فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

بهره وری خود را 100 برابر کنید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

بهره وری خود را 100 برابر کنید

اگر می خواهید در زندگی به هدف ها و رویاهایی که در سر دارید برسید بهره وری خود را ۱۰۰ برابر کنید . شاید این جمله در ظاهر بی مفهوم باشد. اما اگر به عمق و مفهوم آن نگاه کنید، متوجه دلایل شکست های قبلی خود را متوجه می شوید. انیشتین معتقد است ما انسانها تنها یک یا دو درصد از مغز خود استفاده می کنیم. او خود را هم از این قضیه مبرا نمی داند و با وجودی که یک پرفسور موفق بود، معتقد است که نتوانسته است بیشتر از 2 درصد از مغز خود استفاده کند. امیدواریم با این مثال به عمق جمله بهره وری خود را ۱۰۰ برابر کنید پی برده باشید.

چرا باید بهره وری خود را ۱۰۰ برابر کنید

زمانی که بهره وری خود را ۱۰۰ برابر کنید می توانید به هر چیزی که فکرش را هم نمی توانید کنید، برسید. انسان ها قادر به انجام هر کاری هستند. برای یک انسان عادی اختراع یک دستگاه دیجیتال گرمازا دور از ذهن است. چون او در این کار تخصصی ندارد. حتی زمانی که در این زمینه تحصیلات آکادمیک دارد، قادر به ساخت چنین دستگاهی نیست. دلیل این موضوع فقط یک چیز است: او قادر نیست از میزان بازدهی و بهره وری خود استفاده کند.

او به انجام کارهای روزانه در حد معمول قناعت می کند و حاضر نیست بیشتر از مسئولیت ها، ظرفیت و توانایی اش کار کند. یکی از توصیه های افراد موفق چند برابر کردن تلاش در طی دوره های مختلف است. اگر می توانید در طی یک روز 10 ساعت کار کنید، مدام روی 10 ساعت تکیه نکنید. فردا روزی 12 ساعت کار کنید. ماه بعد روی 14 ساعت کار کنید.

اگر امروز 20 محصول را تولید کرده اید، فردا 25 محصول تولید کنید. شک نکنید که این قابلیت را دارید تا بهره وری خود را ۱۰۰ برابر کنید . اما مشکل ما انسان ها این است که فکر می کنیم ظرفیت ما زمانی است که جسممان خسته می شود. خستگی ما ناشی از خستگی جسمی نیست. بلکه این فکرمان است که تولید، کار و تلاش خسته می شود. برای همین به طور ناخودآگاه ما را مجبور به دست کشیدن می کند.

چرا باید بهره وری خود را ۱۰۰ برابر کنید

چطور باید بهره وری خود را ۱۰۰ برابر کنید

برای اینکه بتوانید بهره وری خود را ۱۰۰ برابر کنید باید روی کار متمرکز شوید. خلاقیت و ایده آفرینی کنید تا از کار خسته نشوید. اغلب کسانی که از کار کردن خسته می شوند، به دلیل رویه یکسان و روال بدون تنوع است. پس اگر به کار خود علاقمند هستید، ابتدا در کار خلاقیت ایجاد کنید. خلق چیزهای جدید باعث دلبستگی شما به کار می شود.

به دنبال روش های آسانتر باشید تا فشار جسمی کمتری به شما تحمیل شود. با این روش ها می توانید بهره وری خود را ۱۰۰ برابر کنید . البته به این شرط که بتوانید روی کار تمرکز کنید و در عین حال به کار خود علاقمند باشید.

ادامه این مطلب را در کلیپ انگیزشی بهره وری خود را ۱۰۰ برابر کنید مشاهده کنید.

 

 

 

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست