مقالهوبلاگ

3 علامتی که نشان دهنده شکست رابطه شما و عشقتان خواهد بود

اشتراک گذاری این مطالب در:

اگر شما قصد ازدواج با فردی را دارید و یا به تازگی با شریک زندگی تان ازدواج کردید، ممکن است دچار اختلاف نظرهایی شده باشید. البته این اختلاف نظرها اگر در حد متعادلی باشند، نه تنها مضر نیست بلکه طبیعی و مفید نیست می باشد؛ چرا که در کره زمین هیچ دو انسانی شبیه هم نیستند؛ حتی دوقلوها

با این حال ممکن است بین شما و شریک زندگی تان اختلاف نظرهایی باشد که نشان دهنده شکست رابطه شما و عشقتان باشد. در این نوشته به اختصار به هرکدام از این سه علامت یعنی اختلاف در مورد بچه، مسائل مالی و بی احترامی پرداخته شده است.

بسیاری از مردم در طی زندگیشان روابط مختلفی، اعم از روابط کاری، اجتماعی و روابط عاشقانه را تجربه می کنند. در این روابط معمولا اشتباهات زیادی را انجام می دهیم، از آنها درس می گیریم و به وسیله ی هر کدام از آن ها رشد پیدا می کنیم. با این حال در روابط عاشقانه شما با کسی که قصد ازدواج با او را دارید و یا حتی با همسرتان، ممکن است علائم و نشانه هایی باشد که هشداردهنده به خطر افتادن رابطه شما باشد.

در ادامه این نوشته ما به سه مورد از این علائم نگاهی می اندازیم که باید پرچم های بزرگ قرمز رنگ را برای رابطه تان بالا ببرید. مهم نیست که شریکتان چه می گوید؛ اما اینها چیزهایی نیستند که بهتر شوند. اگر هر یک از این نشانه ها در رابطه تان پدیدار شد، باید به طور جدی به سمت چیزی که بهتر است حرکت کنید.

اگر صدای من کمی خشن شد، به این معنی ست که شما نیز اینگونه باشید. به این معنی است که من مردم خوبی را در اطراف این شکنندگان تعهد دیده ام. در نتیجه، آنها به مراتب رنج بیشتری را نسبت به هر کس دیگری تحمل می کنند.

اگر هر یک از این نشانه ها در رابطه ی شما ظاهر شود، شما باید به نوبه خود به راه دیگری بروید. این نوع  شکستن تهعدات، چیزهای کلی هستند که هیچ گذشت زمان و تلاشی نمی تواند آنها را درست کند. اگر می خواهید از توصیه ای برای رابطه پیروی کنید، بگذارید این توصیه، یکی از آنها باشد.

بیایید نگاهی بیندازیم.

موافق نبودن در مورد داشتن بچه

یکی از بزرگترین تصمیماتی که شما به عنوان یک زوج با آن رو به رو هستید، داشتن بچه است. این تصمیم ، یک تصمیم بزرگ است. افرادی که بچه می خواهند، خود را آماده می کنند تا تعهدات مورد نیاز را بر عهده بگیرند و زندگی خود را به یک فرد کوچک اختصاص دهند. اما افرادی که قبلا متقاعد نشده باشند نمی توانند به آسانی این تغییرات را بپذیرند.

از سوی دیگر، اگر شریک زندگیتان بچه می خواهد، اما شما نمی خواهید، هرگز قادر نخواهید بود او را خوشحال کنید. فکر کردن به آن نیز دردناک است خصوصا اگر عاشق او هستید.

عادات مالی متضاد

امور مالی یکی دیگر از عوامل تنش در رابطه است. اگر شما فردی هستید که تا حد ممکن صرفه جویی می کنید، اما شریکتان عاشق خرج کردن است، به موانعی برخورد خواهید کرد که به آسانی نمی توانید آنها را حل و فصل کنید.

اگر همیشه یک حد وسط در دید ما وجود داشته باشد، ممکن است دیگر شکستن تعهدات وجود نداشته باشد. اما اگر ایده ی کارت اعتباری باعث شود که شما از بین بروید، در حالی که شریکتان حداکثر 3 نشانه را دارد، ممکن است که شما و شریکتان از نظر طیف مالی آنقدر دور از یکدیگر باشید که نتوانید در میانه ی راه همدیگر را ببینید.

راه گریزی برای این مورد وجود دارد اما باید مراقب باشید. اگر شما همیشه بخاطر پول درگیری دارید، این می تواند یکی از نشانه های تفاوت های غیر قابل پیش بینی در زندگی شما باشد.

عدم احترام

نکته نهایی من شامل بسیاری از جنبه های مختلف یک رابطه است. وقتی می گویم عدم احترام، منظورم به صورت عمیق و جدی است. اگر هر یک از اینها، مسائلی باشند که در زندگی شما تکرار می شوند، آنگاه رابطه ی شما سمی است و باعث رنج شما می شود. شما باید از آن خارج شوید.

– شریک زندگیتان مکررا به شما خیانت می کند.

– او از لحاظ عاطفی، جسمی و به طور آشکار از شما سوء استفاده می کند.

– شریک زندگی شما همیشه بی ادب یا نسبت به شما محتاط است.

همه می دانیم که اینها از نظر تئوری جزء شکستن تعهدات می باشند اما بسیاری از ما بهانه ای را می تراشیم تا در شرایطی مانند اینها بمانیم. اگر هر یک از این نشانه ها را دیدید، وقت آن رسیده است که آن رابطه را ترک کنید.

نکات پایانی

یک رابطه ی زیبا و مشروع حق همه ی انسان هاست. یک رابطه ی عالی، پیدا کردن یک شخص مناسب و باهم سخت کار کردن برای بهبود زندگی می باشد. بحث و مجادله و نکات کم اهمیت همیشه اتفاق می افتند اما این سه نشانه ی شکستن تعهدات، نشانه هایی هستند که نشان می دهد رابطه تان درست نخواهد شد. اگر این مسائل اتفاق افتاد و برطرف نشد، وقت آن رسیده است که این رابطه را ترک کنید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست