فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

برای موفقیت باید گرسنه باشید!

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

 

اگر همین امروز کسی به شما پیشنهاد کار رویایی تون را میداد چقدر برای شروع اون آماده بودید؟ اگر همین امروز ثروت کلانی نصیبتون میشد چقدر توانایی مدیریت و کنترل این ثروت را داشتید؟ اگر همین امروز با مرد یا زن رویاهاتون ملاقات می کردید چقدر برای شروع صحبت و پیشقدم شدن در ایجاد رابطه آمادگی داشتید؟

مهم نیست که الان تو چه وضعیتی هستی. مهم نیست که چقدر مشکل داری، چقدر خواسته هات دور از دسترس به نظر می رسند و چقدر در زندگیت بدشانسی آوردی. فرصت ها برای هر آدمی وجود دارند. تو هم به اندازه ی بقیه ی انسان ها فرصت برای کسب موفقیت و پیشرفت داری. اما نکته ی مهم این هست که اگر یه روزی اون فرصت سر راهت سبز شد میتونی ببینیش؟ می تونی واکنش درستی به اون فرصت نشون بدی؟ میتونی ازش استفاده کنی؟

دستیابی به موفقیت راحت نیست

همه ی ما مشکلاتی را از سر گذروندیم. کودکی پر از مشکل، خانواده ی نامناسب، ناتوانی ذهنی یا جسمی، از دست دادن عزیزان، بی پولی، بیکاری و خیلی مشکلات دیگه میتونن برای هرکسی به مانع بزرگی تبدیل بشن. اما اینکه که تا چه اندازه بهشون اجازه میدی سد راهت بشن به خود تو بستگی داره. تویی که انتخاب می کنی از اون ها کوهی بسازی که بالا رفتن ازش غیر ممکنه یا اون ها را به عنوان مسأله ای بپذیری که میتونی از پسش بربیای و به راهت ادامه بدی. خیلی ها با کمی تلاش خسته شده و دست از رسیدن به آرزوهاشون بر می دارند. چرا؟ چون برای کسب موفقیت گرسنه نیستند. چون زندگیشون به اون خواسته و آرزو وابسته نیست. چون بدون اون هم میتونند زنده بمونند.

برای کسب موفقیت باید گرسنه باشید

برای موفقیت باید گرسنه باشی. باید هر روز رؤیاهات را زندگی کنی. هر روز برای رسیدن به خواسته هات اشتیاق داشته باشی و تلاش کنی. توقع نداشته باش که هیچوقت ناامید نشی. توقع نداشته باش که مسیر کسب موفقیت آسون باشه. خودت را قوی کن. گرسنه ی موفقیت باش. همونقدر که موقع غرق شدن با تمام وجودت دست و پا میزنی و تلاش میکنی تا سرت را از آب بیرون بیاری، برای خواسته هات تلاش کن. جوری برای رسیدن به خواسته هات قدم بردار که انگار هیچ چیز دیگه ای در این دنیا اهمیت نداره. هدفی را برای خودت انتخاب کن که برایت ارزشمند باشه. هدفی که نتونی از رسیدن بهش دست بکشی. هدفی که هیچ چیزی را بیشتر از اون نخوای. اون موقع است که گرسنه ی کسب موفقیت میشی. داستان این مرد میتونه برات الهام بخش باشه. داستانی که باعث میشه تمام بهونه هات رو فراموش کنی و برای رسیدن به زندگی رویاییت از همین امروز قدم برداری.خودساخته از شما دعوت می کند این ویدئوی انگیزشی را از دست ندید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

  • این همه ویدیو عالی وجذاب چقدر این سایت محشره من الان پیداش کردم چون امروز تصمیم گرفتم زندگیمو عوض کنم سردرگم بودم نمی دونستم از کجا شروع کنم این سایت اولین قدم من بود
    مرسی که هستین

    پاسخ

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست