فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

چگونه در زندگی مثبت اندیش باشیم؟ تونی رابینز

اشتراک گذاری این مطالب در:


برای مثبت اندیش بودن باید به قانون جذب اعتقاد و باور پیدا کنید. شما افکاری را جذب می کنید که در ضمیر ناخودآگاه و یا خودآگاه خود حفظ می کنید. پس باید همیشه به سمت اطلاعات مثبت بروید. این اطلاعات در ذهن ثبت می شود و باعث می شود قضاوت شما (همان فکر) در مورد آن شکل بگیرد. مثلا زمانی که به موضوع ازدواج فکر می کنید باید به دنبال کسب اطلاعات از زوج های خوشبخت بروید.

زوج های خوشبخت اطلاعات و تجربیاتی را در اختیار شما قرار می دهند که باعث می شود مثبت اندیش شوید. هر چند که باید از زوج های ناموفق و دلایل شکست آنها هم تحقیق کنید. اما اگر بخواهید فقط زندگی های ناموفق و زوج های شکست خورده را الگو قرار دهید، فکر شما در مورد ازدواج منفی خواهد شد.

مثبت اندیش بودن و قانون جذب ارتباط نزدیکی با هم دارند. قانون جذب به معنای این است که وقتی به چیزی فکر می کنید، کائنات افکار شما را دریافت می کند و سپس پاسخ افکار را می دهد. قانون جذب به تناسب افکار انسان عمل می کند. زمانی که فردی در حال فکر کردن است، قانون جذب هم فعال می شود. اگر به گذشته، حال و یا آینده فکر می کنید، قانون جذب هم در حال فعالیت است.

نقش ذهن مثبت اندیش در خوشبختی

ذهن مثبت اندیش و واقعیت

به یک جمله باور راسخ داشته باشید و آن «افکار ما به واقعیت تبدیل می شوند». اگر شما موضوعی را مدام در ذهن خود مرور کنید به واقعیت تبدیل می شود. پس در اینجا مثبت اندیش بودن و نقش آن در رسیدن به هدف ها مشخص می شود. زمانی که به موضوع خاصی فکر می کنید فرکانس های ساطع شده موارد مشابه را جذب خواهد کرد.

زمانی که به موضوعی فکر می کنید در واقع آن را به جهان هستی خود دعوت می کنید. برای کائنات اهمیتی ندارد که فکر شما مثبت است و یا منفی. بلکه آنچه اهمیت دارد دریافت فکر است. پس اگر منفی فکر کنید پیام شما به سمت جهان هستی صادر می شود. برای مثال اگر مدام با خود تکرار کنید که بدبخت می شوید و یا بدبخت هستید، همین اتفاق رخ می دهد.

بیشتر اتفاقاتی که رخ می دهند حاصل تفکرات گذشته ماست. شاید تجربه کرده باشید زمانی که به موضوع خاصی فکر می کنید همان اتفاق می افتد. در آن لحظه با خود می اندیشید کاش آرزوی بهتری کرده بودم. بله این یک حقیقت است. اگر شما در آن لحظه مثبت اندیش بودید، صدای شما شنیده می شد و اتفاقات خوب رخ می داد.

نقش ذهن مثبت اندیش در خوشبختی

افرادی مثل تونی رابینز بر روی موضوع تفکر و مثبت اندیش بودن در زندگی و خوشبختی تاکید زیادی دارند. همه کسانی که موفق بوده اند، بلااستثناء می گویند همیشه به شرایط کنونی خود فکر می کردند. در واقع موفقیت آنها حاصل تفکرشان در گذشته است.

پیشنهاد خودساخته به شما اینه که این ویدئوی انگیزشی رو از دست ندید و حتما ببینیدش.

شما می توانید موفق شوید؛ فقط نیاز به یک راهنما دارید! سایت irselfmade.com مربی موفقیت شما است.

مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست