فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

از تغییر تفکر تا قانون 1000 ساعت – ویدئوی انگیزشی مطالعه

اشتراک گذاری این مطالب در:

 


اگر زندگی شما نسبت به گذشته تغییرات محسوسی ندارد، شک نکنید راهی که می روید، اشتباه است. برای اینکه از مسیر اشتباه برگردید، اول باید تفکرات خود را نسبت به خودتان، اهدافتان و آرزوهایتان تغییر دهید. برخی از افراد نسبت به شخصیت کنونی خود وابستگی شدیدی دارند و به هیچ عنوان نمی خواهند عادت های خود را کنار بگذارند. اما همین افراد به دنبال تغییرات بزرگ در زندگی هستند.

تغییر در شرایط و زندگی بدون تغییر شخصیت امکان پذیر نیست. در واقع این تفکر است که شما را به این سمت یا آن سمت هدایت می کند. وقتی در مورد راه اندازی کسب و کار جدید فکر می کنید و مدتهاست که تمامی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، وارد این مسیر می شوید.

اما وقتی مدام خود را بی استعداد، ناتوان و شکست خورده و حقیر توصیف کنید، راهی که می روید به شکست، سرخوردگی و افسردگی منتهی می شود. پس لازم است تا ابتدا تفکرات خود را تغییر دهید و پس از انتخاب یک مسیر درست روی آن متمرکز شوید.

 

مطالعه چه نقشی در انتخاب هدف دارد؟

مطالعه میزان اطلاعات شما را افزایش می دهد. وقتی در طی روز یک ساعت را به کتاب خواندن اختصاص می دهید، اطلاعات شما در مورد موضوعات مختلف افزایش می یابد. اگر در مورد یک موضوع خاص مطالعه کنید، اطلاعات تخصصی تری بدست می آورید. مثلا کتاب هایی در مورد طراحی سایت و توسعه نرم افزار مطالعه کنید. پس از مدتی اطلاعات مهمی در این رابطه بدست می آورید. بعد وارد این حیطه شده و قصد دارید تا کسب و کاری را در این رابطه راه اندازی کنید. چون سطح مطالعات بالایی داشته اید، مسلما در این کار موفق می شوید.

مطالعه نه تنها باعث افزایش اطلاعات در مورد موضوعات تخصصی می شود، بلکه دید شما را هم تغییر می دهد. اگر تا به امروز دنیا از نظر شما فقط در خودتان، اطرافیان و حرف های آزاردهنده و یا افکار منفی خلاصه شده است، از این پس با مطالعه ذهن تان درگیر موضوعات جدید می شود. پس یکی دیگر از فواید مطالعه فاصله گرفتن از موضوعات بی اهمیت است.

افرادی که مطالعه بیشتری دارند، نگاه جامع تری هم به دنیای اطراف دارند. صبر و تحمل آنها در برابر سختی ها بیشتر است. زیرا یک فرد کتاب خوان باید روزهای زیادی را صبر کند تا به انتهای کتاب برسد. او کلمه به کلمه و خط به خط می خواند تا یک صفحه را تمام کند. این پیشرفت تدریجی باعث می شود تا افراد کتابخوان صبر و حوصله بیشتری داشته باشند. این پیشرفت تدریجی همان قانون 1000 ساعت در قانون جذب است.

قانون 1000 ساعت چیست؟

قانون 1000 ساعت چیست؟

در قانون 1000 ساعت هیچ کس توقع ندارد که به صورت یکباره به آرزوهای خود دست پیدا کند. بلکه همه چیز پلکانی و ساعت به ساعت بدست می آید. برای اجرای قانون 1000 ساعت می توانید روزی یک ساعت را برای کار و هدف خود صرف کنید. در این صورت شما در سال 365 ساعت کار می کنید. با گذشت 2 سال و 10 ماه به قانون 1000 ساعت می رسید.

موفقیت در قانون 1000 ساعت به کندی اما قطعی بدست می آید. این ویدئوی انگیزشی را مشاهده کنید تا مطلب را بهتر درک کنید.

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

  • از تغییر تفکر تا قانون ۱۰۰۰ ساعت – ویدئوی انگیزشی مطالعه ————– چرا لینک دانلود براش نزاشتید ؟

    پاسخ
    • باسلام
      دوست عزیز ویدئوهای قدیمی سایت عمدتا لینک دانلود مستقیم ندارند. با این حال لینک دانلود این ویدئو به درخواست شما افزوده شد.

      پاسخ

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست