فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

تنها راه موفقیت از دید مارک زاکربرگ

اشتراک گذاری این مطالب در:

توصیه های موفقیت از نظر مارک زاکر برگ

موفقیت از دیدگاه هر کس راه و روش بخصوصی دارد. افرادی مثل مارک زاکر برگ برای موفقیت توصیه هایی را دارند که خودشان در آن موفق شده اند. البته چیزی که باید در همین ابتدا به آن توجه داشته باشید، راه موفقیت برای همه یکسان نیست. ممکن است کسی در یک راه موفق شود. اما اگر شما همان راه را بروید، شاید به موفقیت نائل نشوید. اما توصیه های کلی وجود دارد که می تواند راه موفق شدن را بازتر کند. مارک زاکربرگ از جمله کسانی که این توصیه ها در زندگی اش نمود پیدا کرده است.

به ظاهرتان رسیدگی کنید

اگر چه بسیاری معتقدند وقتی کسی در کاری موفق شود، دیگر ظواهر برایش اهمیت ندارد. اما این تفکر اشتباه است و مارک زاکر برگ تاکید میکند که ظاهر تا جایی که باعث کاهش اعتماد به نفس شما نشود، اهمیت زیادی دارد. لباس پوشیدن می تواند باعث محبوبیت و ارج و قرب شما شود. وقتی برای اولین با کسی ارتباط برقرار می کنید، ظاهر او بیشتر مشخص است. پس اگر قرار است از الان خود را فرد موفقی تصور کنید، باید ظاهرتان را هم آراسته و مرتب کنید. افراد موفقی مثل مارک زاکربرگ تا حد نرمال به ظاهر خود رسیدگی می کنند.

افرادی مثل مارک زاکربرگ برای موفقیت توصیه هایی را دارند

ذهن برنده داشته باشید

مارک زاکر برگ میگوید ذهن و فکر ما اولین چیزی است که باید برای داشتن یک آینده موفق تغییر کند. تا زمانی هیچ تصویری از آینده نداشته باشیم، برنامه ای هم نداریم. در واقع این فکر و ذهن ماست که باعث شکل دادن به برنامه و اهداف می شود. وقتی ذهنیت ما به سمت موفقیت پیش می رود، به تدریج رفتار، گفتار و عادت های ما را متناسب با ذهنمان تغییر می دهد.
افراد در طی زمان تغییر می کنند. می دانید چرا؟ زیرا ذهن آنها تغییر می کند. وقتی در خلوت می نشینند، به حرف ها، رفتار و گذشته فکر می کنند. اگر حس پشیمانی کنند، سعی می کنند در آینده تغییر کنند. همین تغییر ذهنیت باعث می شود تا به مرور زمان تغییر کنند. انسان یک موجود هوشمند است که قادر است همه چیز را تحت کنترل خود درآورد. ذهن و تفکر انسان بزرگترین حربه برای تحت کنترل درآوردن جهان اطراف اوست.

ارتباطات خود را گسترش دهید

براساس گفته مارک زاکر برگ برای موفقیت لازم است ارتباطات خود را گسترش دهید. افراد موفق کسانی هستند که تعاملات گسترده ای با دیگران دارند. یک قانون وجود دارد: «شخصیت ما انسان ها میانگینی از شخصیت 5 نفر از بهترین دوستان ماست». وقتی با افراد موفق نشست و برخاست می کنید، رفتار و موفقیت های آنها روی شما تاثیر می گذارد. بعد از مدتی تصمیم می گیرید برای زندگی گام های موثر بردارید.
اما وقتی ارتباطات شما به کسانی محدود می شود که هیچ دستاورد خاصی در زندگی نداشته اند، مطمئنا انگیزه و رغبتی برای پیشرفت ندارید. انسان ها فطرتا کمال طلب و رقابت جو هستند. یعنی به میزان کمی می توان این دو ویژگی را در همه انسان ها مشاهده کرد. اما محیط و اطرافیان در بروز میزان و شدت آن تاثیرگذار است. اگر می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید، ارتباطات خود را با افراد موفق بیشتر کنید.

برای دستیابی به موفقیت، ذهن موفق یک الزام است. اگر قادر نیستید ذهن و فکر خود را به سمت آینده ای روشن پیش ببرید، خودساخته دوره «چطور ذهن موفق داشته باشیم» را به شما پیشنهاد می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

چطور ذهن موفق داشته باشیم

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست