فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کاری که فقط 1% از مردم انجام می دهند؛ با انجام آن برای 21 روز به موفقیت برسید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 720


موفقیت در 21 روز

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید افراد موفق چکار کرده اند که به موفقیت رسیده اند؟ برای اغلب افراد جای سوال دارد که چرا برخی موفق می شوند. در واقع آنها با طرح این سوال به دنبال راهی برای موفقیت خودشان هستند. تجارب دیگران همیشه می تواند به افراد مانده در راه کمک کند. در این ویدئوی انگیزشی می توانید کاری که فقط ۱% از مردم انجام می دهند؛ با انجام آن برای ۲۱ روز به موفقیت برسید.

پول خود را در کجا صرف می کنید؟

99 درصد مردم پول خود را برای خرید نیازهای روزانه خود صرف می کنند. در حالی که تنها 1 درصد مردم این پول را برای آینده پس انداز می کنند. دوراندیشی یکی از صفات و ویژگی های اصلی افراد موفق است. آنها به جای اینکه به اهداف کوتاه مدت و خریدهای روزانه فکر کنند، به آینده می اندیشند. خرید لباس را یکبار در سال انجام می دهند. در عوض پولی که باید مدام برای خرید لباس صرف کنید، در جای دیگری هزینه می کنند.

وقتی مقدار کمی پول دارید، با خود می گویید با این پول نمی توان یک کسب و کار راه اندازی کرد. پس با آن یک وسیله میخرم. اما یک فرد موفقیت مثل شما فکر نمیکند. آنها پول های اندک خود را پس انداز می کنند. پس از مدتی که مقدار پولشان زیاد شد، با آن یک کسب و کار راه اندازی می کنند تا بتوانند مقدار پول خود را به سه برابر برسانند.

برای موفقیت مثبت اندیش باشید

سحرخیز باشید

یکی از عادت های اصلی افراد موفق سحرخیزی است. آنها چه کاری برای انجام دادن داشته و چه نداشته باشند، باز هم خود را ملزم می کنند که صبح زود از خواب بیدار شوند. این در حالی است که اغلب افراد عادی وقتی کاری برای انجام دادن ندارند، دیرتر از رختخواب بیدار می شوند. با خود می گویند امروز که کاری نداریم پس بخوابیم. اما این رویه باعث تنبلی جسمی و عادت بدن به دیربیدار شدن می شود.

حتی زمانی که بشدت سرتان شلوغ می شود، قادر نیستید از خواب بیدار شوید. بعدها هم در برنامه ریزی خود زمان شروع فعالیت را از ساعت های نزدیک به ظهر انتخاب می کنید. چرا که در ذهن شما ساعت های اولیه صبح خیلی زود است و در این زمان قادر به هیچ کاری نیستید.

فعالیت های بدنی خود را همیشگی کنید

افراد موفق حتی زمانی که کاری برای انجام دادن ندارند، از فعالیت بدنی متوقف نمی شوند. ورزش کردن، پیاده روی و یا مشغول کردن خود با کارهای کوچک سعی می کنند بدن را از حالت تنبلی خارج کنند. با کار مدام بدن فعال می شود و این به یک عادت همیشگی تبدیل می شود. افراد موفق تقریبا فعال هستند و همیشه در حال فعالیت برای رسیدن به موفقیت هستند.

برای دستیابی به هدف مثبت اندیش باشید

یکی دیگر از ویژگی های افراد موفق مثبت اندیشی و داشتن احساس خوب است. آنها دیدگاه خوبی نسبت به اطرافیان و زندگی داند. اما توجه داشته باشید که این افراد ساده لوح نیستند. ممکن است در طی زندگی کسی با حیله گری بتواند ثروت آنها را بالا بکشد، اما این شکست ها را تجربه می دانند که بعدها با حواس جمع فعالیت خود را ادامه می دهند.

حتما شما هم ضرب المثل معروف «خواستن، توانستن است» را شنیدید، اما شاید آنچنان که باید و شاید به آن معتقد نیستید شاید تماشای ویدئوی انگیزشی موفقیت در 21 روز بتواند نظر شما را عوض کند.

باور کنید که راز موفقیت در اراده شما است و خواستن توانستن است. فقط نیاز به تلاش، تحلیل و بررسی و انجام راه حل های درست داریم … با خود ساخته همراه باشید تا ببینید یک درصدی های موفق چگونه به موفقیت می رسند!

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست