فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

قدرتمندترین مدیتیشنی که منجر به تغییر نگرش در مورد خودتون میشه

اشتراک گذاری این مطالب در:


چرا تغییر نگرش نسبت به خود اهمیت زیادی دارد؟

اگر قادر به تغییر نگرش خود باشید، قطعا جریان زندگی تان به سمتی به حرکت می افتد که آرزویش را دارید. وقتی می خواهید به فرد موفقی تبدیل شوید، باید فرد کوشا، با پشتکار بالا، صبور، متخصص و سفت و سخت باشید. برای داشتن این ویژگی های تغییر نگرش نسبت به خود و زندگی اهمیت پیدا می کند. اگر تا به حال به خواسته هایتان نرسیده اید، شاید برای آن تلاش نکرده اید. اگر تلاش کردید و شکست خوردید، شاید در جایی نقطه ضعفی داشتید که نسبت به آن بی توجه بوده اید.

بسیاری از افراد عادت دارند شکست ها و سرخوردگی های خود را به محیط و شرایط ربط دهند. اگر بخواهیم با این دیدگاه به زندگی نگاه کنیم، باید تمامی افرادی که در محیط و شرایطی شبیه به ما زندگی می کنند، وضعیت شان مثل ما باشد. اما همیشه در بین یک گروه از افراد با شرایط یکسان، تعداد انگشت شماری موفق هستند. دلیل آن تفاوت نگرششان نسبت به زندگی است. از نظر نها محیط و شرایط نمی تواند مانعی برای موفقیت باشد.

چرا تغییر نگرش نسبت به خود اهمیت زیادی دارد؟

clear vision of a sunset

اگر تصمیم به تغییر نگرش گرفته اید این توصیه ها را اجرا کنید

اگر قصد دارید مثل افراد موفق نگرشتان را نسبت به زندگی، خود و دنیای اطراف تغییر دهید، این توصیه ها را مد نظر داشته باشید:

خود را در شرایط الزام قرار دهید

یکی از راهای تغییر نگرش نسبت به زندگی ملزم کردن خود برای پذیرش قوانین است. برای مثال وقتی فکر می کنید خوردن مایعات و آب در کوتاه مدت قابل مشاهده نیست، انجامش نمی دهید. زمانی که به دلیل خشکی روده ها و کم آبی بدن به پزشک مراجعه می کنید. بعد از تشخیص خود را ملزم به مصرف آب و مایعات می بینید. پس آن را با میل و رغبت انجام می دهید.

در مورد احترام به دلیل، توجه به سلامت روحی و روانی، موفقیت در کسب و کار، ارتقا مهارت ها و … از جمله مواردی هستند که تا زمانی که مجبور نباشیم، آنها را انجام نمی دهیم. وقتی حقوق فعلی می تواند پاسخگوی مایحتاج روزانه باشد، دلیلی برای ارتقاء شغلی خود نمی بینیم. اما همین که به مشکل مالی برخورد می کنیم، تمام تلاشمان را به کار می بندیم تا هزینه های لازم را بدست آوریم.

پس قبل از اینکه به دردسر بیفتید، خود را ملزم به اجرای کارها کنید. این تغییر نگرش نسبت به امور ساده اطراف می تواند زندگی ما را متحول سازد.

در خلوت و تنهایی بر روی افکارتان تمرین کنید

براساس گفته تونی رابینز شخصیت ما نتیجه گفتگوی ما در تنهایی است. برای مثال یکی از دلایل پرخاشگری می تواند نتیجه افکار یک فرد در خلوتش باشد. وقتی در تنهایی خود مدام حرف های تند و گزنده دیگران را با خود تکرار می کند. با خود فکر می کند که باید دفعه بعد تندتر برخورد کند. همین طرز تفکر در تنهای بعد از مدت کوتاهی شخصیت او را تغییر می دهد.

 

در این ویدئو آرون داتی، با ارائه راهکارهای عملی به شما کمک می کند تصورتان از خود و زندگی تان را تغییر دهید و به افق فرداهای روشن زندگی تان دست پیدا کنید. آرون داتی معتقد است اگر مدیتیشنی که در این ویدئو آن را آموزش می دهد به مدت یکی دو ماه انجام دهید قادر خواهید بود تصوری که از خودتان دارید را متحول کنید و کسی باشید که همیشه دوست داشتید. پس توصیه می کنیم. این ویدئوی انگیزشی جذاب و دیدنی را از دست ندهید.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست