فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

تست موفقیت که آینده شما رو مشخص میکنه

اشتراک گذاری این مطالب در:

تست موفقیت (Success Test) در همان سال‌های کودکی و نوجوانی هم می‌تواند آینده‌ی یک فرد را مشخص کند. افرادی که دوراندیشانه فکر می‌کنند و آینده را فدای مزیت آنی نمی‌کنند، مطمئناً افراد موفق‌تری هستند. مدیران، کارآفرینان و افراد موفق از همان کودکی به گونه‌ای تربیت می‌شوند که می‌توانند آینده‌ی خود را بسازند.
اگر می‌خواهید بدانید چه آینده‌ای در انتظار شما یا فرزندتان است، می‌توانید یک تست روانشناسی جالب را انجام دهید. در ادامه به مزیت‌های این نوع تست می‌پردازیم.
آنچه در ادامه می‌خوانید:

چطور آینده‌ی ما پیش بینی می‌شود؟
تست موفقیت تا چه اندازه واقعیت دارد؟
آیا به تست روانشناسی موفقیت نیاز داریم؟

چطور آینده‌ی ما پیش بینی می‌شود؟

آینده چیزی نیست که به یکباره از آسمان به زمین بیفتد. بلکه این ما هستیم که آینده را میسازیم. بسیاری از رفتارها، عادات و کارهایی که در طی روز انجام می‌دهیم، می‌تواند تعیین کننده‌ی موفقیت و یا عدم موفقیت ما در آینده باشد. البته بسیاری از عادات را با موفقیت اشتباه نگیرید.
مثلا به این فکر نکنید که هر کس سحرخیز باشد، حتماً فرد موفقی است و یا اگر شب‌ها زود بخوابد موفق نمی‌شود. بلکه میزان تمرکز، برنامه ریزی، علاقه به پیشرفت و داشتن برنامه است که ما را به فردی موفق یا ناموفق تبدیل می‌کنیم. وقتی کسی آینده‌نگر باشد، حتی این ویژگی را می‌تواند از رفتارهای روزانه‌ی او نیز درک کرد.
برای مثال چنین فردی کار امروز را به فردا نمی‌سپرد. بلکه با این دیدگاه که ممکن است فردا فرصتی نباشد، کار امروز را به موقع انجام می‌دهد. این عادت در تمامی شئونات زندگی افراد موفق دیده می‌شود. وقتی همه‌ی کارهای مهم زندگی را به موقع انجام می‌دهند و از وقت تلف کردن پرهیز می‌کنند، طبیعی است که به فرد موفقی تبدیل می‌شوند.

تست موفقیت (Success Test) در همان سال‌های کودکی

تست موفقیت تا چه اندازه واقعیت دارد؟

تست موفقیت براساس علم غیب پایه گذاری نشده است. بلکه در آن سوالاتی مطرح می‌شود تا عادات و رفتارهای روزانه‌ی ما را بررسی کند. پس وقتی تست هوشمندانه طراحی شده باشد، سوالات مرتبط با عادات شخصی ما را بررسی کرده و سپس نتیجه‌ای مطابق با شخصیت و عادات به ما می‌دهد.
این تست روانشناسی جالب می‌تواند شناخت ما را نسبت به خودمان افزایش دهد. چه بسا که نسبت به خود شناخت زیادی نداشته باشیم. وقتی در طی روز وقت زیادی را صرف کارهای بیهوده می‌کنیم، قطعاً نشان می‌دهد که در آینده چند موفقیتی را بدست نمی‌آوریم. زیرا عادات و رفتارهای امروز می‌تواند آینده را برای ما رقم بزند.

آیا به تست روانشناسی موفقیت نیاز داریم؟

اگر آینده برایتان اهمیت دارد و از سوی دیگر شناخت زیادی نسبت به رفتار و عادات خود ندارید، حتماً به سراغ یک تست موفقیت بروید. چنین آزمونی می‌تواند شما را بیدار کند. بسیاری از کارهای ما براساس دستورات ذهن ناخودآگاه انجام می‌شود. به همین دلیل شناخت زیادی نسبت به خود نداریم.
اگر به بی‌راهه می‌رویم، یک محک و آزمون می‌تواند ما را نسبت به راه اشتباه آگاه کند. این تست روانشناسی جالب هم به همین منوال عمل می‌کند. قبل از اینکه زمان از دست برود، می‌تواند با یک تست حرفه‌ای موفقیت یا شکست خود را در آینده محک بزنید.

اگر فکر می‌کنید برای دستیابی به موفقیت آمادگی لازم را ندارید، خودساخته شرکت در دوره «موفقیت به روش استیو جابز» را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید:

موفقیت در کار

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست