فیلمویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

زندگی سخته اما تو مبارزه با سختی ها رو یاد بگیر

اشتراک گذاری این مطالب در:

چرا زندگی برای من راحت نیست؟

زندگی با هیچ کس دوست و رفیق نیست و اگر زمانی در زندگی به خواسته هایتان رسیدید، فکر نکنید زندگی آن را به شما داده و دیگر کار تمام است. زندگی نه دشمن خونی است که از آن دلزده باشید و نه دوست صمیمی شماست است که انتظار داشته باشید همه چیز را بی حساب به شما بدهد. برای بدست آوردن خواسته ها باید از زندگی درخواست کرد. با او جنگید و هر چیزی را که می خواهید بدست آورید. اما اگر چیزی را بی حساب به شما داد، برای نگهداشتنش بجنگید. زیرا دیر یا زود درصدد پس گرفتنش برمی آید.

خوش شانسی در زندگی مفهومی ندارد. فقط فرصت است که رنگ و معنی واقعی می گیرد. زندگی برای هیچ کس راحت نیست. شاید تنها عده انگشت شماری باشند که آنچه را می خواهند براحتی تصاحب شوند. اما در نقطه ای دیگر برای بدست آوردن چیز دیگری دست به گریبان زندگی هستند.

مبارزه با سختی ها و مشکلات تنها راه گرفتن آرزوها و اهداف از زندگی است. اگر می خواهید در راحتی و اسایش زندگی کنید برای بدست آوردن آنچه می خواهید سختکوش باشید و دست از مبارزه با سختی نکشید. تاکید می کنیم زندگی همیشه در کمین است و اگر راحت طلبی و عیش ما را ببینید خیلی سریع دست به کار می شود. اما برای آنها که سخت می جنگند مهربانتر رفتار می کند. اگر می خواهید زندگی با شما مهربان باشد، اول با سختی ها مبارزه کنید و دوم صبور باشید.

مبارزه با سختی ها و مشکلات تنها راه گرفتن آرزوها و اهداف از زندگی است

چطور می توانم برای مبارزه با سختی ها صبور باشم؟

صبور بودن در مبارزه با سختی ها به این معناست که در عین تلاش کردن فرصت دهید تا کارها درست شود. در واقع صبر با تلاش همراه است. اگر قرار باشد دست روی دست بگذارید و منتظر باشید همه چیز خود به خود درست شود، دیگر نباید اسم آن را صبر برای مبارزه با سختی بگذارید. بلکه صبر یعنی اگر نتیجه کم گرفتید ناامید نشوید و امیدوار باشید به زودی به نتایج بهتری خواهید رسید.

برای صبور بودن می توانید زندگی نامه افراد موفق را بخوانید. کسانی که سختی های زیادی در طول زندگی خود کشیده اند اما بالاخره راهی پیدا کرده اند. بسیاری از ما فکر می کنیم زندگی و شرایط ما سخت ترین شرایطی است که می توان تصور کرد. اما وقتی زندگی یک فرد موفق سختی کشیده را بخوانیم ممکن است نظرمان نسبت به همه چیز تغییر کند. البته به شرط اینکه به همه چیز فکر کنیم.

یک راه موثر برای صبور بودن این است که ایمان داشته باشید هیچ سختی پایدار نیست. همانطور که از سختی ها و مشکلات گذشته خبری نیست، تردید نکنید که از سختی های پیش رو هم در آینده خبری نخواهد بود. البته اگر همت کنید و با آنها بجنگید.

ادامه این مطلب را در ویدئو انگیزشی دنبال کنید.

 

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست