فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

درد امروز رو تحمل کن پاداشش رو میگیری

اشتراک گذاری این مطالب در:

درد و رنج ما انسان‌ها به میزان تحمل‌ و فکر ما بستگی دارد. درد و رنج در زندگی همه وجود دارد اما میزان آن را کسی نمی‌تواند مشخص کند. ما فقط از نمای دور به زندگی دیگران نگاه می‌کنیم و تصورمان اینست که دیگران هیچ رنج و غمی ندارند و تنها ما هستیم که همیشه در درد و بدبختی غوطه‌وریم. وقتی پای درد و دل یکدیگر می‌نشینیم سعی می‌کنیم خود را بدبخت‌تر جلوه دهیم. چرا که درد را برای خود همراه محترمی می‌دانیم که با ما بوده و باید باشد. پس هر کس درد بیشتری داشته باشد، بیشتر مستحق دلسوزی و محبت دیگران است.

چرا ما محکوم به تحمل درد هستیم؟

فردی که به دنبال تناسب اندام و زیبایی ظاهریست بدون شک باید رنج گرسنگی، بلند کردن اجسام سنگین، دویدن در مسیر طولانه، دوچرخه سواری با شکم خالی و …. را تحمل کند. آیا تا به حال دیده‌اید کسی بدون درد و رنج ورزش و تحمل گرسنگی به زیبایی اندام رسیده باشد؟ اگر چنین چیزی را در اطراف خود دیده‌اید می‌توانید منتظر بمانید تا خوشبختی نیز به یکباره به سراغتان بیاید. حتی یک روز هم درد و رنج زندگی را تحمل نکنید و منتظر شانس و اقبال بمانید.
به بسیاری از رتبه‌های برتر کنکور نگاه کنید. پای حرف‌هایشان بنشینید که چه رنج‌ها و مشقت‌هایی را در طی چندین سال تحمل می‌کنند تا در نهایت به خواسته و هدف خود می‌رسند. به یک کارآفرین موفق نگاه کنید. این افراد خودساخته درد و رنج را تحمل می‌کنند. به فوتبالیست‌هایی مثل کریستین رونالدو بنگرید که برای رسیدن به هدف و موفقیت چه رنج‌هایی را تحمل کرده است.
وقتی به سردرد مبتلا می‌شوید می‌توانید با یک داروی مسکن براحتی خود را درمان کنید. اما اگر این کار را به کرات انجام دهید، بعد از مدتی بدن به مصرف داروی مسکن عادت می‌کند و برای درمان به داروهای قوی‌تری نیاز دارد. بهترین کار تحمل درد برای یکبار و خودداری از مصرف داروست. زندگی هم با رنج و دردهایش همین پیام را دارد. وقتی با سختی رو به رو می‌شوید به سراغ دیگران نروید و طلب کمک نکنید.
یک فرد خودساخته‌ی موفق کسی است که در زمان سختی به این فکر می‌کند که در دنیا کسی جز او وجود ندارد. نباید توقع کمک از دیگران را داشته باشید. به این فکر کنید در دنیا و جهان هستی تنها زندگی می‌کنید و هیچ کس برای کمک به شما وجود ندارد.

چرا ما محکوم به تحمل درد هستیم؟موفقی

در مقابل سختی‌ها تسلیم نشوید

برای تحمل راحت‌تر مشقت‌ها و دردها به این فکر کنید که تنها راه زندگی شما همین است. یا مرگ یا موفقیت!
اگر زمانی که با سختی و مشکلات روبه‌رو می‌شوید به این فکر کنید که راه‌های دیگری نیز وجود دارد، ذهن شما خودبه‌خود از تلاش کردن باز می‌ماند. همین که ذهن توان تحمل درد را نداشته باشد، جسم نیز توانش را از دست می‌دهد. وقتی ورزشکاری با هدف پیروزی در میدان مسابقه با تمام توان می‌دود و دردناشی از کشش ماهیچه‌ها و استخوان‌ها را تحمل می‌کند، به این خاطر است که ذهن و فکر او چنین دستوری را صادر کرده است.
اگر می‌خواهید درد و سختی را به راحتی تحمل کنید، به ذهن خود تلقین کنید که چاره‌ای جز موفقیت در همین مسیر را ندارید. یا باید موفق شوید یا باید بمیرید.

اگر فکر می‌کنید برای تحمل درد و سختی آمادگی کافی را ندارید، خودساخته شرکت در دوره «چگونه ذهن موفق داشته باشیم» را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید:

تحمل درد و رنج

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست