فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

واکین فینیکس برنده اسکار

اشتراک گذاری این مطالب در:

واکین رافائل فینیکس (Wakin Raphael Phoenix) بازیگر نقش اول فیلم جوکر (Joker) است که توانست در ژانویه ۲۰۲۰ جایزه‌ی اسکار را از آن خود کند. واکین هم مثل هر فرد دیگری حاوی خصوصیات خوب و بدی است. او در سخنرانی بعد از دریافت جایزه بُرد خود را مرهون حمایت مردم می‌داند.
فینیکس به دلیل کمک‌های بی‌دریغی که به موسسات خیره کرده است، در بین فعالان اجتماعی شناخته شده است. او برای یک مدت به عنوان یکی از مدیران اصلی سازمان تهیه‌ی غذا برای کودکان آفریقای جنوبی بود. همچنین فعالیت‌های زیادی در زمینه‌ی دفاع از حقوق حیوانات انجام داده است
آنچه بیش از همه توجه طرفداران را به سمت واکین فینیکس جلب می‌کند، توصیه‌هایش در مورد بخشش دیگران و گذشتن از اشتباهات آن‌هاست.

واکین فینیکس : از یکدیگر حمایت کنیم

واکین رافائل فینیکس معتقد است ما انسان‌ها زنجیره‌وار به یکدیگر وابسته هستیم. بنابراین به حمایت همدیگر نیاز داریم. او دلیل موفقیت خودش را حمایت بی دریغ طرفدارانش می‌داند.
حمایت از دیگران به آن‌ها دلگرمی‌ می‌دهد. این افراد می‌تواند یکی از اعضای خانواده، دوستان صمیمی و یا حتی آشنایان دورتر ما باشند. حمایتی که از آن‌ها می‌کنیم تعامل اجتماعی ما را تقویت می‌کند. از سوی دیگر شانس موفقیت دیگران را هم افزایش می‌دهد.

واکین فینیکس : از یکدیگر حمایت کنیم

از اشتباهات دیگران بگذرید

وقتی از اشتباهات دیگران به سادگی عبور می‌کنید، در واقع فرصت مجددی را به آن‌ها می‌دهید تا خود را ثابت کنند. آدم‌ها این قابلیت را دارند که مدام تغییر کنند. پس اگر کسی امروز اشتباهاتی را مرتکب می‌شود، می‌توان انتظار داشت که در آینده اشتباهاتش را مجدداً تکرار نکند.
هدف و منظور اصلی واکین رافائل فینیکس هم همین است. از اشتباهات دیگران بگذرید و آن‌ها را حمایت کنید.
گذشتن از خطای دیگران به شما نیز آرامش می‌دهد. چرا که دیگر مجبور نیستید هر روز به صدمات روحی و مالی که از دیگران خورده‌اید، فکر کنید. تا زمانی که کسی را نبخشیده باشید، مدام خود را سرزنش می‌کنید و احساس شرم و گناه می‌کنید. چرا که دیگران را مسبب بدبختی و بیچارگی خود می‌دانید.
اما گذشتن از خطای دیگران این شانس را در مقابل شما قرار می‌دهد که عامل اصلی بدبختی و بیچارگی خود را در بیرون جستجو نکنید.

به یکدیگر کمک کنید تا رشد کنند

حسادت بزرگ‌ترین دلیلی است که مانع از حمایت دیگران می‌شود. در حالی که اگر به این موضوع فکر کنیم رشد دیگران باعث ارتقا ما هم می‌شود، به گونه‌ی دیگری رفتار می‌کنیم. وقتی به کسی کمک می‌کنیم تا رشد کند، در واقع مسیر رشد خود را هم هموار کرده‌ایم.
انسان‌ها زنجیره‌وار به یکدیگر پیوسته هستند. همچون دومینو افتادن یکی باعث سقوط دیگران می‌شود. اگر می‌خواهید مسیر رشد خود را هموار کنید، به دیگران هم کمک کنید تا رشد کنند.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست