فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

مصاحبه تونی رابینز – قسمت پایانی

اشتراک گذاری این مطالب در:


مصاحبه با افراد شناخته شده و موفق می تواند پیام های تاثیرگذاری را به همراه داشته باشد. افرادی از جمله تونی رابینز، استیو جابز، جک ما و … همیشه توصیه های مهمی را برای کسانی که در جستجوی موفقیت هستند، دارند. از جمله پیام هایی که در اغلب مصاحبه های این افراد می توان دید عبارتند از:

فعالیت خود را نسبت به گذشته بیشتر کنید

برای اینکه بتوانید میزان فعالیت خود را نسبت به گذشته ارزیابی کنید، لازم است تا میزان آن را بدانید. بهتر است از همین الان شروع کنید. کارهای مفیدی که امروز انجام دادید و وقت و زمانی که برایشان صرف کردید. همه را بر روی کاغذ بنویسید. همین روش را در طی یک مدت ادامه دهید و هر روز میزان فعالیت خود را با روزهای قبل بسنجید. زمانی می توانید امیدوار باشید که نسبت به گذشته فعالیت بیشتری کرده باشید. اگر وقت شما به بطالت می گذرد، زیاد به آینده خوب مطمئن نباشید.

مسئولیت پذیر باشید

وقتی از مسئولیت پذیری صحبت می کنیم، دقیقا مفهوم آن چیست؟ مسئولیت پذیر یعنی اینکه بدون ناظر یا کنترل دیگران کار و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم. وقتی در شرک مشغول کار هستید و کسی به کار شما نظارتی ندارد، وظایف تان را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید. گاهی ممکن است یک کار در حیطه وظایف شما نباشد، اما حس مسئولیت پذیری اجازه نمی دهد آن را به حال خود رها کنید. نتیجه این کار نهایتا به شما برمی گردد.

مصاحبه با افراد شناخته شده و موفق می تواند

ترس را در خود بکشید

همیشه ترس و واهمه از آینده ای نامعلوم مانع از قدم برداشتن می شود. پس باید ترس را در خود بکشید. وقتی از چیزی ترس و هراس داریم، از نزدیک شدن به آن می ترسیم. اما همین که با امور ترسناک زندگی رودر رو می شویم، ناپدید می شود. ترس مثل یک شبه می ماند که ذهن ما را احاطه می کند و همین که اراده می کنیم، ناپدید می شود.

ترس در ابتدای هر کار و مسیر جدید طبیعی است. اما اینکه تمام زندگی ما آمیخته با ترس شود، نتیجه ای جز در جا زدن ندارد. از شکست خوردن نترسید و اگر در ذهنتان یک ایده دارید، برای اجرای آن اقدام کنید. افراد موفق در مصاحبه های خود روی شجاعت و تقویت روحیه ریسک پذیری تاکید زیادی دارند.

آموختن و یادگیری را متوقف نکنید

یکی دیگر از توصیه های مهمی که در اغلب مصاحبه های افراد موفق دیده می شود، تداوم یادگیری است. در هر سن و شرایطی که هستید، یادگیری را متوقف نکنید. دنیای امروز به طور مداوم در حال تغییر و تحول است. اگر قرار باشد مدتی یادگیری و آموختن را متوقف کنیم، خیلی زود از همه چیز جا می مانیم.

هر چه سطح اطلاعات بیشتر باشد، احتمال شکست کمتر می شود. حتی اگر شکست هم بخورید، به دلیل گسترده بودن اطلاعات قادرید علت شکست را براحتی پیدا کرده و آن را رفع کنید. با یادگیری مهارت های جدید قادرید در هر شرایطی موفق شوید.

برای آنهایی که به مباحث روانشناسی و موفقیت علاقه مندند، تونی رابینز یک نام شناخته شده است. تونی رابینز را می توان محبوبترین و شناخته شده ترین مربی موفقیت در دنیا دانست.
در این ویدئوی انگیزشی زیبا سومین و آخرین قسمت از مصاحبه آنتونی رابینز برای شما کاربران خودساخته آماده شده است. در این ویدئو نیز تونی رابینز، سلطان انگیزه درباره مسائل مختلفی صحبت می کند. مثلا اینکه برخلاف باور عموم سریعترین راه تغییر دادن حالت(احسای) تغییر ذهنی اون نیست و حرکات بدن هست.
اگر شما هم به صحبت های تونی رابینز علاقه دارید این ویدئوی انگیزشی زیبا را از دست ندهید.

 

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست