فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

قانون جذب چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360


در مورد قانون جذب چه می دانید؟

قانون جذب یعنی افکار مثبتی که بر روی زندگی اثر گذار است. وقی از قانون جذب صحبت می کنیم یعنی شما می توانید با فکر و احساس خود هر چیزی را به سمت خود جذب کنید. در این رابطه دکتر مارسی شیموف در کتاب راز نوشته راندا برن می گوید: «شما با داشتن احساس خوب در مورد آینده در مسیر خواسته های تان قرار می گیرید و بالعکس آن. قانون جذب همراه در هر ثانیه مشغول کار است. چه شما افکار خوب و مثبت داشته باشید و چه افکار منفی، قانون جذب در حال کار است. به هر چیززی که فکر می کنید، احساس می کنید، آینده شما را می سازد».

زمانی که افکار خوبی دارید، مطمئنا افکار خوبی هم در سر دارید. ما این کار را بدرستی انجام می دهید و در حال پخش فرکانس های نیرومندی هستید که باعث جذب موارد بیشتری می شود. زمانی که احساس خوبی دارید، آن را نگهداری و از آن بهره مند شوید. شما با احساس خوب می توانید چیزهای بهتری را جذب کنید.

تاثیر قانون جذب بر زندگی

تاثیر قانون جذب بر زندگی

احساسات ما همچون ساختار پس خوراندی است که ما را متوجه می کند که در مسیر درستی پیش می رویم یا خیر. به خاطر داشته باشید که افکار شما سرمنشأ هر چیزی است. بنابراین زمانی که مدام به چیزی فکر می کنید این فکر سریعا به کائنات فرستاده می شود و به صورت مغناطیسیبه فرکانس های مشابه متصل می شود. در ظرف چند ثانیه فرکانس ها از طریق احساسات به خود شما باز می گردد.

به همین دلیل تاثیر قانون جذب بر زندگی قابل انکار نیست. کائنات تمامی افکار و احساسات شما را به خودتا مخابره می کنند و به شما می گوید که الان بر روی چه فرکانسی قرار دارید. احساسات شما ساختار پس خوراند فرکانس شماست. زمانی که احساس خوبی دارید به این معناست که کائنات پیام را به سوی تو فرستاده است و به تو می گوید: «تو در حال فکر کردن به چیزهای خوب هستی». به همین ترتیب اگر احساس بدی هم داشته باشید کائنات در پاسخ برگشت به تو می گوید: «تو در حال فکر کردن به چیزهای بد هستی، هشدار!»

به عبارت دیگر قانون جذب می گوید شما دقیقا همان چیزی را که احساس می کنید نصیب خودتان می شود. به همین دلیل اگر کسی صبح زود با عصبانیت و خشم از خواب بیدار شود، در تمام طول روز بد می آورد. بسیاری از افراد نمی دانند که با یک تغییر ساده در احساساتشان می توانند تمام روز و زندگی شان را متحول کنند.

مطابق با قانون جذب زندگی شما طبق افکار و احساساتتان خلق می شود. این قانون کاملا پذیرفته شده است. وقتی فکر شما در جهت مثبت و احساسات خوب قرار بگیرد، بدون شک رفتار و کردار شما هم در جهت آن تغییر می کند. فکر شما مدام به تغییرات مثبت می اندیشید. همین رویه باعث می شود تا رفتار و گفتارتان هم مطابق با فکر تغییر کند. یا وقتی که هدف یا آرزویی دارید و مدام آن را تکرار می کنید، کائنات برای برآورده کردن آرزوی شما بسیج می شود.

ما قبلا در خودساخته در نوشته ای با عنوان قانون جذب چیست و چگونه می توانیم آن را به کار ببریم؟  در مورد این موضوع نکاتی گفته ایم که مطالعه آن نوشته نیز خالی از لطف نیست.

در این ویدئوی آموزشی برای شما در مورد قانون جذب، کاربردهای آن و نحوه استفاده موثر از آن برای دستیابی به موفقیت های بیش از پیش در زندگی تان گفته می شود.

 

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست