فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

سکانس انگیزشی فیلم گرگ وال استریت

اشتراک گذاری این مطالب در:

فیلم گرگ وال استریت از جمله فیلم‌های انگیزشی زندگی‌نامه‌ی جـوردن بلفورت است که وارد دنیای بورس می‌شود. این فیلم محصول سال 2013 و ساخته‌ی کشور ایالات متحده است که می‌تواند تاثیر زیادی بر روی روحیات بیننده داشته باشد. نقش اول فیلم جوانی است که زندگی عادی دارد. اما وقتی متوجه می‌شود دنیای دیگری هم وجود دارد، با تمام وجود تلاش می‌کند تا به آن دست پیدا کند.
اگر این فیلم را دیده باشید، متوجه می‌شوید برخی از قسمت‌های تلاش‌های جوردن بلفورت قانونی نیست. در واقع او برخلاف قوانین ایالات متحده به ثروت عظیمی دست پیدا می‌کند. با این وجود انگیزه‌ی او برای دستیابی به ثروت تحسین برانگیز است. آنچه بیش از همه چیز در سکانس انگیزشی گرگ وال استریت خودنمایی می‌کند، صحبت‌های لئونادو دیکاپریو در نقش حوردن بلفورت است.

چطور به خواسته‌های خود برسیم؟

براساس آنچه در این فیلم گفته می‌شود، می‌توانیم اینطور برای شما تفسیر کنیم که سختی‌های زندگی را باید به موفقیت تبدیل کنید. وقتی هر چه تلاش می‌کنید به نتیجه نمی‌رسید به مشکلات خود فکر کنید. اگر سر ماه قسط کرایه خانه را ندهید، چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر نتوانید چک این ماه را پاس کنید، طلبکار با شما چه رفتاری می‌کند؟
وقتی در بین راه انگیزه‌ خود را از دست می‌دهید، به تنها چیزی که باید فکر کنید، مشکلات است. در واقع ترس و استرس مشکلات باعث می‌شود تا انرژی شما برای دنبال کردن اهداف بیشتر شود. اگر روزی 6 ساعت کار می‌کردید، اکنون با به خاطر آوردن مشکلات، آن را به روزی 10 ساعت تبدیل می‌کنید.

انگیزه را خودتان خلق کنید

سکانس انگیزشی فیلم گرگ وال استریت هم بر روی همین موضوع اشاره دارد: خالق انگیزه باشید.
دردها، رنج‌ها و غصه‌هایتان را کنار بگذارید. حالا به این موضوع فکر کنید اگر به هدف نرسید چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر لاغر نشوید و همینطور چاق بمانید، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهید. قدرت حضور در مهمانی‌ها را ندارید. مدام از سوی دیگران مسخره می‌شوید. به خاطر آوردن همه‌ی این عواقب باعث می‌شود تا از ورزش کردن لذت ببرید.
انگیزه را می‌توانید با خلق عواقب کار برای خود بسازید. نتیجه را باید مدام با خود مرور کنید. مشکلات گذشته را به خاطر آورید. برآورده نشدن هدف چه مشکلاتی را برای شما ایجاد می‌کند؟ آن را مدام با خود مرور کنید.

سکانس انگیزشی فیلم گرگ وال استریت

تاثیر بخاطر آوردن نتیجه کار در افزایش انرژی

انگیزه وقتی زیاد می‌شود، انرژی جسمانی شما برای رسیدن به هدف چند برابر می‌شود. وقتی نتیجه‌ی کار را به خاطر می‌آورید، اشتیاق بیشتری برای دنبال کردن هدف پیدا می‌کنید. حتی اگر در این راه باید تلاش زیادی کنید، فکر عاقبت این تلاش، به شما انرژی می‌دهد.
وقتی به این موضوع فکر کنید که نرسیدن به هدف چه مشکلاتی را به دنبال دارد، باز هم انگیزه‌ی بیشتری به شما می‌دهد تا برای رسیدن به هدف تلاش کنید. شاید فیلم بچه‌های آسمان را دیده باشید. در سکانسی از این فیلم «علی» پسربچه‌ای که برای کفش گمشده‌ی خواهر وارد مسابقه شده، خواهرش را به یاد می‌آورد. این یادآوری مشکلات او را برای برنده شدن ترغیب می‌کند.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست