فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

۱۰ کلید موفقیت بیل گیتس

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

10 کلید موفقیت همیشه در دست کسانی که خودشان طعم موفقیت را چشیده باشند. افرادی همچون بیل گیتس یک شبه به موفقیت نرسیده است. بسیاری از این افراد برای رسیدن به هدف ها و آرزوهایشان خون دل زیادی خورده اند. بارها شکسته شده اند. اما تکه ها را برداشته و دوباره روی هم گذاشته اند. بلند شدن از زمین یک نکته مهم است که افرادی همچون بیل گیتس روی آن تاکید زیادی دارند.

10 کلید موفقیت : نقاط ضعف خود را برجسته نکنید

یکی از مشکلات اصلی بسیاری از افراد، برجسته کردن نقاط ضعفشان است. در حالی که یکی از 10 کلید موفقیت تکیه کردن بر روی نقاط قوت و توانایی هاست.. اگر چه خیالپردازی موجب شکست می شود و افرادی که واقع بین نیستند و نقاط ضعف خود را به طور کلی نمی بینند، مختوم به شکستند. اما نباید این نگاه به بدبینی منجر شود. هیچ دو فردی شبیه بهم نیستند. حتی دوقلوهای همسان هم از نظر استعدادهای ذاتی و علایق شباهتی زیادی بهم ندارند. پس نباید انتظار داشته باشید، کاری که خواهر یا برادرتان در آن موفق شده است، الزاما راه موفقیت در کسب و کار برای شماست. بلکه باید نقاط قوت خود را پیدا کنید. نقاط قوت شامل علاقه، سلیقه، توانایی و استعداد شماست.

10 کلید موفقیت : منفی بافی را کنار بگذارید

10 کلید موفقیت : منفی بافی را کنار بگذارید

یکی دیگر از  ۱۰ کلید موفقیت کنار گذاشتن منفی بافی است. افکار منفی مانع از شروع و ادامه کارها می شود. در واقع افکار منفی مثل یک خوره به جانتان می افتد و شما را از رسیدن به موفقیت باز می دارد. زمانی که علاقه خود را در یک زمینه کاری مشخص کردید، راه موفقیت در کسب و کار برای شما هموار می شود. اما نباید افکار منفی را به ذهن خود را دهید. وقتی اطمینان داشته باشید که توانایی انجام این کار را دارید، پس نباید احتمالات شکست را در نظر بگیرید. آینده نگری یکی از ضروریات موفقیت است. در واقع راه موفقیت در کسب و کار بدون در نظر گرفتن آینده شکست خورده است.

۱۰ کلید موفقیت : در رسیدن به موفقیت سخت کوش باشید

سخت کوشی هم یکی دیگر از ۱۰ کلید موفقیت است. زیرا راه موفقیت در کسب و کار را هموار می کند. اگر زندگی نامه افراد موفقی همچون بیل گیتس را بخوانید متوجه می شوید این افراد متفاوت نیستند، بلکه سخت کوشند. آنها خواب کمتری دارند و زمان باقی مانده را کار می کنند. حتی بسیاری از این افراد ممکن است در طی شبانه روز تنها 4 ساعت بخوابند. اما در عوض به آنچه که در ذهن دارند، دست پیدا می کنند. البته میزان خواب در افراد مختلف متفاوت است. ممکن است بیخوابی باعث مختل شدن و کندی ذهن شود و نتوانید بخوبی کار کنید.

10 کلید موفقیت : به دنبال یادگیری بیشتر باشید

یکی دیگر از ۱۰ کلید موفقیت یادگیری مهارت های جدید است. یا اینکه در آنچه مهارت دارید تمرین بیشتری کنید. وقتی در کاری ماهر باشید، هر چند رقیبان زیادی هم در بازار باشد، قادرید به راحتی آنها را کنار بزنید. هر چه اطلاعات شما در زمینه کاری گسترده تر باشد، با دیده باز تصمیم گیری می کنید.

ادامه این مطلب را در ویدیوی انگیزشی و از زبان بیل گیتس مدیر شرکت مایکروسافت بشنوید. در حال حاضر مايکروسافت با بيش از چهل هزار کارمند در شصت کشور جهان، يکي از موفقترين شرکتهاي ايالات متحده امريکا و يکي از راهبران صنعت کامپيوتر بوده است. در این ویدئوی انگیزشی با 10 کلید موفقیت بیل گیتس رئیس شرکت مایکروسافت آشنا می شویم. از نظر بیل گیتس، رها کردن دانشگاه و راه اندازی کسب و کار سختی نبود، اما سختی کار زمانی ایجاد شد که کارمند داشت و باید به آنها حقوق می داد.  با خود ساخته همراه باشید و این فیلم انگیزشی درباره ۱۰ کلید موفقیت بیل گیتس را از دست ندهید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست