فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

فیلم انگیزشی میراث خودتان را بسازید

اشتراک گذاری این مطالب در:

این فیلم انگیزشی به موضوع زندگی هدفمند می پردازید. زندگی بر پایه ارزش ها شکل بگیرید. اخلاقمداری در زندگی اهمیت زیادی دارد. افرادی که تمام طول عمر خود فقط به ثروت اندوزی فکر می کنند و برای رسیدن به هدف ها و موفقیت خود حاضرند هر کاری بکنند، چیز با ارزشی از خود به جا نمی گذارند. ثروت چیز بدی نیست و با وجودی که می تواند زندگی را متحول کند و برایتان رفاه آسایش بیاورد، اما برای رسیدن به آن دیگران را پله کنید، دیگر ارزشی ندارد.

ارزش واقعی موفقیت، ثروت و زندگی زمانی مشخص می شود که میزان تلاش شما سنجیده شود. همه می توانند از طریق له کردن دیگران به موفقیت برسند. اما برای این کار باید وجدان را کور و کر کرد تا دیگر صدای سرزنش های درونی شنیده نشود. در عین حال این ثروت و رفاه مدام مورد لعن و نفرین است و آنطور که باید از آن لذت نمی برید.

فیلم انگیزشی بذر مهربانی را بکارید

در این فیلم انگیزشی مطالب و نکاتی در مورد زندگی باارزش به شما خواهیم گفت. یکی از این نکات سادگی و خاکی بودن است. سعی کنید در میان مردم فروتن و ساده باشید و از غرورهای کاذب بپرهیزید. زمانی که به موفقیت می رسید بیش از حد مغرور نشوید. زیرا زمانی هم خواهد آمد که شکست بخورید. اگر در زمان موفقیت، برنده شدن و پیروزی بیش از حد مغرور شوید، در زمان بدبختی و شکست کسی دوروبر شما نخواهند ماند.

تا حد توان خود به دیگران کمک کنید. برای این کار توجه دیگران را در نظر نگیرید. دیگران چه به شما توجه کنند و چه نکنند، به کار خود ادامه دهید. احساس کمک کردن به دیگران لذتبخش است که اگر آن را در خود تقویت کنید، از یک زندگی تکراری و خسته کننده فاصله می گیرید. در واقع یکی از راه های ایجاد هیجان در زندگی دیدن شادی دیگران است.

فیلم انگیزشی این نیز بگذرد

فیلم انگیزشی در ارتباط با دیگران خودخواه نباشید

با دیگران همان رفتاری را کنید که انتظار دارید با شما رفتار کنند. اگر از برخی جملات و حرف ها رنجیده خاطر می شوید، از گفتن آنها به دیگران خودداری کنید. خودخواهی نسبت به دیگران بدترین ویژگی است که یک انسان می تواند داشته باشد. زمانی که از حرفی ناراحت و دلشکسته هستید، خوب فکر کنید. چه چیزی باعث این ناراحتی و دلشکستگی شما شده است؟

آیا از حرف های دیگران ناراحت شده اید، پس به این فکر کنید که اگر شما هم همین حرف ها و یا کارها را در مورد دیگران کنید، برایشان چه اتفاقی می افتد. ناراحتی دیگران را درک کنید و قبل از تصمیم گیری و حرف زدن فکر کنید تا هر جمله ای را بر زبان نیاورید.

توقعات خود را از دیگران کمتر کنید. دیگران یک زندگی شخصی هم دارند. اگر شما فرصت ندارید به کارهایتان رسیدگی کنید و از دیگران توقع کمک دارید، باید نسبت به دیگران هم همین فکر را داشته باشید. یعنی آنها هم فرصت کمک کردن را ندارند.

پیشنهاد خودساخته به شما اینه که این ویدئوی انگیزشی که صحبت هایی از اپرا وینفری هست رو از دست ندید و حتما ببینیدش.

شما می توانید موفق شوید؛ فقط نیاز به یک راهنما دارید! سایت irselfmade.com مربی موفقیت شما است.

 

 

برچسب‌ها: , , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست