فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

هیچ وقت دیر نیست – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

هیچ وقت دیر نیست

برای شروع دوباره هیچ وقت دیر نیست و شما همیشه زمان دارید تا زندگی را به آن شکلی که می خواهید، درآورید. برای اینکه بتوانید به جمله هیچ وقت دیر نیست ایمان پیدا کنید و آن را با جان و دل بپذیرید، توصیه های زیر می توانید به شما کمک کند:

ندید گرفتن حرف های دیگران

تصور کنید شما رویای ثروتمند شدن را دارید اما هیچ تصور دقیقی از آن ندارید. یعنی نمی توانید در ذهن خود را سوار بر یک خودروی لوکس یا خانه ویلایی خوب تصور کنید. چرا که تنها به صورت خیلی سطحی به آن فکر کرده اید. همین سطحی فکر کردن هم باعث می شود تا برای رسیدن به آن خیلی مصمم نباشید.

زمانی که در مورد رویایتان با دیگران صحبت می کنید، مورد تمسخر آنها قرار می گیرید. از آنجایی که در کار خود مصمم نیستید و در ذهنتان نتوانستید خود را در حالت ثروتمند تصور کنید، تمسخر و صحبت های منفی دیگران روی شما تاثیر می گذارد. در واقع ذهنیات شما خیلی سطحی و زودگذر هستند و با آمدن نسیمی پر پر می شوند.

حال تصور کنید شب و روز به آینده ای درخشان فکر می کنید. شما برای آن برنامه دقیقی دارید و مطمئن هستید اگر همین راه را بروید قطعا و یقینا پیروز می شوید. حال اگر دیگران در مقابل تان حرف های منفی و تمسخرآمیز بزنند، به هیچ عنوان از تصمیم تان پشیمان نمی شوید. چرا که ذهنیات شما بر حرف های دیگران غلبه می کند.

بسیاری از افراد وقتی یک کار را شروع می کنند، خوب پیش می روند و بسیار خوشحال و راضی هستند. اما بعد از مدتی که به وسط راه می رسند، به یکباره جا می زنند. درصد زیادی از افراد این حالت را تجربه می کنند. به این دلیل که اوایل مسیر و راه موفقیت همیشه خوشایند و زیباست. همین هم باعث می شود تا تا حجم گسترده ای از افراد جویای کار فریفته یک مسیر یا یک طرح شوند.

وقتی کسی وارد راه موفقیت می شود، باید پیه همه چیز را به تن خود بمالد. بدون شک افرادی که موفق می شوند با همان مشکلاتی که شکست خورده ها می بینند، مواجه می شوند. موانع برای همه به یک شکل است. اما چگونه دیدن ها باهم تفاوت دارد.

هیچ وقت دیر نیست تا خودتو بشناسی

هیچ وقت دیر نیست تا بتوانید به خودشناسی برسید. شناخت توانایی ها و نقاط ضعف شناخت واقعی بینانه ای را بدست می دهد. تصور کنید فردی قصد عبور از یک رودخانه بدون پل را دارد. در حالی که جریان آب با شدت زیاد در حال عبور است. اگر این فرد نسبت به قدرت بدنی خود برای مقاومت در برابر شدت جریان آب شناخت کافی را نداشته باشد، عبور از رودخانه به احتمال زیاد به مرگ یا صدمات جسمی می انجامد.

همچنین شناخت نقاط قوت باعث افزایش اعتماد به نفس و از سوی دیگر عزت نفس می شود. کسی که بداند از چه قدرتی برخوردار است و چه کارهایی از او ساخته است، ارزش و احترام بیشتری برای خود قائل است. زمانی هم که برای خود ارزش بیشتری قائل باشید، مسلما دیگران هم به شما احترام می گذارند.

ادامه این مطلب را در ویدئوی انگیزشی هیچ وقت دیر نیست مشاهده کنید.

برای افزایش عزت نفس خود می توانید در دوره «کیمیاگر» شرکت کنید و عزت نفس خود را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

هیچ وقت دیر نیست

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست