فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

جملات انگیزشی هاروی اسپکتر که زندگی شما رو متحول میکنه

اشتراک گذاری این مطالب در:

جملات انگیزشی در بسیاری از مواقع می‌تواند نظرات و عقاید شما را نسبت به یک موضوع یا پدیده تغییر دهد. همه‌ی ما در زندگی هدف‌های بزرگ و کوچکی داریم که ممکن است بخشی از زمان خود را برای بدست آوردن آن صرف کنیم. اما در بسیاری از مواقع نیز برای دستیابی به هدف درمانده هستیم. دقیقاً نمی‌دانیم از زندگی چه می‌خواهیم و چه هدفی را دنبال می‌کنیم. شاید روزها تلاش کرده باشیم و چیزی عاید ما نشده باشد. شکست‌ها و نرسیدن‌ها بزرگترین موانعی هستند که ما را از رسیدن به اهداف و موفقیت باز می‌دارند.
حتی افکار منفی و نداشتن انگیزه‌ی کافی نیز یکی دیگر از دلایلی است که ما نسبت به هدف دلسرد می‌کند. جملات انگیزشی در همین‌جا عمل می‌کنند. زمانی که به هر دلیلی در جا می‌زنیم و در زندگی پیشرفت محسوس نداریم، یک جمله‌ی تاثیر‌گذار می‌تواند زندگی‌ ما را متحول سازد.

جملات انگیزشی چه تاثیری بر زندگی دارند؟

جملات انگیزشی به دلیل کوتاه بودن سریع‌تر به ذهن سپرده می‌شوند. یادگیری آن‌ها آسان‌تر است و تاثیر زیادی بر روی کارکرد مغز و نحوه‌ی تفکرات ذهن دارد. زمانی که یک کتاب تاثیرگذار در مورد موفقیت می‌خوانید، در کتاب قسمت‌های زیادی از مطالب به ذهن سپرده نمی‌شوند. از سوی دیگر به دلیل زیاد بودن جملات، نمی‌توان به‌راحتی بهترین جمله‌ی تاثیرگذار را پیدا کرد. اما وقتی در زیر جملات با مداد خط می‌کشید و دوباره به سمت کتاب باز‌می‌گردید، جمله را مشاهده می‌کنید. دیدن جملات انگیزشی بیشتر از خواندن کل مطالب کتاب بر روی افکار و ذهنیت شما تاثیر مثبت می‌گذارد.
وقتی حجم اطلاعات کم می‌شود، قدرت مغز برای یادگیری افزایش می‌یابد. جملات انگیزشی به دلیل موجز و مختصر بودن به یکباره وارد مغز شده و درست یا غلط بودن آن‌ها ارزیابی می شود. وقتی یک دیالوگ ماندگار را در یک فیلم می‌شنوید، بدون اینکه به ادامه‌ی فیلم توجهی داشته باشید، به فکر فرو می‌روید. شما ادامه‌ی فیلم را می‌بینید اما مغز شما در حال ارزیابی و تجزیه و تحلیل آن دیالوگ زیبا و تاثیرگذار است.

جملات انگیزشی چه تاثیری بر زندگی دارند؟

آیا جملات تاثیرگذار قادر به تحول زندگی هستند؟

سرگذشت برخی افراد موفق نشان می‌دهد گاهی یک جمله‌ی تاثیرگذار و انگیزشی می‌تواند زندگی یک انسان را از ورطه‌ی سقوط نجات دهد. افراد زیادی وجود دارند که در لبه‌ی پرتگاه قرار می‌گیرند. اما یک جمله‌ی انگیزشی که از زبان یکی از نزدیکان و یا در فیلم، کتاب و یا شبکه‌های اجتماعی شنیده می‌شود، می‌تواند زندگی آن‌ها را متحول کند.
اما افراد زیادی نیز وجود دارند که جملات انگیزشی زیادی در زندگی خود می‌شوند، اما تاثیر زیادی بر روی زندگی آن‌ها ندارد. دلیل این تفاوت اراده‌ی گروه اول برای تغییر است. آن‌ها به دلیل خسته شدن از وضعیت نامناسب فعلی به دنبال راهی برای تغییر هستند. اما انگیزه‌ی کافی برای پیشرفت و تغییر را ندارند. این افراد با شنیدن یک جمله به فکر فرو می‌روند و شروع به تجزیه تحلیل قضیه می‌کنند.
تا زمانی که ذهن بر روی جملات انگیزشی تمرکز نکند، هیچ تاثیری بر روی زندگی ندارند. از سوی دیگر جملات انگیزشی گاهی برای یک نفر به‌شدت مهم و قابل تأمل است. اما ممکن است برای افراد دیگر اهمیت چندانی نداشته باشد. میزان اهمیت یک جمله‌ی انگیزشی را موضوعاتی که درگیر آن هستیم، مشخص می‌کند.
در پیج اینستاگرامی ما می‌توانید هر روز یک جمله‌ی انگیزشی را دنبال کنید. برای ورود به صفحه‌ی اینستاگرامی ما روی لینک زیر کلیک کنید:
http://instagram.com/selfmade_ir

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست