فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

با سختی ها بجنگ – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

خوش شانسی لفظی است که وقتی افراد موفق را میبینیم، ممکن است به آنها نسبت دهیم. در حالی که خوش شانسی در اثر تلاش و کار زیاد بدست می آید. اما برخی فکر می کنند خودبخود و تنها برای افراد خاصی رخ می دهد. هر چه تلاش بیشتری در زندگی داشته باشید، فرصت های بیشتری هم در مقابلتان قرار می گیرد. بنابراین باید با سختی ها بجنگید تا بتوانید به خواسته هایتان برسید.

این ویدیو انگیزشی بر همین موضوع تاکید دارد. در واقع ما سعی داریم شما را از شانس و اقبال و هر چی که تصور می کنید نشدنی و غیرممکن است، دور کنیم. اگر باور داشته باشید که هیچ انسانی بدبخت زاده نمی شود و تنها شرایط و محیط زندگی ما با همدیگر متفاوت است، برای بدست آوردن خواسته هایتان می جنگید.

ویدیو انگیزشی: چطور باید با سختی ها بجنگیم؟

برای جنگید با سختی ها ابتدا باید باور کنیم که هیچ چیز لاینحل و دشواری وجود ندارد. ذهن انسان می تواند از کاه کوه بسازد و ساده ترین مشکلات را سخت و لاینحل جلوه دهد. اولین قدم برای اینکه بتوانید با سختی ها مبارزه کنید، ساده جلوه داده سختی هاست. البته این حرف به این معنا نیست که واقع بین نباشید و مشکلات را کم اهمیت جلوه دهید. این کار باعث تنبلی و سستی هم می شود.

بلکه منظور ما این است که اگر در زندگی با شرایط سخت و دشواری روبرو هستید، بدانید قطعا برای آن راه حلی وجود دارد. تنها مسئولیت شما اینست که آن راه حل را پیدا کنید. برخی از افراد در همین شرایط سخت فرار ذهن و جسم را بر همه چیز ترجیح می دهند. در حالی که افراد موفق هیچ گاه فرار نمی کنند بلکه می جنگند و حتی اگر شکست هم بخورند از آن شکست درس عبرت می گیرند.

چطور باید با سختی ها بجنگیم؟

از شکست خوردن نهراسید

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود بسیاری از افراد از مبارزه با سختی ها خودداری کنند، ترس از شکست خوردن است. همچنین ممکن است تصور کنید حتی اگر برای مبارزه با سختی وقت و انرژی صرف کنید، در نهایت شکست می خورید. یک نکته مهم در این باره اینکه؛ هرگز این تصور را قبل از شروع در ذهن خود راه ندهید. نباید حتی یک درصد هم به تلاش و مقاومت خود شک و تردید داشته باشید. ذهن خود را به سمت رسیدن به هدف و پیروزی متمرکز کنید تا بتوانید به هر آنچه که می خواهید برسید.

خیلی از کسانی که در زندگی به موقعیت برتری دست پیدا کرده اند، بارها و بارها به زمین خورده اند. اما دوباره از جای خود بلند شده اند. در واقع شکست ها و زمین خوردن ها باعث نشده تا ناامید شوند. درست است که بعد از شکست روحیه به شدت به هم میریزد و ممکن است حتی تا مدت ها حوصله هیچ کاری را نداشته باشید. اما این احساسات پس از مدتی از بین می رود. اگر روی هدف خود پافشاری کنید، احساسات و قلب هم با شما یار می شود. پس از شکست دوباره ترمیم می شود و قادر خواهید بود برای مبارزه دوباره آماده شوید.

هیچ اتفاق خوبی بدون کار، تلاش، رنج و سختی، پیش نخواهد آمد. سختی ها دشمن ما نیستند بلکه باعث عظمت و بزرگی ما خواهند شد. همش به این بستگی داره که حقیقتا چقدر طالب موفقیت هستی؟ برای چه چیزی تلاش میکنی و چقدر به خودت و برنامه ات متعهد می مانی؟
باید روی خودت کار کنی و انسانهای بزرگ رو الگو قرار بدی . هر روز کاری بکنی که ذهنت نسبت به هدفی که داری مثبت تر بشه. زمان رو برای چیزهای بی ارزش از دست نده، همین امروز باید برای ساختن آینده اقدام کنی.
این ویدئوی انگیزشی درباره تلاش برای موفقیت نکات بسیار خوبی را ارئه می دهد. با خودساخته همراه بشید و اون رو تا انتها ببینید و استفاده کنید.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست