فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

اگر می خواهید کارآفرین محبوبی شوید این سخنرانی انگیزشی گری وینرچاک را از دست ندهید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 720


سخنرانی انگیزشی بسیاری از افراد موفق می تواند زندگی شما را متحول کند. آنها کسانی هستند که در شرایط سخت و دشوار بزرگ شده اند و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اند. اما در مقابل هیچ یک از این مشکلات قد خمیده و تسلیم نشده اند. بلکه محکم ایستاده اند و با مشکلات جنگیده اند.

برای اینکه کارآفرین موفق شوم چه کنم؟

برای اینکه به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید، کافیست قوی باشد. داشتن اراده برای مقابله با سختی اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد قادر به مقابله با سختی ها نیستند. در واقع نه شجاعت این کار را دارند و نه حتی قدرتی برای مقابله با مشکلات را دارند. تنها چیزی که اغلب این افراد دارند، روحیه طلبکارانه، خیالپردازی و منفی بافی است.

شکست هم همیشه به سراغ این گروه می آید. درست کسانی که موفقیت را دور از ذهن می دانند. اگر دیگران از موفقیت حرف بزنند شروع به مخالفت می کنند و چون خودشان نتوانستند به آنچه می خواهند برسند، سعی می کنند دیگران را هم منصرف کنند.

برای تبدیل شدن به کارآفرین موفق ابتدا باید قدرت اراده را خود تقویت کنید. برای اینکار به افکار مثبت نیاز دارید. باید هر چه فکر منفی در سر دارید، بیرون بریزید. دومین کاری که باید بکنید به زندگی افراد موفق نگاه کنید. زندگی و مسیر آنها پر از تجربیات تلخ و شیرین است. شما شیرین ها را بردارید و روی تلخی ها فکر کنید.

اگر هدفی را برای خودش مشخص کردید، باید بدانید که حرکت در مسیر آن بدون سختی و مشکل نیست  و باید با دل و جان این واقعیت را بپذیرید. پس از این مورد اگر در مسیر با مشکلی مواجه شدید، چون پیش تر خود را قانع کرده اید، راحت تر می توانید با آن کنار بیایید.

برای اینکه کارآفرین محبوبی شوم چه کنم؟

نسبت به شرایط فعلی قانع نباشید

اگر میخواهید در زندگی موفق شوید، باید ابتدا از شرایط فعلی خود دل بکنید. شما در یک محله متوسط زندگی می کنید که همه اطرافیانتان افراد عادی حقوق بگیر هستند. اما این نحوه زندگی کاملا یکنواخت است و شما را راضی نمی کند. باید خود را از هم کیشان جدا بدانید. اگر هم محله ای ها و دوستانتان موفقیت و اوج گرفتن را چیز غیرممکنی می دانند، همین جمله می تواند به شما انگیزه بیشتری برای پیشرفت بدهد.

برای متمایز شدن از اطرافیان نباید به شرایط فعلی قانع باشید. در واقع باید در فکر کسب موقعیت بهتری باشید و زمانی که با دیگران مشورت می کنید، جملات دلسرد کننده ای به شما خواهند زد. اما برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق جملات «تو نمی توانی» «غیرممکن است»  و … نباید شما را نسبت به آینده دلسرد کند. باید تمام تلاش خود را به کار ببندید تا به آنهایی که به شما گفتند نمی توانی، ثابت کنید که قادر هستید.

یکی دیگر از نکاتی که در ابتدای مسیر باید به آن توجه کنید، خودداری از مشورت کردن با افراد منفی باف است. این افراد اگر بر روی شما تاثیر بگذارند، باعث منصرف شدن شما از هدفتان می شود.

این سخنرانی انگیزشی از سویگری وینرچاک، یک کارآفرین موفق مقیم امریکاست که توصیه می کنیم گوش دهید.

 

 

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست