اعتماد به نفسمقالهوبلاگ

شخصیت کاریزماتیک : اعتماد به نفس

اشتراک گذاری این مطالب در:

غرور نه ! شخصیت کاریزماتیک واقعی که باعث میشه خجالتی و غیر قابل اطمینان جلوه نکنین و به این ترتیب طرف مقابل را متقاعد میکنید که تا حدودی به توانایی های شما ایمان بیاره.

اگر مردم اعتماد به نفس را در شما ببینند به طور خودکار میخواهد دور و بر شما باشند. پس با این روش شخصیت کاریزماتیک پیدا می‎کنید. برای داشتن چنین شخصیتی با مجله موفقیت سلف مید همراه شوید.

بیشتر بخوانید: افزایش اعتماد به نفس با بهترین توصیه ها

داشتن شخصیت کاریزماتیک

اگر می خواهید شخصیت کاریزماتیک داشته باشید، مثبت باشید ، مثبت حرف بزنید ، افرادی که شخصیت کاریزماتیک دارند همیشه مثبت و پر انرژی هستند زیرا کسی که هستند را دوست دارند ، از شخصیتی که دارند راضی هستند و به دنبال بهتر شدن هستند.

برای افزایش اعتماد به نفس و داشتن شخصیت کاریزماتیک باید روی چیزهایی که دوست دارید تمرکز کنید بجای چیزهایی که دوست ندارید ، این باعث میشه که بتوانید بهتر افراد مختلف را وارد بحث بکنید چون تسلط بیشتری به موارد مورد علاقتون دارید و به این ترتیب افراد بیشتر تمایل به صحبت کردن با شما خواهند داشت.

اگر نگاه منفی داشته باشید ، افراد تصور میکنند که ممکنه راجع به آنها هم نظراتتان منفی باشه و طبیعتا این رو دوست ندارند و از شما فاصله میگیرند.

با اعتماد به نفس بودن به معنی زیاد یا بلند حرف زدن در جمع نیست . مختصر و مفید حرف بزنید و به حرف هایی که میزنید ایمان داشته باشید ، واضح ، شمرده و بی عجله صحبت کنید. تن صدا و ریتم حرف زدنتان به مراتب از کلماتی که به کار میبرید مهم ترند.

برای داشتن شخصیت کاریزماتیک باید واقعا انسان با اعتماد به نفسی باشید و این یعنی :

برای داشتن شخصیت کاریزماتیک کاری که میکنید رو دوست داشته باشید ، کسی که هستید رو دوست داشته باشید و هر شکل و مدلی که هستید خودتون رو دوست داشته باشید. اگر احساس اعتماد به نفس واقعی ندارید اصلا نقشش رو بازی نکنید ، سعی کنید به دستش بیارید .

( پول پدر ، نام خانوادگی ، محل زندگی و غیره، اینا اعتماد به نفس و شخصیت کاریزماتیک حقیقی به کسی نداده و نخواهد داد )

 

نویسنده : سامان دادمندیان

 

برای مطالعه بیشتر مطلب چگونه شبکه‌ای از روابط مفید ایجاد کنیم؟ پیشنهاد می شود.

اگر فکر می‌کنید خود یا اطرافیانتان از کمبود اعتماد به نفس رنج میبرید، خودساخته شرکت در دوره کیمیاگر را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام روی عکس زیر کلیک کنید

راه های افزایش عزت نفس را یاد بگیرید

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست