.

اگر زياد اشتباه ميكنى این متن رو تا انتها بخون

چرا ما زیاد اشتباه می کنیم؟

یکی از دلایل اشتباهات تصمیم گیری هیجانی و احساسی هست. زمانی که تحت تاثیر هیجانات و احساسات تصمیم بگیرید، باید خیلی خوش شانس باشید که تصمیم به جاهای خوب ختم بشه. البته هیچ وقت منتظر شانس و اقبال نباشید. چون همیشه در خونتون رو نمیزنه. در واقع این خودتون هستید که باید از ابتدا یک تصمیم عاقلانه و درست بگیرید تا بعد از کاری که می کنید پشیمون نشید.

بیشتر کسایی که بعد از مدتی از کارها و اشتباهات پشیمان می شن، بدون فکر کردن وارد یک مسیر میشن. وقتی مسیر جدید یا کاری که در اون تجربه ندارید، بهتون پیشنهاد میشه اول در مورد تحقیق کنید. اطلاعات لازم رو بدست بیارید و بعد با اطلاع و آگاهی کامل وارد مسیر بشید. از کسایی که در این زمینه تجربه دارن، سوال بپرسید. البته اگر اونام شکست خوردن دلایل شکستشون رو بررسی کنید. شاید شما در این کار موفق بشید. شاید دلیل شکست اونها کم کاری خودشون بوده. با کسایی هم که در این مسیر جدید موفق بودن مشورت کنید و از تجربیاتشون استفاده کنید.

چشم بسته وارد هیچ مسیری نشید

وقتی با چشم بسته وارد یک مسیر بشید احتمال سقوط و زمین خودن خیلی زیادتر هست. چشم بسته وارد مسیرهای جدید شدن یعنی بدون در نظر گرفتن موانع، کاستی ها و مشکلات یک مسیر رو طی می کنید. بدون اینکه پشتوانه ای داشته باشید. اغلب افراد بدون در نظر گرفتن پشتوانه وارد یک مسیر میشن و بعد که مشکلات یکی یکی سر راهشون سبز میشه از همه چیز ناامید میشن و به یک فرد شکست خورده و سرخورده تبدیل می شن.

پشتوانه اعم از مالی و عاطفی برای مقابله با مشکلات اهمیت زیادی دارن. منتها میزان توانایی شما مهمتر هست. وقتی قادر باشید با هر مشکلی روبرو بشید و باهاش مقابله کنید، حتی اگر پشتوانه نداشته باشید، شانس موفقیت شما بیشتر میشه.

ممکن است شما از جمله کسانی باشید که برای شروع هر کاری ترس دارید و یا نظراتتان را بارها و بارها تغییر می دهید، زیرا می ترسید که کاری را درست انجام ندهید یا اینکه اشتباهی مرتکب شوید. در این ویدئوی انگیزشی به شما اطمینان می دهد که اشتباه کردن، ایرادی ندارد زیرا این ویژگی انسان است و این قسمتی از روند رشد می باشد. اما یک جمله ساده وجود دارد که با آن می توان بر ترس ها غلبه کرد و رویاها را به حقیقت تبدیل کرد. خود ساخته شما را به دیدن این ویدئوی انگیزشی دعوت می کند.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست