فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

اگر فکر می کنید به خط پایان رسیده اید این ویدئو را حتما ببینید – ویدیوی انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:


خط پایان یعنی ناامیدی نسبت به آینده و زندگی است. در این ویدیوی انگیزشی قصد داریم ذهن شما را نسبت به زندگی تغییر دهیم. بسیاری از افراد وقتی با شکست مواجه می شوند و یا مشکلی در زندگی آنها ایجاد می شود، فکر می کنند به بن بست رسیده است. خط پایان زندگی زمانی است که انسان میمیرد و دیگر قادر نیست هیچ کاری انجام دهد. تا زمانی که زنده اید و زندگی می کنید، خط پایانی وجود ندارد. انسان از هر زمانی که شروع کند می تواند مسیر زندگی خود را تغییر دهد.

فردی که به اعتیاد مبتلاست و وقتی پای صحبت اش بنشینید می گوید به بن بست رسیده است و دیگر راهی برای بازگشت ندارد. کسی که در کارش شکست خورده است و فکر می کند به خط پایان رسیده است و یا کسی که عزیزش را از دست می دهد و خود را در سخت ترین شرایط می بیند، همه از ناامیدی حرف می زنند. در واقع زندگی چیزی نیست جز امیداوری. شما در هر لحظه آن می توانید به چیزی امیدوار شوید.

مادری که با گریه نوزاد خود به زندگی امیدوار می شود، کارمندی که با یک ترفیع رتبه هر چند کم به کار خود امیدوار می شود و یا ورشکسته ای که با موفقیت های مجدد عقیده اش نسبت به زندگی تغییر می کند. این ویدیوی انگیزشی در همین رابطه است که می توانید آن را مشاهده کنید.

ویدیوی انگیزشی - خط پایان

چرا گاهی فکر می کنیم به پایان خط رسیده ایم؟

ناامیدی و نداشتن صبر و حوصله مهم ترین دلیلی است که برخی از افراد با کوچکترین مشکل فکر می کنند به بن بست رسیده اند. اگر نسبت به مشکلات حوصله داشته باشید بدون شک می توانید بر آن غلبه کنید. گاهی چند مشکل باهم ایجاد می شود. به طوری که از هر طرف که نگاه می کنید تحت فشار هستید. مثلا در خانواده رابطه ها خدشه دار شده است. در محل کار توبیخ شده اید. قادر به ادامه نیستید. به تازگی به بیماری جسمی مبتلا شده اید. همه این مشکلات باعث ناامیدی می شود. به طوری که فکر می کنید به خط پایان رسیده اید.

یکی از مشکلات اغلب ما این است که فکر می کنیم باید همه چیز را باهم حل کنیم. بیماری، اختلافات خانوادگی و مشکلات شغلی همه باید باهم حل شوند. از آنجا که قادر نیستیم روی یک موضوع متمرکز شویم در نتیجه نمی توانیم هیچ یک را هم حل کنیم. از سوی دیگر به دلیل فشار روحی که در اثر این مشکلات به وجود می آید قادر به پیدا کردن راه حل منطقی نیستیم.

 پیامدهای فکر کردن به خط پایان

یکی از مهمترین پیامدهای ناامیدی و فکر کردن به خط پایان افسردگی است. البته در موارد بسیاری هم دیده شده که ناامیدی و تصور اینکه به بن بست رسیده اید، به صورت پرخاشگری و خشونت بروز می کند. پدری که به دلیل مشکلات مالی قادر به تامین مایحتاج خانواده نباشد و در عین حال خود را در پایان خط ببیند، به جای پیدا کردن راه حل های منطقی به خشونت متوسل می شود.

ادامه این مطلب را می توانید در ویدیوی انگیزشی  مشاهده کنید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست