فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

چگونه می توانیم زندگی خود را نابود کنیم؟

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

نابود کردن زندگی توسط خودمان!

عنوان این کلیپ انگیزشی کمی غیر معمول است. اما جالب است بدانید اغلب ما بدون آنکه خودمان اطلاع داشته باشیم، در حال نابودی زندگی هستیم. وقتی که زمان را از دست می دهید، در واقع زندگی خود را نابود می کنیم. نابودی چیزی جز از دست دادن زمان نیست. زیرا زمان تنها چیزی است که قابل برگشت نیست. هر چیزی را که از دست بدهیم، می توان بدست آورد. افراد زیادی بوده اند که دارایی آنها بر اثر یک اشتباه گاهی به صفر هم رسیده است. اما این افراد توانسته اند با تکیه بر استعدادها و مهارت های خود این ثروت را مجددا بدست بیاورند.

به طور کلی ثروت و دارایی و یا تخصص و مهارت و … را می توان در هر زمانی بدست آورد. اما آنچه که دیگر قابل بدست آوردن نیست، زمان است. پس برای اینکه از نابودی زندگی و تلف کردن وقت خود جلوگیری کنید، لازم است توصیه های زیر را مد نظر قرار دهید:

چگونه می توانیم زندگی خود را نابود کنیم؟

یادگیری مهارت و یا یک تخصص

برای جلوگیری از تلف شدن زمان بهتر است یک مهارت یا تخصص را حتما یاد بگیرید. البته فراموش نکنید که باید به آن علاقه داشته باشید تا بتوانید در آن رشد و پیشرفت کنید. همچنین به سطح اعتبار و ارزش مهارت ها توجه نکنید. چرا که ممکن است یک مهارت در نظر اطرافیان وجه خوبی داشته باشد، اما شما در آن موفق نشوید. پس ابتدا خودتان را در نظر بگیرید. کسی که باید در آن حرفه یا مهارت موفق شما هستید و نه دیگران. پس نظرات آنها برای خودشان کاربرد دارد و در مورد شما کارایی ندارند.

وقتی یک مهارت (دوخت کیف، خیاطی، طراحی سایت، گرافیک، زبان خارجه و …) را بلد باشید، اگر همه چیز خود را از دست داده باشید، با کمک این مهارت می توانید آنها را مجددا بدست آورید. پس زمانی را که برای یادگیری مهارت و تخصص می کنید، به هدر نرفته است. بلکه در آینده می تواند تمام چیزهای از دست رفته را به شما باز گرداند. می توانید یک مشکل را حل کنید و یا یک کشف و اختراع داشته باشید که به جمع زیادی از انسان ها کمک کند.

زندگی کوتاه تر از آن چیزی است که فکر می کنید

بسیاری از ما همیشه در انتظار آمدن یک فرصت هستیم تا از شرایط کنونی رهایی پیدا کنیم. انتظار برای تغییر شرایط یکی از عوامل به هدر رفتن زمان است. افرادی که همیشه منتظرند تا یک دست غیبی به کمک شان بیاید تا شرایط را بهتر کند، این یک رویای دست نیافتنی است. درصد بسیار کمی وجود دارند که گاهی یک فرصت استثنائی در مقابلشان قرار می گیرد و باعث بهبود شرایط زندگی شان می شود. اما قریب به 99 درصد مردم باید با تلاش و پشتکار به چیزهایی که می خواهند دست پیدا کنند.

زندگی کوتاه است و اگر بخواهید همه عمر را در انتظار آمدن یک فرصت یا یک دست غیبی باشید، زمان از دست می رود و وقتی به خود می آیید که دیگر فرصتی برای بهبود شرایط را ندارید.

این کلیپ انگیزشی سخنرانی محمدعلی کلی است که توصیه می شود آن را بشنوید.

 

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست