فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

تقریبا تسلیم شده بودم

اشتراک گذاری این مطالب در:

امیدواری و ایمان به خدا در هر لحظه می‌تواند زندگی را دگرگون کند. اگر باور ندارید بیایید با هم به سخت‌ترین شرایط زندگی مان برویم.
تقریباً همه ما اتفاقات و حوادث سختی را در زندگی خود تجربه کرده‌ایم. ما حتی اگر فکر کنیم هیچ نیروی مافوقی نیست که نگرانمان باشد و یا در تنهایی، ترس و وحشت از ما مراقبت کند، باز هم این نیرو کار خودش را انجام می‌دهد. حتی کسانی که فکر می‌کنند خدایی وجود ندارد، باز هم خداوند کار خودش را می‌کند.
این افراد در سخت‌ترین شرایط زندگی به یکباره و ناخودآگاه به یاد قدرت خداوند می‌افتند. باور نمی‌کنید؟
پس چرا وقتی همه در سختی می‌افتیم شروع به دعا کردن می‌کنیم؟ آیا غیر از اینست که به وجود یک نیروی برتر اعتقاد داریم که می‌تواند هر اتفاقی را تغییر دهد؟

چرا خداوند به یکباره همه چیز را بر وفق مرادمان نمی‌کند؟

سایت خودساخته به مطالب انگیزشی و موفقیت می‌پردازد. هدف از راه‌اندازی این سایت و انتشار مطالب، پند و موعظه اخلاقی یا دینی نیست. زیرا این دست از مطالب در دایره فعالیت خودساخته قرار ندارد. با این وجود می‌خواهیم از تاثیر نیروی برتر بر روی موفقیت حرف بزنیم.
شاید بپرسید حالا چرا این نیروی برتر به یکباره همه چیز را به سرانجام نمی‌رساند؟
حقیقت این است این نیرو زمانی به کمکتان می‌آید که هیچ راهی برای گذر از سختی‌ها نباشد. انسان موجودی با قدرتی باور نکردنی است. اگر فکر می‌کنید ایمان و باور به قدرت خداوند هیچ نتوانسته است به یاری‌تان بیاید، به خودتان فکر کنید. شما حتماً قدرتی داشته‌اید که خداوند از مداخله کردن در آن خودداری کرده است.

باورها پشتوانه تصمیمات ما هستند

باور به خدا و داشتن رابطه قلبی خوب با خداوند می‌تواند به شما نیرو و انرژی ببخشد. انسان وقتی بداند کسی در پشت سر مراقبش است، نمی‌ترسد. شما وقتی روی لبه‌های جدول‌ جوی آب راه بروید، چون می‌دانید اگر بیفتید اتفاقی رخ نمی‌دهد، به راحتی با یک پا عبور می‌کنید.
حتی بدون آنکه از ضربه خوردن یا مرگ بترسید می‌توانید بیشتر از 500 متر را روی لبه‌های باریک جوب آب راه بروید. تند راه بروید و یا قدم‌ها را آهسته کنید. لبه‌های جدول جوب آب نهایتاً 15 سانتی‌متر هستند. به طوری که یه پای خود را به زور روی آن بند می‌کنید.
حالا اگر مجبور باشید روی یک پل معلق با استحکام بالا ولی با ارتفاع بیش از 200 متر حرکت کنید، آیا بدون ترس راه می‌روید؟ در خوش‌بینانه‌ترین حالت اگر از ارتفاع ترسی نداشته باشید، به راحتی از روی پل معلق حرکت می‌کنید. ولی اگر از ارتفاع بترسید با بدبختی از پل معلق عبور می‌کنید. می‌دانید چرا؟
در لبه‌های جدول جوی آب، شما می‌توانید ارتفاع کم است اما اتفاقی نمی‌افتد. اما در پل معلق هر چند با استحکام بالا و مهندسی شده ساخته شده باشد، به دلیل ارتفاع زیاد باز هم ترس و هراس تمام وجودتان را می‌گیرد. در واقع این باور به خالی بودن زیر پاست که باعث می‌شود بترسید. وگرنه احتمال افتادن از پل معلق مهندسی‌شده نسبت به جدول باریک جوی آب خیلی کمتر است.

مقالات پیشنهاد شده
فهرست