فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

ویدیو انگیزشی هیچ چیز وحشتناک تر از پشیمونی نیست – گری وینرچاک

اشتراک گذاری این مطالب در:

گری وینرچاک : چرا پشیمونی وحشتناک است؟

از نظر افرادی همچون گری وینرچاک پشیمونی یعنی حس ندامت از کارهایی که انجام ندادید، وقتی که به بطالت گذرانید و یا کارهایی که انجامشان به آینده شما لطمه زیادی وارد کرد. پشیمونی حس آزاردهنده ای است که در بیشتر مواقع قابل درمان نیست. گاهی اتفاقی در گذشته می افتد که به هیچ عنوان نمی توان آن را جبران کرد. حس پشیمونی در این مواقع دردناک است. زیرا هیچ کاری از دست شما ساخته نیست و فقط حرص می خورید.

چرا پشیمونی وحشتناک است؟

گری وینرچاک : چرا گاهی پشیمان می شویم؟

به عقیده فردی مثل گری وینرچاک دلایل زیادی برای پشیمونی وجود دارد. یکی از مهم ترین دلیل پشیمونی بی توجهی به آینده است. وقتی کسی به فردا، ماه بعد و سال های بعد توجهی ندارد، هر کاری را که می خواهد انجام دهد به عواقب آن فکر نمی کند. در واقع فقط به سود و منفعت آن لحظه فکر می کند. اگر این کار برای منفعت داشته باشد، حاضر است به قیمت ضرری که ممکن است در آینده داشته باشد، آن را انجام دهد.

بیشتر افراد به سودهای کوتاه مدت بیشتر از سود بلند مدت فکر می کنند. وقتی شرایط و زندگی خود را با دیگران مقایسه می کنند و موفقیت دیگران را می بینند، از زندگی خود دلسر و ناامید می شوند. در حالی که از خیلی کارهایی که در گذشته کرده اند، از کارهایی که نباید انجام می دادند، پشیمان می شوند.

وقتی کسی برای زندگی هدف مشخصی نداشته باشد، برنامه ریزی هم نمی کند. برای روزها و ساعت های خود هیچ برنامه ندارد و در نتیجه وقت خود را به بطالت می گذراند. بعد از گذشت مدتی ممکن است پشیمان شود که چرا این زمان خود را اینگونه تلف کرده است.

گری وینرچاک : پشیمونی چه زمانی موثر است؟

پشیمونی تنها زمانی برای زندگی موثر است که تصمیم بگیرید از زمان حال نهایت استفاده را ببرید. وقتی به  زندگی نگاه کنید و متوجه شوید که در این مدت چیزی نصیبتان نشده است و راه هایی که رفته اید اشتباه است، باید راه های جدیدی را انتخاب کنید. برای شروع دوباره هیچگاه دیر نیست. تنها زمانی برای شروع کردن دیر شده است که فردی دستش از این دنیا کوتاه می شود. تا زمانی که در این دنیا زندگی می کنید فرصت بازسازی زندگی خود را دارید.

شکست ها، ناکامی ها و تمامی مشکلاتی که در گذشته مانع از دست پیدا کردن به موفقیت شده است، می توانند تجربه های مفیدی باشند. حس پشیمونی را همه تجربه می کنند. حتی کسانی که اکنون به عنوان موفق ترین افراد در دنیا شناخته شده اند قطعا در زندگی خود به اشتباهاتی مرتکب شده است. پس از اشتباهاتی که کرده اید نترسید.

ویدئوی انگیزشی با موضوع پشیمونی تو زندگی. توضیه می کنم تماشا کنید.شما می توانید موفق شوید؛ فقط نیاز به یک راهنما دارید! سایت irselfmade.com مربی موفقیت شما است.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست