مقالهموفقیتوبلاگ

بهترین سایت موفقیت ایران | مجله موفقیت خودساخته

اشتراک گذاری این مطالب در:

بشر برای رسیدن به زندگی مطلوب و شاد نیاز به آگاهی دارد. آگاهی یعنی مطالعه و کسب تجربه از طریق قدم برداشتن در مسیرهای مختلف یا الگوبرداری از روش‌ها و راه‌کارهایی که دیگران یعنی افراد موفق طی کرده‌اند. وجود مجلات و منابعی که باعث ایجاد الهام و انگیزه در افراد شوند بیش از هر زمان دیگری در دنیای پرهیاهوی این روزها ضروری است. اگر اهل آشنایی با مجلات و نشریات خارجی باشید و به دنبال یادگیری از منابع مهم و معتبر هستید حتما نام مجله موفقیت را شنیده‌اید. مجله موفقیت از جمله مجلاتی است که به رشد و توسعه فردی کمک شایانی می‌کند. در ادامه با بهترین سایت موفقیت ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

مجله موفقیت و تاریخچه آن

اوریسون سوئِت ماردِن در سال ۱۸۹۷، مجله موفقیت را روانه بازار نشر کرد. در این مجله، از نظریات و فلسفه‌های فکری افراد مشهوری استفاده می‌شد. در طی سالیان دراز، این نشریه ارزشمند به کار خود ادامه داده است و درباره ابعاد موفقیت و توسعه فردی به طور ماهیانه، مطالبی جذاب و آموزنده منتشر می‌کند. رویکرد مجله موفقیت این است که افراد مختلف دنیا را با کسانی آشنا کند که در زندگی و تجارت موفق عمل کرده‌اند و مسئولیت زندگی‌شان را تمام قد به عهده خود گرفته‌اند. با مطالعه این مجله می‌توانید با زندگی افراد موفق و خودساخته‌ای آشنا شوید که به خوبی دریافته‌اند برای پیش رفتن در مسیر زندگی باید خود را باور داشت و از تمام امکاناتی که در اختیار هست به نفع خود بهره برد.

ناگفته نماند در آن زمان خبری از سایت موفقیت نبود. بنابراین محصولات مجله موفقیت هر ماه در شماره های جدید چاپ و در دست خوانندگان قرار میگرفت. اما با ورود دنیای اینترنت کم کم وب سایت هایی که پادکست انگیزشی موفقیت و محتواهای انرژی بخش تولید می کردند، افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: برای رسیدن به موفقیت کافی است «شروع» کنید مارک زاکربرگ

موضوعات و محصولات مجله موفقیت

شاید شنیده باشید که با مطالعه زندگی افراد موفق و الگوبرداری از روش‌ها و ایده‌های آنها می‌توان به رشد و موفقیتی مشابه رسید. این حرف بسیار درست و سازنده است. با کمک این روش می‌توانید، دروازه‌های موفقیت را به روی خود باز کنید. معاشرت با افراد موفق باعث می‌شود که رویکردهای‌تان و ذهنیتی که از رشد و بهره‌وری دارید به آنها شبیه شود. مطالعه مجلاتی از این دست هم رویکری مشابه به همراه خواهد آورد. یعنی اگر مجلاتی مانند مجله موفقیت را مرور و پیگیری کنید، بی‌شک امکان انتقال ایده‌ها و ذهنیت افراد موفق به شما وجود خواهد داشت.
در مجله موفقیت که شهرت و اعتباری جهانی دارد به سرفصل‌هایی پرداخته می‌شود که از زندگی افراد موفق، راه‌کارهایی برای مدیریت بهتر کسب و کار و مسائلی از این دست می‌گویند. در واقع، با خواندن آرشیو مجله موفقیت، راهی برای کسب فرصت‌های بهتر در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان پیدا خواهید کرد.
در مجله موفقیت که شهرت و اعتباری جهانی دارد به سرفصل‌هایی پرداخته می‌شود

رویکرد مجله موفقیت

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که از زمین و زمان شکایت دارند و ناکامی‌های خود را به گردن دیگران می‌اندازند. البته همیشه ناکامی‌ها و نرسیدن به اهداف تا حدی در گروی مشکلات محیطی و محدودیت‌های پیرامونی است اما این شما هستید که باید تمام قد بایستید و با چالش‌های موجود در زندگی رو به رو شوید. این شما هستید که باید با شناسایی نقاط ضعف و قوت‌تان، خود را به سلاحی مجهز کنید که بسیار قوی است و با آن به جنگ تهدیدها و فرصت‌های رنگارنگ بروید. در مجله موفقیت (success Journal) ز سرمقاله‌ها و مطالبی استفاده می‌شود که این رویکرد را در افراد، قوی می‌کنند. با تورق این مجله، متوجه خواهید شد که شما باید روی پاهای خود بایستید و هر چند که قدم برداشتن در چنین مسیری بسیار سخت و دشوار خواهد بود اما به تنهایی و با اتکا به خود راه را تا رسیدن به یک زندگی شاد و بهره‌ور ادامه بدهید.

بیشتر بخوانید: درس های ثروت سازی از کتاب پدر پولدار، پدر بی پول

کسب و کار موفق و زندگی بهره‌ور

با مطالعه محصولات مجله موفقیت متوجه خواهید شد که چطور می‌توان یک کسب و کار شخصی را با موفقیت، مدیریت کرد. فرقی نمی‌کند که به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک هستید یا دوست دارید که یک نظام و سازمانی بزرگ تشکیل بدهید و آن را مدیریت کنید. در هر حال، در مجله موفقیت با مثال‌هایی از افراد موفق رو به رو خواهید شد که الهام‌بخش مسیرتان خواهند بود. حتی اگر به دنبال راه‌اندازی کسب و کار نباشید هم آشنایی با منش و روش افراد ثروتمند و موفق می‌تواند به بهبود سبک زندگی‌تان کمک شایانی کند. سبک زندگی در رسیدن به شادکامی بسیار موثر است. اگر بدانید که چطور می‌توان زندگی را برنامه‌ریزی و به تمام ابعاد آن به درستی رسیدگی کرد به احتمال زیاد در تمام اموری که دوست دارید به شادکامی و موفقیت خواهید رسید و یک زندگی بهره‌ور و پر از دستاوردهای مثبت را تجربه خواهید کرد.

بهترین سایت موفقیت ایران

مجله مشهور موفقیت علاوه بر شکل چاپی خود، یک وبسایت هم با همین نام دارد و در آن نیز مطالبی درباره موفقیت و رشد و توسعه فردی مطرح می‌شود. در دنیای امروز که همه چیز تحت‌الشعاع فناوری‌های دیجیتالی قرار گرفته، وجود وبسایت و ابزارهای دیجیتالی برای ارتباط با مخاطب هم بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است. مجله موفقیت هم علاوه بر نسخه چاپی خود دارای وبسایتی است که با مراجعه به آن می‌توان از مطالب رنگارنگ و مفید بهره برد. رویکردی که این مجله در وبسایت خود دنبال می‌کند هم با رویکرد نسخه چاپی آن مشابه است. این مجله می‌خواهد به مخاطبان خود ثابت کند که راه رسیدن به کامیابی و موفقیت، تکیه کردن بر توانمندی‌های خود است.

هدف مجله موفقیت

هر مجله و نشریه‌ای دارای چشم‌انداز و رسالتی ویژه برای خود است. موفقیت هم در نظر دارد تا با ایجاد تغییری اساسی در نگاه افراد، آنها را به سمت داشتن یک زندگی متفاوت سوق بدهد. این تغییر نگاه صرفا با مقالات انگیزشی ایجاد نمی‌شود. البته مقالات انگیزشی هم بخش بسیار مهمی از تغییر نگاه افراد نسبت به این مقوله را می‌سازند. اما آنچه باعث می‌شود که یک مجله، وبسایت و…، بتواند در حوزه موفقیت موثر واقع شود و مخاطبان خود را هم به مسیری درست هدایت کند، داشتن رسالتی است که برای خود تعریف می‌نماید.

مجله‌ای می‌تواند موفق باشد و روی دیگران اثرات مثبت بگذارد که ماموریت خود را ایجاد دیدگاهی صحیح و منطقی برای رسیدن به موفقیت در نظر گرفته باشد. مجله موفقیت، در طی سالیان درازی که فعالیت خود را ادامه داده ، محبوب بوده و مورد توجه عموم قرار گرفته است. این همه سابقه و تاریخ نشان از آن دارد، تیمی که این مجله را در دوره‌های زمانی مختلف مدیریت کرده‌اند، دیدگاه درست و دقیقی نسبت به موفقیت داشته‌اند. از همین رو بوده که بعد از گذشت سال‌ها، هنوز هم «موفقیت»، یکی از بهترین نشریات دنیا در حیطه رشد و توسعه کسب و کار و شخصیت است.

با مطالعه مجله موفقیت متوجه خواهید شد

در آخر

یادتان باشد که قرار گرفتن در محیطی که افراد موفق در آن تردد دارند و مصاحبت با آنها همیشه یکی از بهترین روش‌هایی است که باعث تغییر ذهنیت و دیدگاه‌تان نسبت به موفقیت می‌شود. مطالعه مجلاتی که در حوزه موفقیت هستند هم روشی برای قرار گرفتن در جو و فضای موفق بودن است. زمانی که مدام، مقالات انگیزشی را مطالعه می‌کنید، از را و رسم رهبری و مدیریت باخبر و با افراد موفق در مصاحبه‌ها و… آشنا می‌شوید به طور ناخودآگاه بعد از مدتی، رویکردهای‌تان نسبت به تلاش و کار کردن در زندگی هم تغییر خواهد کرد. شما یاد می‌گیرید که درست و اساسی نسبت به مقوله موفقیت فکر کنید و راه‌کارهایی را که می‌خوانید و بعد از مدتی در ذهن‌تان نهادینه می‌شوند به عنوان ترفندهایی برای موفق عمل کردن در زندگی استفاده کنید. موفقیت یعنی باور توانایی‌های خویشتن. شک نکنید!

اگر فکر می‌کنید در کسب و کارتون به اندازه کافی موفق نیستید، خودساخته شرکت در دوره «موفقیت به روش استیو جابز» را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید:

موفقیت در کار

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست