انگیزشیمقالهوبلاگ

17 جمله ی الهام بخش از 17 فرد بزرگ تاریخ

اشتراک گذاری این مطالب در:

«اما از کجا باید آغاز کرد؟ دنیا که چنین گسترده است. از سرزمینی آغاز خواهم کرد که بهتر از همه می شناسم، اما سرزمین من نیز بسیار پهناور است. بهتر است از شهرم شروع کنم، اما شهرم نیز وسیع است. بهتر است از خیابانم آغاز کنم. نه، از خانه ام، نه از خانواده ام… خیر، از «خودم» آغاز خواهم کرد.»

“الی ویزل”

همه ی انسان های موفق و تاریخ ساز، در یک چیز مشترک اند. آن ها خودشان را مسئول زندگی و دنیای خود می دانند و برای بهبود و تغییر این «خود» است که همواره در تلاش بوده و هستند. این بزرگان در قالب جملات کوتاه اما پر معنا، مهم ترین درس های زندگی خودشان را با دیگران به اشتراک گذاشتند. خواندن این جملات و درک کردنشان می تواند در موفقیت فردی هر کسی تاثیرات شگفتی داشته باشد. خیلی وقت ها یک جمله می تواند زندگی ما را دگرگون کند.

“موانع چیزهای وحشتناکی هستند که هرگاه چشم های تان را از هدف دور نگاه می دارید آن را می بینید.”

«هامیلتون مابی»

“اشخاص همیشه گناه را به گردن شرایط می اندازند؛ من به شرایط معتقد نیستم. مردمان موفق شرایط را جستجو می کنند و اگر نیابند آن را ایجاد می کنند.”

«جرج برنارد شاو»

“به خاطر داشته باشید، موفقیت در واقع ثمره ی «قضاوت صحیح» است. قضاوت صحیح ناشی از «تجربه» و تجربه غالبا ثمره ی «اشتباهات» است.”

«آنتونی رابینز»

“سایرین می توانند مرا موقتا متوقف سازند، اما من تنها کسی هستم که می توانم خودم را برای همیشه متوقف کنم.”

«زیگ زیگلار»

“برای کاری که می توانید انجام دهید محدودیتی وجود ندارد. محدودیت هر چه هست چیزی است که شما برای خود قائل می شوید.”

«برایان تریسی»

“برخی می گویند که شکست مانند یک زباله ی سمی است. من شکست را به عنوان زباله ی سمی نمی شناسم، بلکه آن را بارور کننده ی موفقیت می دانم. کشاورزان از انواع کودهای طبیعی و شیمیایی استفاده می کنند تا زمین های خود را بارور کنند و محصول بهتری داشته باشند، دقیقا به همین ترتیب شکست ها و ناکامی ها می توانند بستر اندیشه ی شما را بارور کرده، آن را برای پرورش بذرهای موفقیت آماده کند.”

«دنیس ویتلی»

“خیلی وقت ها معنای برخورد با مساله این نیست که باید کاری کرد، بلکه معنایش این است که باید چیزی آموخت.”

«چارلز بارکر»

“در صورتی می توانید با موفقیت با دیگران رابطه برقرار کنید که با خود رابطه ای خوب و سازگارانه داشته باشید.”

«استفان کاوی»

“قطعه سنگی که مانع راه اشخاص ضعیف و درمانده است، در راه انسان های توانمند و صاحبان اراده به منزله ی پله ای می شود که آن ها را به طرف ترقی و تعالی سوق می دهد.”

«ه. لوبر»

“شما مانند رادیویی هستید که می توانید ایستگاه های زیادی را بگیرید. آنچه دریافت می کنید اساسا بستگی به چیزی دارد که توجه خود را به آن معطوف می دارید.”

«سانیا رومان»

“انسان های کند ذهن و کم هوش به شما صبر و بردباری می آموزند. انسان های عصبی، آرامی و خونسردی را به شما می آموزند. انسان های تحقیر گر، عزت نفس را به شما می آموزند. انسان های بی احساس و بی اعتنا، عشق بی قید و شرط می آموزند. انسان های دورو، صداقت را به شما می آموزند. انسان های لجباز، انعطاف پذیری را به شما می آموزند. انسان های ترسو، جرات و شجاعت را به شما می آموزند.”

«باربارا دی آنجلیس»

“چیزی برتر از قرار گرفتن در اوج موفقیت است؛ و آن خم شدن و بالا کشیدن نوع بشر است.”

«آلبرت هوبارد»

“کاری که می توانیم یا نمی توانیم انجام دهیم وآنچه را که ممکن یا غیر ممکن می پنداریم به ندرت ناشی از توانایی واقعی ما است. بلکه بیشتر از عقایدی که نسبت به خود داریم سرچشمه می گیرد.”

«آنتونی رابینز»

“اگر مردم می دانستند که چه سخت کوشیده ام تا چنین تبحری را به دست آورم، دیگر تبحر من برایشان حیرت انگیز نبود.”

«میکل آنژ»

“از میان چیزهایی که ما را به شانس می رسانند، استقامت و پشتکار از همه قابل اعتماد ترند.”

«ماری.آر. ریبو»

“چرا می خواهید کارایی و توانایی خود را محدود به این ضرب المثل کنید که: «پایت را از گلیمت درازتر نکن». شما می توانید پایتان را از گلیمتان درازتر کنید و نگران هم نباشید.”

«پاراماهانسایو گاناندا»

“بدترین کلمات«نمی دانم»، «نمی توانم» و «نمی شود» است.”

«ناپلئون هیل»

برچسب‌ها: ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست