مقالهموفقیت در روابطوبلاگ

چگونه شبکه‌ای از روابط مفید ایجاد کنیم؟

اشتراک گذاری این مطالب در:

قبولاندن این امر به خودتان که یک رابطه در خدمت شما نیست، امری بسیار مشکل است. اگر یک رابطه به شما آسیب می زند، یا شما را از انجام کارهایی منع می کند، آن گاه زمان این است که حضور آن را در زندگی خود دوباره مورد ارزیابی قرار دهید. اجازه بدهید از شما سوالی بپرسم. اگر شما تمام انرژی خود را صرف روابطی بیهوده و اشتباه کنید و خودتان را وقف آن کنید، در چه موقعیتی قرار خواهید گرفت؟ در انتهای روز احساس بی میلی و خستگی دارید، و از این که صبح روز بعد از خواب بلند شوید وحشت دارید؟ و یا آماده اید که شبی پر از استراحت و آرامش داشته باشید و درباره فردا هیجان زده باشید؟ در ادامه با سایت موفقیت خودساخته همراه باشید.

بیشتر بخوانید: رابطه استرس با سیستم ایمنی بدن چگونه است؟ چرا بدنتان ضعیف می‌شود؟

زمانی که باید در رابطه تجدید نظر کنید

اگر شما در رابطه هایی هستید که بیشتر از شما چیزی می گیرد تا آن که به شما چیزی بدهد، زمان آن است که دوباره این روابط را تعریف کنید و بدون هیچ بهانه ای از آن ها خارج شوید. اگر افرادی در زندگی شما رشد و پیشرفتتان را تحسین می کنند و از شما حمایت و پشتیبانی می کنند، آن گاه زمان آن است که افرادی که در اطراف خودتان قرار دارد را عوض کنید. یکی از مراحل توانمندی که من دیده ام مشتریانم طی می کنند، این است که یک سیستم پشتیبانی مثبت را توسعه دهید. در کار من، من کسانی را مشاهده کرده ام که با یک سیستم پشتیبان نزد من آمده اند، هم چنین کسانی که دارای این سیستم نیز نبوده اند نزد من مراجعه کرده اند. آن هایی که توسط خانواده ها، زندگی سالم اجتماعی، و محیط های کاری ای احاطه شده اند که در آن محیط ها همکارانی دارند که برایشان احترام قائلند، به ایجاد یک جهش کوانتومی در رشد و پیشرفت خودشان تمایل نشان می دهند، درست برخلاف آن هایی که از خانواده جدا شده اند، و هیچ علاقه ای به گوش دادن به نظرات دیگران ندارند، و در محل کار روابطی دوستانه با دیگران برقرار نمی کنند.

بیشتر بخوانید: چرا به حمایت اجتماعی نیاز دارید؟ چه راهی برای کسب پشتیبان وجود داره؟

اگر شکست خورده اید

اگر شما شکست خورده اید و یا با دیگر افراد شکست خورده رفت و آمد می کنید، ذهنیت و شرایط شما تغییر نخواهد کرد. تا زمانی که ما پشتیبانی و حمایتی را از گروهی از افرادی که حقیقتا در کمک به پرورش بهترینمان سهیم هستند دریافت کنیم، تعداد کمی از ما می توانیم خود را از شر روابط مسموم و نادرست نجات دهیم. اما بعضی از افراد تنها دیگر افراد را به پایین می کشند واین تنها به دلیل نظرات تعصبی آن هاست که فکر می کنند تنها برای برترین ها یک اتاق یک نفره وجود دارد و جای کس دیگری در آن جا نیست. هنگامی که ما سیستم های پشتیبانی خود را ساختاربندی می کنیم، می توانیم با دیگران نیز صادق باشیم.
بودن در یک شبکه پشتیبان به ما چیزهای زیادی را می آموزد. ابتدا، هنگامی که ما برای روابط مثبت زمان صرف می کنیم، زمان کمتری برای کسانی که زیر آب ما را می زنند و ما را تحت فشار قرار می دهند صرف می کنیم. دوما، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از دیگران کمک دریافت کنیم. این برای ایجاد یک تغییر، بسیار کلیدی است. یک جریان طبیعی از گرفتن و دادن در این بین وجود دارد. سیستم پشتیبان در خدمت شما خواهد بود و زمانی که شما به خودتان شک کردید و یا خودتان را در برهه ای یافتید که دچار روزمرگی شده بودید، هوایتان را خواهد داشت. اگر دوستان شما یاد گرفتند که چگونه اجازه بدهند پتانسیلی در آن ها جریان یابد، احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست