فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

3 عادتی که همسر شما عاشق آن ها است

اشتراک گذاری این مطالب در:

اگر عاشق همسر خود هستید بخوانید

این روزها طلاق و جدایی باعث ترس از ازدواج بسیاری از جوانان شده است. در حالی که برخی از آنها دلبسته و عاشق می شوند، اما به دلیل ترس از جدایی، شهامت ازدواج را از دست می دهند. اما آیا براستی هیچ راه حلی برای ازدواج های موفق و جلوگیری از جدایی و طلاق نیست؟ اگر عاشق همسر خود هستید و میخواهید روابط شما پایدار بماند این مطلب را تا انتها بخوانید.

چرا برخی از زندگی های به شکست منتهی می شود؟

در حالی که بسیاری از زوج ها با عشق و علاقه ازدواج می کنند و عاشق همسر خود هستند، اما پس از مدتی نسبت به هم دلسرد می شوند. دلیل این موضوع بی توجهی زوجین نسبت به خواسته های یکدیگر و نداشتن درک درست از همدیگر است. زن و شوهر دو زبان متفاوت دارند. یکی در قالب صحبت کردن ابراز علاقه می کند. یکی هم در قالب عمل سعی می کند به طرف مقابل بگوید که دوستش دارد.

زن همیشه دوست داشتن را به زبان می آورد و همین انتظار را هم از طرف مقابلش دارد و می خواهد همسرش مدام بگوید که دوستش دارد. اما مرد به دلیل مسئولیت هایی که بر عهده دارد و مشغله های فکری بیشتری به سراغش می آید، برای به زبان آوردن عشق دچار فراموشی می شود. این تفاوت در نوع رفتار اگر طولانی شود، باعث ایجاد کدورت بین زوجین می شود. شوهر باید به نیازهای همسر خود توجه کافی داشته باشد. در عین حال زن هم باید از انتظارات و توقعات بیش از حد خود بپرهیزد.

همچنین در حالی که زن می خواهد مرد به تمام حرف هایش گوش دهد، مرد به دلیل خستگی ناشی از کار توان و حوصله این کار را ندارد. همین موضوع وقتی طولانی می شود باعث دوری زن و شوهر از یکدیگر می شود. وقتی مرد صبح زود به سر کار می رود و تا ساعاتی از شب را بیرون از خانه می ماند.

وقتی هم به خانه می آید سکوت خانه را می گیرد. هیچ صحبت و گفتگویی بین زن و شوهر رد و بدل نمی شود. این نحوه زندگی مرد را به یک ابزار برای کسب درآمد و زن را به موجودی برای نگهداری خانه تبدیل می کند. آنها بیشتر از آنکه در فکر گرم کردن رابطه همسری باشند، به قسمت های دیگر نقش خود توجه می کنند. زن و شوهر از بی توجهی تنفر دارد و می خواهد کانون توجه همسر خود باشد.

۳ عادتی که همسر شما عاشق آن ها است

نحوه استحکام روابط خود با همسر

یکی از راه های استحکام روابط بین زن و شوهر در ابتدا کاهش تفاوت ها و تشنج هاست. اگر رابطه شما برای مدتی سرد شده است، با یک شاخه گل یا یک سفر و یا یک هدیه دل همسر خود را بدست آورید. با محبت و توجه بیشتر سعی کنید رابطه را گرم نگهدارید. مشاجرات و بحث ها را کمتر کنید. به جای مشاجرات بی نتیجه روی صحبت های منطقی تمرکز کنید. اگر نیاز است که جایی فداکاری کنید، برای حفظ رابطه و گرم نگهداشتن کانون خانواده این کار را بکنید.

قبل از اینکه به زن یا شوهر خود به عنوان یک همسر نگاه کنید، او را مثل یک دوست بدانید. ادامه این مطلب را می توانید در ویدئوی انگیزشی مشاهده کنید.

 

 


برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست