فیلموبلاگویدئوهای آموزشی

قدرتمندترین تکنیک نفوذ به ذهن ناخودآگاه بر اساس متد وین دایر

اشتراک گذاری این مطالب در:


وین دایر کیست؟

وین دایر یک نویسنده آمریکا و سخنران انگیزشی موفق است. او با نوشتن کتاب های خودیاری سعی دارد تا افراد را در جهت بهبود زندگی و شخصیتشان یاری دهد. وین دایر هم مانند فروید به ذهن ناخودآگاه تاکید زیادی دارد. او معتقد است که اگر قادر باشیم به ذهن ناخودآگاه نفوذ کنیم، زندگی بهتر و موفق تری خواهیم داشت.

نظر وین دایر در مورد ذهن ناخودآگاه

امواج مغزی انسان 4 حالت دارد که شامل: امواج بتا که به مواقع خواب مربوط است و مدام در حال تغییر است. امواج آلفا که نسبت به بتا عمق بیشتری دارد. امواج تتا هم زمانی است مه در حال مراقبت از خودمان هستیم. وقتی چشم ها روی هم می رود و در حالت خواب و بیداری هستیم، حالت دلتا و تتا با هم جابجا می شود. به همین دلیل است که در همین زمان بر ناخودآگاه کنترل بیشتری داریم و برخی از خاطرات گذشته را به طرز عجیبی به خاطر می آوریم. در حالی که در حالت عادی اصلا در خاطرمان نیست.

از نظر وین دایر ذهن ناخودآگاه ما منبعی از آرزوها، اندیشه ها، احساسات و خاطراتی است که نسبت به آن آگاهی نداریم. وقتی کسی از ما سوال کند، به آن پاسخ صحیح می دهیم. اما پاسخ ما از روی آگاهی نیست و به طور ناخودآگاه اطلاعات را بروز می دهیم. در واقع ذهن ناخودآگاه گاهی به صورت آگاهانه مورد استفاده قرار می گیرد. احساسات سرکوب شده، مهارت های خودکار، واکنش های اتوماتیک و ترس و عادت ها همه در ضمیرناخوداگاه پنهان می شود.

ذهن ناخودآگاه چه مزیت هایی دارد؟

از نظر وین دایر ضمیر ناخودآگاه مزیت هایی را هم به دنبال دارد که شامل:

قدرت بروز استعدادها و توانایی های درونی

افزایش حس درک و همدردی با دیگران

به یاد آوردن جزئیات در مورد رخدادها و پدیده های مختلف

پیدا کردن راه حل های کاربردی در مراحل مختلف زندگی و در زمان برخورد با سختی ها

افزایش سطح یادگیری و افزایش میزان اطلاعات

پیدا کردن ریشه های هراس و ترس از پدیده ها و حوادث

وین دایر کیست و چه می گوید

وین ویر: اگر بتوانیم ناخودآگاه را تغییر دهیم به خواسته های خود می رسیم

وین دایر یکی از روانشناسانی است که اعتقاد دارد اگر قادر به تغییر و نفوذ به ذهن ناخودآگاه باشیم، به موفقیت می رسیم. از نظر او تنها 5 درصد از رفتارهای ما از روی آگاهی انجام می شود. در حالی که 95 درصد باقی مانده از طریق ذهن ناخودآگاه هدایت می شود. حال اگر قادر باشیم احساسات، رفتارها و تصمیمات خود را آگاهانه انجام دهیم، قطعا فرد موفق تری خواهیم بود.

او معتقد است که می تواند ذهن ناخودآگاه را با استفاده از تکنیک تداعی به سمت ذهن خودآگاه هدایت کرد. برای این کار باید در زمان آرامش روحی هر چیزی را که بی اهمیت، بی معنی و یا حتی غیراخلاقی است، به زبان آورد. اغلب روانشناسان و بخصوص فروید یکی از کسانی بود که از این روش تداعی آزاد برای کشف ضمیرناخودآگاه استفاده می کرد. او از این طریق به خواسته های سرکوب شده و خاطرات دردناک دوران کودکی پی می برد و می توان علت بسیاری از رفتارهای ناخوداگاه افراد را در بزرگسالی پیدا کند.

اگر یاد بگیرید که چگونه از این تکنیک در قبل و بعد از خواب استفاده کنید، آن چیزی که می خواهید را حس خواهید کرد و در واقع شروع می کنید به ساخت یک زندگی بهتر و موفق تر.

در این ویدئوی آموزشی تکنیکی قدرتمند برای نفوذ وکنترل ذهن ناخود آگاه انسان بر اساس متد آقای دکتر وین دایر، آموزش داده می شود. شما با استفاده از این تکنیک قادر خواهید بود در شرایط عادی شرایط را تحت کنترل قرار دهید و تحت تاثیر محیط اطراف قرار نگیرید.

ضمیرناخودآگاه نیمه تاریک وجود است که نباید از آن فرار کنید. برای شناخت این نیمه‌ی تاریک، خودساخته مطالعه‌ی کتاب «کتاب صوتی نیمه تاریک وجود» را به شما پیشنهاد می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی نیمه تاریک وجود

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

  • سلام
    ویدئوی اموزشی تکنیکی قدرتمند برای نفوذ وکنترل ذهن ناخود آگاه انسان بر اساس متد آقای دکتر وین دایر، را برایم ایمیل کنید
    متشکرم

    پاسخ
  • سلام و درود
    چگونه میتوان مراقبه و هیپنوتیزم را جزئی از زندگی خود کرد؟
    با وجود به دست آوردن نتایج خوب با تکرار و استمرار در نفوذ به ناخودآگاه اما سریعا اهمال کاری میکنم در این زمینه

    پاسخ

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست