فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

همین امروز زندگیتون رو تغییر بدهید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

تغییر نگرش در زندگی

کاش مشکلات زندگیم یه روزی تموم بشن. کاش میتونستم یه تغییری توی زندگیم ایجاد کنم. کاش قوی تر بودم…

احتمالا این جمله ها براتون آشناست. کیه که مشکلی توی زندگیش نداشته باشه و از اون مهم تره کیه که نخواد زندگی بهتری داشته باشه؟ اما واقعا چرا مشکلات وجود دارن؟ چرا کنار اومدن با اون ها تا این اندازه سخته؟ مشکل اصلی ما مشکلاتمون هستن یا خودمون؟

تکرار دائم مشکلات و روبرو شدن با مشکلات تکراری ما رو خسته میکنه. چون نمی دونیم باید چه واکنشی نسبت به اون ها نشون بدیم. در واقع این نگرش ما نسبت به مشکلات هست که از اون ها کاه یا کوه میسازه. اگر بتونیم تغییر نگرش داشته و دیدگاه درستی نسبت به خودمون و دنیای اطرافمون داشته باشیم، مشکلات دیگه نمیتونن ما رو از پا دربیارن. اگر بتونیم نگرش مون رو به زندگی عوض کنیم جرأت می کنیم که دنبال آرزوها و خواسته هامون بریم. تغییر نگرش منفی کمک میکنه تا باور کنیم که میتونیم از پس هر کاری که فکر می کردیم نمی تونیم انجامش بدیم بربیایم.

این ما هستیم که تصمیم می گیریم چه واکنشی نسبت به مشکلات زندگی داشته باشیم. همه ی ما می دونیم که زندگی بدون مشکل اصلا وجود نداره. پس چرا نمی تونیم واقعیت زندگی رو به همین شکلی که هست بپذیریم و سعی کنیم نگرشمون رو نسبت به اون تغییر بدیم؟ مگه خواستن همون توانستن نیست؟ اما آیا ما واقعا می خوایم که چیزی رو تغییر بدیم؟

میزان خوشبختی شما بستگی به تغییر نگرش شما داره. وقتی نگرشتون رو عوض می کنید صرف نظر از اینکه در چه کشوری، چه خانواده ای و با چه مشکلاتی زندگی می کنید احساس خوشبختی خواهید داشت. ذهن ما انسان ها درست مثل یک کامپیوتر عمل میکنه. به این فکر کنید که چه برنامه هایی رو وارد اون می کنید. اگر برنامه های ویروسی وارد کامپیوترتون بشه نمی تونید انتظار عملکرد درستی از اون داشته باشید.

به افکارتون گوش بدید. چه حرفایی به خودتون می زنید؟ چه محتوایی رو وارد ذهنتون می کنید؟ به چه آهنگ هایی گوش میدید؟ چه کتاب هایی میخونید؟ به همه ی اینا دقت کنید. به اینکه فکرتون رو با چه چیزهایی تغذیه می کنید توجه کنید. شمایید که تصمیم می گیرید چه نگرشی داشت باشید. شمایید که انتخاب می کنید امروز که از خواب بیدار میشید با چه دیدی به زندگی نگاه کنید. با چه آدم هایی بگردید. چه کارهایی انجام بدید و چه حسی در رابطه با خودتون داشته باشید. تغییر نگرش شما دنیای شما رو تغییر میده. مهم نیست که چقدر این موضوع رو قبول دارین. اگر نگاه دقیق تری به زندگیتون داشته باشید متوجه میشید که شرایط زندگی شما در حال حاضر نتیجه ی افکار و باورهاتونه. حتی باورهایی که خودتون از اون ها آگاه نیستین و در ناخودآگاهتون وجود دارن.

اگر زندگیتون شبیه به اون چیزی نیست که رویاش رو داشتید، پس به تغییر نگرش و به تغییر باورهاتون نیاز دارید. برای خودتون ارزش قائل بشید و زندگیتون رو همین امروز تغییر بدید.

خودساخته از شما دعوت می کند این ویدئوی انگیزشی را از دست ندید.

مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست