فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

بازیگر نقش رز در تایتانیک

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

 

 

بازیگر نقش رز در تایتانیک توصیه های مهمی برای رسیدن به موفقیت دارد. در این ویدئوی انگیزشی می توانید پای صحبت های او بنشینید. اگر شما هم از شرایط کنونی خود ناراضی هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

بازیگر نقش رز در تایتانیک :راه خودتان را ادامه دهید

گاهی اوقات نزدیکان و دوستان صمیمی شما حرفی را می زنند که ممکن است کل شخصیت شما زیر سوال برود. حتی ممکن است حرف آنها باعث شود تا اعتماد به نفس خود را از دست دهید. افرادی که موفق شده اند، با این صحنه ها به طور مکرر مواجه شده اند. اما تفاوت آنها با افراد عادی، گوش ندادن بوده است. بی توجهی به حرف ها و صحبت های رنج آور برخی از اطرافیان یکی از رمزهای موفقیت است.

حتی گاهی ممکن است پدر و مادر هم شما را سرزنش کنند. هر چند که از سر دلسوزی باشد اما شاید آنها در مورد اهداف شما اطلاعاتی نداشته باشند. همین موضوع باعث شود تا از سر بی اطلاعی حرفی بزنند که باعث دلسرد شدنتان شود. اما افراد موفقی همچون بازیگر نقش رز در تایتانیک به شما می گوید به حرف هیچکس توجه نکنید. مردم همیشه سعی می کنند حرفی برای گفتن پیدا کنند. اما به همان میزان هم شما باید راهی برای فرار پیدا کنید.

حرف های دردآور و دلسرد کننده دیگران می تواند شما را بی هدف و ناامید کند. پس به جای اینکه هدف، موفقیت و آینده خود را قربانی حرف های دلسرد کننده دیگران کنید، روی آینده متمرکز شوید. تمام فکر خود را روی هدف قرار دهید تا دیگر جایی برای سرزنش ها، حرف های دلسرد و ناامید کننده نباشد.

بازیگر نقش رز در تایتانیک : هدف های بزرگ انتخاب کنید

بازیگر نقش رز در تایتانیک : هدف های بزرگ انتخاب کنید

یکی دیگر از توصیه افراد موفقی همچون بازیگر نقش رز در تایتانیک انتخاب هدف های بزرگ است. نباید به هدف های کوچک و حقیر قانع شوید. اهداف کوچک شما را کوچک می کند. وقتی هدف بزرگی دارید، برای رسیدن به آن کارهای بزرگ می کنند. هر چه هدف بزرگتر باشد، تلاش بیشتری را می طلبد. همین تلاش هم باعث بزرگی شما می شود.

اهداف و برنامه های خود را تا حد امکان مخفی نگهدارید. با گفتن هدف ها و برنامه ها اگر مشکلی سد راه شما باشد و قادر به ادامه نباشید، از سوی دیگران سرزنش می شوید. یکی دیگر از نکته های مهم برای انتخاب هدف، شنیدن صدای دل است. در واقع علاقه و احساس مهمترین تصمیم گیرنده برای انتخاب هدف است. اگر به کاری علاقمند نباشید اما آن را انتخاب کنید، خیلی زود دلزده می شود و از ادامه کار باز می مانید.

بازیگر نقش رز در تایتانیک :  برنامه ریزی کنید

برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی داشته باشید. هیچ ذهنی آنقدر قدرتمند نیست که تمام برنامه ها را به خاطر بسپارد. پس باید برنامه ها را بنویسید. اگر لازم شد آن ها را اصلاح کنید و دوباره بنویسید. برنامه مسیر را مشخص می کند.

ادامه این مطلب را از زبان بازیگر نقش رز در تایتانیک در ویدئوی انگیزشی مشاهده کنید.

 

 

برچسب‌ها: ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست