فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

از 5 قانون مهم بازی زندگی چی میدونین؟

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

در مورد 5 قانون مهم بازی زندگی چه می دانید؟

آیا تا به حال در مورد زندگی، هدف های تان، برنامه ریزی هایی که انجام داده اید، آینده و فرداهای خود اندیشیده اید؟ از نظر بسیاری از افراد زندگی یک بازی است و برای این بازی باید به دنبال قوانین باشیم. اگر بتوانید بر 5 قانون مهم بازی زندگی مسلط شوید، بدون شک به موفقیت دست پیدا می کنید.

زندگی همیشه آن چیزی نیست که ما به دنبال آن هستیم. بلکه زندگی یک بازی و پر از قوانینی است که گاهی برخلاف خواسته های ماست. همه ما به دنبال آسایش و راحتی هستم. اما قوانین زندگی می گوید برای آسوده زیستن اول باید تلاش کنید. در واقع آسایش رایگان بدست نمی آید. باید برای آن سختی بکشید و مشکلات زیادی را پشت سر بگذارید. با آسوده زیستن، آسایش بدست نمی آید.

افرادی که اکنون در آسایش و رفاه هستند در گذشته سختی های زیادی را تحمل کرده اند. این جزئی از 5 قانون مهم بازی زندگی است که به شما می گوید برای بدست آوردن خواسته هایتان باید تلاش زیادی کنید. در ادامه به بررسی 5 قانون مهم بازی زندگی می پردازیم با ما همراه باشید!

چطور باید با 5 قانون مهم بازی زندگی کنار بیایم؟

چطور باید با 5 قانون مهم بازی زندگی کنار بیایم؟

کنار آمدن با 5 قانون مهم بازی زندگی کار راحتی نیست. یعنی باید از رمزهای آن مطلع شوید. داشتن هدف مشخص، داشتن برنامه ریزی در زندگی، تلاش برای رسیدن به هدف و موفقیت، داشتن اراده و پشتکار و در نهایت داشتن مهارت کافی می تواند شما را بر 5 قانون مهم بازی زندگی غالب کند.

زندگی آنقدرها هم که فکر کنیم بدجنس و بدذات نیست. کافیست ما با 5 قانون مهم بازی زندگی کنار بیاییم. آنوقت زندگی بر وفق مرادمان می شود. وقتی بتوانیم برای دستیابی به هدف های خود تلاش کنیم و به آنها برسیم، دیدگاه مان نسبت به زندگی تغییر می کند. درست مثل دیدگاه یک فرد موفق و یک فرد افسرده شکست خورده که نظر متفاوتی نسبت به زندگی دارند.

افراد موفق زندگی را سخت اما دوست داشتنی می دانند. از نظر آنها باید برای هر چیزی که می خواهیم بجنگیم. زیرا خواسته و آرزوها براحتی بدست نمی آیند. فهمیدن 5 قانون مهم بازی زندگی باعث می شود به جای اینکه زندگی را دشمن بدانند، با آن سر دوستی باز کنند.

داشتن ذهنیت مثبت به هر چیزی که در اطراف ماست، باعث می شود تا به جای دشمنی با زندگی آن را دوست بدانیم. در عین حال این دوست بسیار سخت گیر و وسواس است. او براحتی با هر کسی کنار نمی آید. تنها که 5 قانون مهم بازی زندگی را پیدا کنند، می توانند با زندگی کنار بیایند.

یکی از این قوانین سخت کوشی است. برای چیزهایی که می خواهید تلاش کنید و منتظر نباشید تا دیگران آن را برایتان هدیه بیاورند. سرنوشت هر کس در دست خود اوست. بنابراین نمی توانیم کسی را مسئول بدبختی خودمان بدانیم. حتی زندگی هم با همه بداخلاقی هایش مسئول بدبختی ها و شکست های ما نیست.

در این ویدیوی انگیزشی می توانید به طور کامل با 5 قانون مهم بازی زندگی آشنا شوید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست