فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

غیر قابل توقف – ویدئوی انگیزشی فوتبالی

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360


ویدئوی انگیزشی فوتبالی برای فوتبال دوست ها

ویدئوی انگیزشی فوتبالی فقط برای کسانی که طرفدار فوتبال هستند، ساخته نشده است. در این ویدئوی انگیزشی حرف هایی زده می شود که می تواند ذهن و فکر شما را متحول سازد. فوتبال یک میدان است که از دید برخی از مردم بازی (مسخره) به نظر می رسد. اینکه چند نفر به دنبال یک توپ می دوند تا آن را در دروازه های یکدیگر جا بدهند، چیز جالبی نیست. از نظر این گروه فوتبال جذابیتی ندارد.

ویدئوی انگیزشی فوتبالی به شما چه می گوید؟

حال فوتبال را از نگاه فوتبالیست هایی که با جان و دل برای آن می جنگند، نگاه کنیم. یک فوتبالیست قهرمان روزها تمرین می کند. خود را سختی و تنگنا قرار می دهد تا به چیزی که می خواهد برسد. او به یک چیز فکر می کند و آن قهرمانی است. اما چرا فوتبالیست ها برای قهرمان شدن تلاش می کنند. در حالی که گروهی دیگر فوتبال را فقط یک بازی (مسخره بازی) می دانند؟

پاسخ این سوال چندان هم سخت نیست. فوتبالیست کار خود را جدی می گیرد. در هدف خود غرق می شود و به آینده فکر می کند. برای او اهمیتی ندارد که چه کسی با فوتبال مخالفت است. در واقع او اصلا به نظر مخالفان فوتبال گوش نمی دهد. در عین حال او برای خودش هم مخالفانی دارد.

تماشاچیان به دو گروه تقسیم می شوند. یک عده از فوتبالیست حمایت می کنند و برایش دست و هورا می کشند. اما گروه دیگری در مقابل فوتبالیست قرار می گیرند. در این ویدئوی انگیزشی قصد داریم به شما بگوییم شما هم در یک زمین فوتبال زندگی می کنید. عده ای با شما موافق هستند و برایتان دست و هورا می کشند. آنها از شما حمایت می کنند و به شما انگیزه حرکت می دهند.

اما درست مقابل شما گروه دیگری قرار دارد که با شما مخالف هستند. ممکن است نسبت به شما حسادت کنند، سنگ جلوی پایتان بیندازند. یا با کارشکنی سعی کنند شما را از رسیدن به هدفتان باز بدارند. در میدان فوتبال، فوتبالیستی موفق می شود که فقط صدای حامیان را می شوند. فوتبالیستی که بخواهد به صدای مخالفان گوش دهد، باید بازی فوتبال را رها کند.

غیر قابل توقف – ویدئوی انگیزشی فوتبالی

ویدئوی انگیزشی فوتبالی که شما را با انگیزه تر می کند

در این ویدئوی انگیزشی برای رسیدن به هدفتان با انگیزه تر می شوید. دستیابی به فرصت ها جز با تلاش و صبر بدست نمی آید. همیشه کسانی در زندگی موفق می شوند که تلاش بیشتری می کنند. شانس برابر است با تلاش. هر چقدر بیشتر تلاش کنید، شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت پیدا می کنید.

برخی افراد به اشتباه تصور می کنند که افراد موفق خوش شانس هستند و موفقیت خود به خود برای آنها جور می شود. در این ویدئوی انگیزشی شما بر عکس این عقیده را می بینید. فوتبالیست هایی که در شرایط سخت بدنیا می آیند و بزرگ می شوند. اگر آنها خوش شانس هستند پس چرا از ابتدا در شرایط سخت بدنیا می آیند؟

در این ویدئوی انگیزشی فوتبالی می توانید تاثیر تلاش بر روی موفقیت را مشاهده کنید.

 

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست