فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

مثبت اندیشی – این ویدئوی انگیزشی را هر روز صبح ببینید

اشتراک گذاری این مطالب در:

مثبت اندیشی به این معناست که دیدگاه خود را نسبت به جهان پیرامون تغییر دهید. همه افراد برای خود اهداف و آرزوهایی دارند. اما تنها تعداد انگشت شماری برای عملی کردن آرزوهای خود اقدام می کنند. زیرا اکثر مردم فکر می کنند راه رسیدن به آرزوها سخت است. تعداد زیادی هم فکر می کنند آرزوها و اهداف باید از سوی یک نیروی دیگر برآورده شود. این افراد خود را دست کم می گیرند.

اگر به تاثیر  تفکر مثبت بر روی برآورده شدن آرزوها ایمان داشته باشید، شک نکنید که در آینده فرد موفقی خواهید بود.

چرا مثبت اندیشی بر روی زندگی تاثیرگذار است؟

مارشی شیموف از آلبرت انیشتین جمله ای شگفت آور را نقل می کند: «مهم ترین سوالی که هر انسانی می تواند از خود داشته باشید، آیا این است که این جهان شفیق و مهربان است؟» با توجه به تاثیر احساسات مثبت نسبت به جهان جواب ما این است:  «جهان هستی مساعد و یاری دهنده است. زیرا وقتی به چیز خوبی فکر کنید، جهان هستی همه آن خوبی را به آغوش تو می آورد.»

آلبرت انیشین به نقش تفکر مثبت و قانون جذب بر روی موفقیت، خوشبختی و سعادت اعتقاد راسخی داشته است. او معتقد بود کائنات باشکوه است و تمامی چیزهای خوب را به سمت ما می آورد. کائنات به خاطر من، پشتیبان تمام اعمال من است. جهان هستی به خاطر انسان با تمامی خوبی ها تبانی می کند و بی درنگ تمامی نیازهای او را هم برآورده می سازد. پس بدان که جهان هسی دوست و یاور انسان است.

البته همه این چیزها زمانی اتفاق می افتد که انسان به تفکر مثبت روی بیاورد. افراد منفی باف که مدام دیدگاه منفی نسبت به همه چیز دارند، شکسته، ناکام و در راه مانده هستند.

چطور مثبت اندیشی را در خود تقویت کنیم؟

چطور مثبت اندیشی را در خود تقویت کنیم؟

با توجه به تاثیری که تفکر مثبت بر روی زندگی دارد، می توانید این خصوصیت را در خود تقویت کنید. همه افراد دوست دارند از افکارشان آگاهی داشته باشند و افکارشان را با دقت انتخاب کنند تا از تصمیمات خود لذت ببرند. اما منفی بافی مانع از این کار می شود.

یکی از راه های تسلط پیدا کردن بر ذهن برای تقویت مثبت اندیشی، یادگیری آرامش است. به عبارت دیگر، باید به افکار خود آگاهی داشته باشید. برای اینکار هم باید قصد و هدف برای خود مشخص کنید. جمله «من حاکم افکارم هستم» را در طی روز چندین مرتبه با خود تکرار کنید.

یکی از فیزیکدانان و سخنران های معروف جهان به نام دکتر فرد آلن وولف در مورد راه های تسلط پیدا کردن بر ذهن می گوید: «باید وارد ذهن خود شوید و آنچه را که ذهن به شما دستور می دهد، درک کنید. چرا که افکار به واقعیات تبدیل می شوند. بنابراین لازم است تا آنها را بشناسید».

جالب است بدانید که هیچ کس جز خود شما نمی تواند خوب یا بد بودن افکار و احساساتتان را تشخیص دهد. زیرا افکار چیزی درونی است که قابل مشاهده نیست. این شما هستید که قبل از هر کاری باید خوب و بد افکار را شناسایی کنید. اولین راه تقویت تفکر مثبت شناسایی افکار است.

ادامه این مطلب را در این ویدئوی انگیزشی مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست