فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

مصاحبه تونی رابینز – قسمت اول(رایگان)

اشتراک گذاری این مطالب در:

این کلیپ انگیزشی مصاحبه ای با سلطان انگيزه تونی رابینز (به انگلیسی: Tony Robbins) با نام کامل آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. رابینز به عنوان یک نویسنده انگیزشی بسیار موفق درباره شرایط سخت کودکی اش می گوید و اینکه همین سختی ها باعث شده تا دوست داشته باشد دیگران را درک و به آنها کمک کند. رابینز می گوید اگر شرایط آن طوری بود که من امید داشتم، کسی که الان افتخار می کنم هستم، نبودم. بسیاری از مردم خودشون رو کمتر از چیزی که هستن و می تونن باشن، می دونن.
اگر شما نیز به ایجاد تغییرات مثبت در خودتون علاقه مندید، با خودساخته همراه بشید و این فیلم انگیزشی رو تا انتها ببینید و از صحبت های آنتونی رابیز استفاده کنید.

توصیه های مهم تونی رابینز برای موفقیت

تونی رابینز یکی از کارآفرینان موفق آمریکایی معتقد است برای موفقیت ابتدا باید خود را به بهترین شکل ممکن بشناسید. وقتی شناخت واقعی باشد، شما به استعدادهایتان اشراف پیدا می کنید. برای اینکه بتوانید به خودشناسی برسید لازم است که ابتدا خودتان باشید.

به این معنا که از نقش بازی کردن دست بردارید. شاید بتوانید برای یک مدت طولانی نقش یک فرد موفق، ثروتمند و یا باپرستیژ را بازی کنید، اما در نهایت خسته می شوید. زیرا خود جعلی و پوچ از آن شما نیست و همچون یک بار سنگین بر روی دوشتان قرار دارد. پس بهتر است اول از همه چیز خود واقعی را بپذیرید.

ما وقتی قادر به شناخت خود خواهیم بود که در قالب اصلی شخصیتمان زندگی کنید. در غیر این صورت آنقدر نقش این و آن را بازی می کنید که خودتان هم سردرگم می شوید. براستی من کیستم؟ در بین همه نقش ها گم می شوید و قادر به تشخیص استعدادها و توانایی های واقعی تان نیستید. وقتی بخاطر جلب نظر دیگران، علایقتان را تغییر می دهید، از خود واقعی دور می شوید. بعد از مدتی هم قادر به پیدا کردن علایق واقعی در زندگی نیستید.

وقتی برای دیگران زندگی کنیم، نمی توانیم خودمان را بشناسیم. زیرا کسی که در این میان گم شده «من واقعی» بوده است. ما آن را برای جلب نظر دیگران معامله کردیم. حال برای موفقیت به آن نیاز داریم. باید بدانیم من واقعی کیست و چه می خواهد؟ او چه توانایی، مهارت و علایقی دارد؟ در حالی که به دلیل سهل انگاری قادر به شناخت آنها نیستیم.

توصیه های مهم تونی رابینز برای موفقیت

اگر من واقعی ایراد دارد اصلاحش کنید

وقتی از من واقعی خود راضی نیستید، برای اصلاحش کنید. آن هم اصلاحی که از دل و جان پذیرایش باشید. برای مثال وقتی به پرخاشگری عادت کرده اید، باید آن را تغییر دهید. اما اگر بخواهید برای دیگران نقش یک فرد آرام و متین را بازی کنید، وقتی در اصطکاک با آنها قرار بگیرید، ناخودآگاه و بی اختیار پرخاشگر می شوید. در واقع با نقش بازی کردن، در نهایت یک جای کار می لنگد و مو لای درز کار می رود.

تفکر خلاق را خود بیدار کنید

تمرین برای تقویت تفکر خلاق یکی دیگر از دلایل موفقیت افردی مثل تونی رابینز است. اگر می خواهید خلاق شوید، باید روحیه رقابت جویی داشته باشید. رقابت مثل یک نیروی محرکه عمل می کند. به طوری که عطش دستیابی به موفقیت را برمی انگیزد. اگر در یک مسابقه میل به رقابت نباشد، کسی تلاشی برای بردن نمی کند. در واقع این روحیه رقابت جویی می تواند باعث تحریک شما شود.

پشتکار خود را افزایش دهید

یک راه دیگر برای دستیابی به موفقیت از نظر افرادی همچون تونی رابینز داشتن پشتکار است. به این معنا که روی هدف پافشاری کنید. تلاش مداوم و همیشگی داشته باشید. حرکت خود را متعادل کنید. به جای اینکه اینقدر تند بروید که ناگهان خسته شوید، حرکت آهسته اما همیشگی داشته باشید. شاید دیرتر به هدف برسید. اما از خستگی نفسگیر و جانکاه در امان خواهید بود.

برچسب‌ها: , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست