فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

معجزه زندگی خود باشید

اشتراک گذاری این مطالب در:


اغلب مردم به دنبال معجزه در بیرون از خودشون هستند. اونا از این غافلند که معجزه اصلی و بزرگ زندگی هر کسی، میتونه خودش باشه، به حدی که حتی می تونه دنیا را تغییر بده.

فراموش نکنید که شما برای خودتون کسی هستید و ارزشمندید. شما قدرت تغییر جهان اطرافتون را دارید. فقط باید خودتون را باور کنید و شروع کنید. تو زندگیتون هدف داشته باشین تا به موفقیت برسین. برای اهداف بزرگ، اغلب ناجی پیدا نمیشه. این شما هستین که باید دست از تلف کردن وقت بکشید و از یک جایی شروع کنید.

وقتی هدفی را انتخاب کردین، تمام تمرکزتون را بر روی رسیدن به اون هدف متمرکز کنین. حتی اگر لازمه رسیدن به اون دوری از اجتماع و ساعت ها مطالعه کردن برای رسیدن به نتیجه بهتر باشه. به حرف مردم اهمیتی ندین؛ چرا که به قول معروف دهن مردم را نمیشه بست. اونا همیشه حرف میزنن و قضاوت بی جا می کنن، ولی این نباید بازدارند شما از هدفتون باشه.

برای شروع رسیدن به هدف و موفقیت و یا حتی شروع یک روز کاری، انگیزه فاکتور مهمیه. این انگیزه هست که موتور محرکه انجام کارها است. انگیزه میتونه شامل هرچیز بشه، از خوردن یک صبحانه کامل گرفته تا دیدن دوست خوبتون در محل کار یا حتی چیزای بزرگتری مثل خانواده. شاید هم انگیزه ای که الان شما به اون نیاز داشته باشید با تماشای این ویدئوی انگیزشی رایگان به دست بیاد. شاید این ویدئو جرقه ای باشه برای شروع یک هدف بزرگ!

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست