فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

تونی رابینز – چطور از موانع عبور کنیم؟

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

از نظر افراد موفقی همچون تونی رابینز فکر کردن به نیمه خالی لیوان شما را از تصمیم گیری منطقی باز می دارد. در بسیاری از مواقع ترس از نتیجه باعث می شود تا از برداشتن قدم اول منصرف شوید. این افراد به دلیل کمال طلبی می خواهند نتیجه آن طور که می خواهند بشود. میل به پیشرفت یکی از دلایل گام برداشتن به سمت جلوست. اما کمال طلبی رفتاری است که باعث نارضایتی از وضعیت موجود می شود. در نهایت به ناامیدی و سرخوردگی می انجامد.

تونی رابینز در مورد موفقیت چه می گوید؟

از نظر افرادی همچون تونی رابینز موفقیت به تصمیم گیری بزرگ نیاز دارد. در بسیاری از مواقع هم این تصمیم گیری به قیمت از دست دادن آرامش و اسایش امروز تمام می شود. افرادی همچون تونی رابینز حاضرند آرامش امروز خود را فدای موفقیت فردایشان کنند. اما بسیاری از افراد به این کار راضی نیستند و می خواهند در بهترین شرایط به موفقیت برسند. دلیل این موضوع می تواند تنبلی و یا عجول بودن باشد.

افراد تنبل طاقت هیچ سختی و دشواری را ندارند و به همین دلیل می خواهند حتی برای رسیدن به هدف هایشان در آرامش و راحتی باشند. دانش آموزی که می خواهد در بهترین دانشگاه کشور رشته پزشکی بخواند، باید چند سال با برنامه پیش برود. انتظار اینکه با شانس و اقبال در این رشته وارد شود، کمی سخت و دشوار و دور از تصور است. عموما کسانی موفق می شوند که برای دستیابی به هدفشان، از خیر آسایشان در کوتاه مدت می گذرند.

از نظر افرادی همچون تونی رابینز موفقیت به تصمیم گیری بزرگ نیاز دارد.

اول از خودتان رضایت داشته باشید

کسی که از خودش رضایت نداشته باشد، حتی اگر به هدفش هم دست پیدا کند، در کوتاه مدت شاد است. اما بعد از مدتی برایش تکراری می شود و دیگر علاقه ای به آن ندارد. این افراد به اصطلاح زود دل زده می شوند. به همین دلیل از مسیر رسیدن به موفقیت هم زود خسته می شوند و به دنبال مسیرهایی می گردند که خیلی سریع تر به هدف برسد. اگر می خواهید به یکی از آرزوهایتان برسید، اول رضایت از خود را بهبود ببخشید. در این موقع اگر در سر راهتان مشکلی ایجاد شود، قادر به مقابله هستید. زود خسته نمی شوید و با قدرت مسیر را ادامه می دهید.

تمرین برای رسیدن به هدف را فراموش نکنید

بسیاری از افراد موفق از جمله تونی رابینز معتقدند برای دستیابی به هدف باید تمرین کنید. وقتی به کاری علاقه دارید، شکست های ناچیز در ابتدای راه می تواند علاقه و میل را از بین ببرد. در واقع علاقه از احساس درونی زاده می شود که می تواند بعد از چند وقت فروکش کند. شما به موتور محرکه قدرتمندتری نیاز دارید. اگر در کنار علاقه و شور و شوق، توانایی و مهارت هم باشد، هیچ شکستی نمی تواند شما را از ادامه مسیر باز دارد.

از نظر تونی رابینز ریسک پذیری برای دستیابی به موفقیت یکی دیگر از نکاتی است که بسیاری به آن بی توجه هستند. باید از هیچ خطر و مانعی ترس نداشته باشید.

یک ویدئوی انگیزشی دیگر از آنتونی رابینز، سلطان انگیزه. شما در حال حاضر روی چه فکری تمرکز دارید؟ اشتباهی که برخی از ما انجام می دهیم این است که از اول به قسمت سخت و مشکل کار فکر می کنیم. و به این نتیجه می رسیم که من نمی توانم. بجای تمرکز کردن روی امروز و موفقیت های اولیه که امروز می توانم کسب کنم، درگیر سختی گام های آینده هستیم. به جای هدف، فقط به رنج هایی که خواهیم برد فکر می کنیم. اگر شما نیز به انتخاب درست هدف اهمیت می دهید، این ویدئوی انگیزشی را در سایت خودساخته ببینید.

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست