فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

سخنرانی های فوق العاده جک ما – انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

شروع موفقیت با یک سخنرانی ساده

سخنرانی برخی از افراد موفق و موثر می تواند زندگی ما را دگرگون کند. در سخنرانی افراد موفق حرف هایی گفته می شود که می تواند روی عادت های ما تاثیر بگذارد. افراد موفقی همچون جک ما یکی از این افراد موفق است. در این ویدئوی انگیزشی می توانید سخنرانی او را در رابطه با موفقیت هایش بشنوید. در ادامه این مطلب به ذکر چند عادت رفتاری مهم برای تغییر زندگی می پردازیم.

عادت های مهم رفتاری کدامند؟

برخی از عادت های رفتاری در ظاهر ساده و بی اثر هستند. اما واقعیت این است که این رفتارها باعث تغییر شخصیت ما می شود. افراد موفق که اغلب سخنرانی آنها را گوش داده اید، از این ویژگی های برخوردارند. مهم ترین ویژگی ها و عادت های رفتاری که به موفقیت می انجامد، عبارتند از:

توجه به سلامت جسمانی

یکی از مهمترین ویژگی های یک فرد موفق، توجه به سلامت جسمانی اش است. عقل سالم در بدن سالم قرار دارد. تا زمانی که جسم شما سالم است می توانید کار کنید و برای دستیابی به هدفتان امیدوار باشید. با تنی رنجور و ضعیف قادر به انجام هیچ کاری نیستید. پس ابتدا باید به سلامت جسمانی خود اهمیت دهید. از خوردن غذاهای پرکالری خودداری کنید. در طی روز به میزان کافی آب بنوشید. ورزش کنید  و ….

سخنرانی برخی از افراد موفق و موثر می تواند زندگی ما را دگرگون کند

سحرخیز باشید

یکی دیگر از ویژگی های افراد موفق سحرخیزی است. آنها صبح زود از خواب بیدار می شوند. نه اینکه تصور کنید به خواب علاقه ای ندارند. نه اینطور نیست. خوابیدن یعنی رهایی از مشکلات، کار کردن و سختی است. پس همه دوست داریم بیشتر بخوابیم. اما افراد موفق سحرخیز هستند. آنها قادرند به خواب شیرین صبحگاهی غالب شوند تا برای فعالیت روزانه خودشان را آماده کنند. پس در نتیجه یک عادت رفتاری دارند که بخاطر دستیابی به هدف، از چیزهای خواستنی و شیرین امروزشان می گذرند.

اگر می خواهید شخصیت شما به گونه ای باشد که از برخی موارد شیرین و لحظه ای به راحتی عبور کنید، سحرخیزی را در خود تقویت کنید. وقتی می خواهید به تناسب اندام برسید، باید از خوردن غذاهای پرچرب خودداری کنید. اما وقتی حاضر نیستید از نیم خواب صبحگاهی بگذرید، از غذاهای لذیذ هم نمی گذرید. یک کار مفید برای سحرخیزی اینکه به خودتان پاداش بدهید. مثلا با خود بگویید اگر فردا نیم ساعت زودتر بیدار شوم، برای خودم یک هدیه میخرم.

وقتی به اوج خستگی می رسید به رختخواب بروید

بسیاری از ما قبل از اینکه خسته باشید، به رختخواب می رویم. در حالی که خواب نداریم و فقط می خواهیم ساعت ها در تاریکی و سکوت اتاق فکر کنید. فکر کردن به اندازه به کارهای امروز و برنامه های فردا امیدوارکننده است. اما اگر میزان فکر کردن ما از حد متوسط بگذرد، آزاردهنده می شود. در این صورت وقت خود را هم به هدر داده ایم. به جای اینکه وقتمان را صرف برنامه ریزی برای فردا کنیم، به موضوعات سردرگم و گاهی ناراحت کننده فکر می کنیم.

با خودساخته همراه باشید و این ویدئوی انگیزشی از جک ما رو از دست ندید.

اینجا درباره جک ما بیشتر بدانید

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست