فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

فکر میکنی زندگی باید آسون باشه؟ – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

آیا شماهم فکر میکنید زندگی باید آسون باشه؟ به نظرتون زندگی سخته یا آسون؟ تا حالا کسی نبوده که بگه زندگی خیلی آسونه. همه میگن زندگی سختی های زیادی داره. وقتی پای صحبت افراد میانسال و سالخورده بشینیم، روی این حرف بیشتر تاکید دارن. چون بیشتر زندگی کردن و تجربه بیشتری از مبارزه با سختی های زندگی دارن. در این ویدیو انگیزشی به بررسی موضوع سختی های زندگی می پردازیم.

برای اینکه بتونید با سختی های زندگی مقابله کنید لازمه توصیه های زیر رو مد نظر داشته باشید:

ما همان چیزی نیستیم که در گذشته بودیم

انسان ها مدام در حال تغییر هستن. برخی از افراد قادر به فراموش اتفاقات تلخ گذشته نیستن. در حالی ما همان چیزی نیستیم که در گذشته برامون رخ داده. شاید در گذشته شکست هایی داشتین، اما دلیل نمیشه که امروز و فردای شما هم بسته به همون شکست باشه. هر روز برای خودش مقدس هست و می توانه یک شروع دوباره باشه. ما نباید خودمون رو پایبند شکست های گذشته کنیم. ما امروز همان چیزی نیستیم که در گذشته دیگران با ما رفتار می کردن. البته این به تلاش ما بستگی داره که از امروز شروع به تبدیل شدن به فرد محبوب، موفق و خوشبخت کنیم.

باید به چیزهایی که دارید فکر کنید

وقتی بخوایم به چیزهایی فکر کنیم که نداریم، افسرده میشیم. مثلا وقتی رویای داشتن یک خانه ویلایی در یکی از سواحل اقیانوس اطلس رو در سر دارید، این فقط در حد یک رویاست. شما نباید شب و روز به این قضیه فکر کنید و بعد افسرده یه گوشه کز کنید که من به خواسته هام نرسیدم. اما در حال حاضر شما یک خانه کوچک در یک شهر کوچیک دارید. باید از همینی که دارید لذت رو ببرید. پس باید به چیزی که دارید فکر کنید تا بشه ازش نهایت استفاده رو برد.

فکر کردن به نیمه خالی لیوان باعث میشه تا از دیدن نیمه پر غافل بشید. وقتی مدام روی نداشته ها تمرکز کنید، از داشته ها غافل میشین. بعد از مدتی فکر میکنید اصلا چیزی ندارید و این افکار باعث میشه خودتون رو یه فرد هیچی ندار و مفلوک تصور کنید. اگر میخواید از زندگی خودتون لذت ببرید یه کم بیشتر به اطراف نگاه کنید و چیزایی رو که دارید شبا قبل از خواب بشمارید.

ویدیو انگیزشی باید به چیزهایی که دارید فکر کنید

چرا فکر میکنید زندگی باید آسون باشه؟

چرا بسیاری از آدمها فکر میکنن زندگی باید آسون باشه؟ کسایی که میخوان موفق و پیروز باشن، باید با سختی ها مبارزه کنن. برای رشد کردن، بدست آوردن تجارب جدید و قدرتمند شدن ما به سختی ها نیاز داریم. اگر قرار باشه زندگی آسون باشه، هیچ تغییری در زندگی احساس نمی کنیم. درست مثل کسی که تو یه خونه اعیونی بزرگ بشه و همه چیز براش فراهم باشه. این فرد هر چی بخواد براش فراهم می کنن و دیگه نیازی به تلاش خودش نیست.

بدون شک آدمهای اینطوری رو در اطرافمون زیاد می بینیم که از همون کودکی در رفاه کامل بزرگ میشن. اگر چه رفاه خوبه و نباید اونو مزمت کنیم، اما بسیاری از افرادی که در چنین شرایطی بزرگ میشن، در بزرگسالی قادر به بیرون کشیدن گلیمشون از آب نیستن.

 

آسون نیست! راه پر پیچ و خم رسیدن به هدف سخته. وقتی باید با تمام توانت تلاش کنی و تسلیم نشی؛ البته که سخته. وقتی همه چیزت رو وسط گذاشتی و شکست خوردی خیلی سخته. تلاش کردن برای رسیدن به خواسته ها هیچ وقت با آسونی به دست نمیاد. باید با مسئولیت تصمیم بگیری نسبت به کارهات. باید خودت رو متعهد کنی و پای قولی که به خودت می دی بمونی.
برای رسیدن به موفقیت باید همیشه خودت رو ارتقا بدیو برای این کار هزینه کنی. ممکنه خونه و دارایی هات رو از دست بدی اما دانش و مهارت هایی که داری برای تو باقی می مونند.
این یک ویدئوی انگیزشی زندگی باید آسون باشه؟ بسیار خوب درباره موفقیت و شکسته. پیشنهاد می کنم با خودساخته همراه بشید و اون رو تا انتها ببینید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست