فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – به راهت ادامه بده و تسلیم نشو

اشتراک گذاری این مطالب در:

تلاش کن و در برابر سختی ها تسلیم نشو

هرگز در برابر سختی ها تسلیم نشو ! سر فرود آوردن و خم شدن برابر مشکلات شما را ضعیف تر می کند. وقتی در زندگی سختی و مشکلی رخ می دهد، اگر قادر به شکست آن باشید به هدف و آرزویتان دست پیدا می کنید. اگر تلاش کنید و تسلیم نشوید اما شکست بخورید، قدرتمندتر می شوید. اما زمانی که در مقابل بحران های خم می شوید و ناامیدانه به آینده نگاه می کنید، نه تنها شانس موفقیت خود را از دست می دهید، بلکه قدرت فعلی خود را هم از دست می دهید. ضعیف شدنتان هم باعث می شود در آینده هر مشکل کوچک دیگری که برایتان رخ دهد، قادر به غلبه کردن بر آن نباشید.

آدمها زمانی قدرتمند می شوند که با مشکلات بجنگند و در مقابل هیچ سختی سر تعظیم فرود نیاورند. وقتی خودتان را دست کم می گیرید، به صورت ناخودآگاه بر روی روحیه و اعتماد به نفس تان تاثیرات منفی به جا می گذارد. به تدریج به این نتیجه می رسید فردی به شدت ضعیف هستید که توانایی انجام هیچ کاری را ندارید. اما وقتی تلاش می کنید اما تلاش شما به نتیجه دلخواهتان نمی رسد، می توانید شرایط را لعنت کنید که مانع رسیدنتان به هدف شدند. اما خودتان از مبراء هستید زیرا تلاشتان را کردید اما نتیجه نداد.

به رویاهایتان باور داشته باشید

وقتی هدفی را در سر دارید که برای بدست آوردنش تلاش می کنید، ایمان داشته باشید که تلاش های شما به نتیجه می رسد. از صحبت کردن در مورد رویاهایتان با دیگران خودداری کنید. زیرا ممکن است آنها با افکار و حرف های منفی شما را نسبت به آینده بدبین و دلسرد کنند. از طرفی هم اگر رویای شما فقط برای خودتان قابل تصور باشد و ذهن اطرافیان قادر به هضم آن نباشد، بدون شک شما را فردی خیالباف و رویاپرداز توصیف می کنند. این حرف ها ممکن است روحیه تان را ضعیف کند و باعث شود تا در مقابل کوچکترین سختی سر تسلیم فرود آورید.

به راهت ادامه بده

وقتی هدفی را درست انتخاب کرده باشید، دیگر دلیلی ندارد که از نرسیدن یا نتیجه نگرفتن هراسی به دل راه دهید. کافیست مسیر رسیدن به هدف را بر روی کاغذ بنویسید. کارها و عادت های روزانه را مطابق با مسیرها مشخص کنید. برای مثال باید صبح زود از خواب بیدار شوید. پس سحرخیزی را جزئی از برنامه خود قرار دهید.

زندگی نامه افراد موفق و خودساخته را مطالعه کنید. کسانی که در برابر هیچ شرایط سختی تسلیم نشده اند. آنها شاید به زمین خورده باشند اما دوباره از جای خودشان بلند شده اند. برای خودتان الگوسازی و همزادپنداری کنید. خودتان را در نقش یکی از شخصیت های موفق قرار دهید تا بتوانید براحتی با مشکلات مبارزه کنید.

زندگی پر از فراز و نشیب است و تنها کسانی از این پستی و بلندی ها موفق بیرون می آیند که تسلیم نشده باشند. وقتی یکبار به زمین می خورند، دوباره بلند می شوند. بعد از شکست مدتی روحیه شما خراب می شود. اما دلیل نمی شود که تا آخر عمر از کار کردن و تلاش دست بکشید. باید بتوانید روحیه خود را بعد از یک استراحت کوتاه، بهبود ببخشید.

 

 

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست